Vidaus remonto paslaugos
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Darbai
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Plungės akademiko Adolfo Jucio progimnazija
191130079
A. Vaišvilos g.32
Plungė
90127
LT
Asmuo ryšiams:
Raimonda Bartkevičienė
Telefonas:
+370 44873149
El. paštas:
raimonda.bartkeviciene@plunge.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.adolfojucio.plunge.lm.lt/index.php
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6512
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=722775Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=722775&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Vidaus remonto paslaugos
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Susijusių projektų ir projektų paraiškų, pateiktų sąrašas:
Tūkstantmečio mokyklos I 10-011-P-0001
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-11
Vietos laikas:
09:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
Tiekėjai prašymus paaiškinti pirkimo dokumentus, pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimo gali pateikti ne vėliau kaip likus 2 darbo dienoms iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Atsiskaitymo tvarka: Apmokėjimai už atliktus darbus atliekami Teikėjui pateikus sąskaitą-faktūrą ir atliktų darbų perdavimo-priėmimo aktą per 60 (šešiasdešimt) dienų. Avansinis apmokėjimas nenumatomas.
Tiekėjas įsipareigoja darbus atlikti per 4 mėn., su galimybe pratęsti 1 mėn.
Atsiskaitymo tvarka: Apmokėjimai už atliktus darbus atliekami Teikėjui pateikus sąskaitą-faktūrą ir atliktų darbų perdavimo-priėmimo aktą per 60 (šešiasdešimt) dienų. Avansinis apmokėjimas nenumatomas.
Tiekėjas įsipareigoja darbus atlikti per 4 mėn., su galimybe pratęsti 1 mėn.
III.2)
Paskelbimo data
2023-08-03
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)