Trečiadienis, gruodžio 24 d.

Transporto priemonių draudimas (KASKO)

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė "LITESKO"
110818317
Konstitucijos pr. 7
Vilnius
09308
LT
Asmuo ryšiams: Gina Daujotaitė-Pumputienė
Telefonas: +370 52197645
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.litesko.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=745309
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Transporto priemonių draudimas (KASKO)
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

66514110  -  Motorinių transporto priemonių draudimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Transporto priemonių draudimas (KASKO)
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66514110  -  Motorinių transporto priemonių draudimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Draudimo apsaugos galiojimo teritorija yra geografinė Europos teritorija, išskyrus Rusijos Federaciją ir Baltarusijos Respubliką ir Ukrainą.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Draudimo apsauga, patvirtinta išduodant draudimo liudijimą (polisą), galioja vienerius kalendorinius metus nuo 2024-01-27 iki 2025-01-26.
UAB „Litesko“ transporto sąrašas - 30 transporto priemonių.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Perkantysis subjektas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo ir subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi (jei remiasi), pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Pasiūlymo galiojimo užtikrinimas reikalaujamas. Reikalavimai pasiūlymo galiojimo užtikrinimui nurodyti Bendrųjų sąlygų IX skyriuje.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Draudimo įmoką Draudėjas moka lygiomis dalimis už kiekvieną draudimo apsaugos ketvirtį, pervesdamas į Draudiko sąskaitą įmoką už einamąjį draudimo apsaugos ketvirtį iki einamojo ketvirčio pirmojo mėnesio 30 dienos pagal Draudiko pateiktą elektroninę sąskaitą-faktūrą. Pirmosios įmokos mokėjimo data – per 15 dienų nuo draudimo sutarties sudarymo datos ir elektroninės sąskaitos-faktūros pateikimo dienos. Elektroninės sąskaitos turi būti teikiamos tik per informacinę sistemą „E. Sąskaita“ adresu https://www.esaskaita.eu, arba kitomis priemonėmis numatytomis Pirkimų įstatyme.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Nereikalaujama
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Draudikui pažeidus savo finansinių įsipareigojimų įvykdymo terminus, skaičiuojami 0,2% dydžio delspinigiai nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną. Draudėjas turi teisę vienašališkai įskaityti priskaičiuotas netesybas iš Draudikui mokėtinų sumų. Delspinigių sumokėjimas neatleidžia Draudiko nuo pareigos vykdyti šioje Sutartyje prisiimtus įsipareigojimus.
Draudikui pažeidus savo įsipareigojimus pagal punktus 12.2.2 ir 12.2.5 numatytus Sutartyje, skaičiuojama 5.000 (penki tūkstančiai) eurų bauda. Baudos sumokėjimas neatleidžia Draudiko nuo pareigos vykdyti šioje Sutartyje prisiimtus įsipareigojimus.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-01-10
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-01-10
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
-
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
-

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Komunalinio sektoriaus pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta
tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-12-28
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.