Termohidraulinio modeliavimo sistema
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Oksana Popova
Telefonas:
+370 65888915
El. paštas:
o.popova@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
Akcinė bendrovė "KLAIPĖDOS ENERGIJA"
Danės g. 8, Klaipėda
Klaipėda
LT
El. paštas:
klenergija@klenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klenergija.lt
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartis apima bendrą pirkimą
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=697284Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=697284&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Termohidraulinio modeliavimo sistema
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48518000
-
Emuliacijos programinės įrangos paketai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Akcinė bendrovė „Kauno energija“ atlieka pirkimą savo ir akcinės bendrovės „Klaipėdos
energija“ interesais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos,
energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo 92 straipsnio
„Bendrai atliekamas pirkimas“ reikalavimais.
energija“ interesais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos,
energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo 92 straipsnio
„Bendrai atliekamas pirkimas“ reikalavimais.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48518000
-
Emuliacijos programinės įrangos paketai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – termohidraulinio modeliavimo sistema, t. y. jos programinė įranga (toliau – Programinė įranga) su licencija, licencijos naujumo garantija ir konsultacijų paslaugomis:
1. akcinė bendrovė "Kauno energija" įsigys Programinę įrangą (1 vnt.) su licencijomis (2 vnt., iš kurių bent 1 vnt. – „plaukiojanti“ (angl. floating)), licencijų naujumo garantija (36 mėnesiai) ir konsultacijų, susijusių su Programinės įrangos diegimu ir naudojimu, paslaugas (preliminariai apie 100 val.)(toliau – Prekė 1);
2. akcinė bendrovė „Klaipėdos energija“ įsigys Programinę įrangą (1 vnt.) su licencija (1 vnt.,
„plaukiojanti“ (angl. floating)), licencijos naujumo garantija (36 mėnesiai) ir konsultacijų,
susijusių su Programinės įrangos diegimu ir naudojimu, paslaugas (preliminariai apie 100 val.) (toliau – Prekė 2).
1. akcinė bendrovė "Kauno energija" įsigys Programinę įrangą (1 vnt.) su licencijomis (2 vnt., iš kurių bent 1 vnt. – „plaukiojanti“ (angl. floating)), licencijų naujumo garantija (36 mėnesiai) ir konsultacijų, susijusių su Programinės įrangos diegimu ir naudojimu, paslaugas (preliminariai apie 100 val.)(toliau – Prekė 1);
2. akcinė bendrovė „Klaipėdos energija“ įsigys Programinę įrangą (1 vnt.) su licencija (1 vnt.,
„plaukiojanti“ (angl. floating)), licencijos naujumo garantija (36 mėnesiai) ir konsultacijų,
susijusių su Programinės įrangos diegimu ir naudojimu, paslaugas (preliminariai apie 100 val.) (toliau – Prekė 2).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Su pirkimo laimėtoju bus sudaromos 2 (dvi) pirkimo – pardavimo sutartys dėl įsigyjamų prekių
(Prekės 1 ir Prekės 2)
(Prekės 1 ir Prekės 2)
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas/ visi tiekėjų grupės nariai turi pateikti užpildytą
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Dokumentų, įrodančių pašalinimo
pagrindų nebuvimą bus prašoma pateikti tik galimo pirkimo laimėtojo.
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Dokumentų, įrodančių pašalinimo
pagrindų nebuvimą bus prašoma pateikti tik galimo pirkimo laimėtojo.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pirkimo vykdytojas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą
patvirtinančio dokumento, tačiau tiekėjas/ tiekėjų grupė, pirkimo vykdytojui raštu
pareikalavus, turės sumokėti 3 000,00 Eur baudą, šiais atvejais:
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartis per
pirkimo vykdytojo nurodytą terminą.
patvirtinančio dokumento, tačiau tiekėjas/ tiekėjų grupė, pirkimo vykdytojui raštu
pareikalavus, turės sumokėti 3 000,00 Eur baudą, šiais atvejais:
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartis per
pirkimo vykdytojo nurodytą terminą.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po perdavimo – priėmimo akto pasirašymo ir PVM
sąskaitos faktūros gavimo per VĮ Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“ dienos.
sąskaitos faktūros gavimo per VĮ Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“ dienos.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Nereikalaujama, kad tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus laimėjusiu ir jai pasiūlius
sudaryti sutartis ši tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
sudaryti sutartis ši tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimui pardavėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo
sutarties pasirašymo dienos turi pateikti pirkėjui užtikrinimą sumai, kuri sudaro 10 (dešimt)
procentų nuo sutarties kainos be PVM.
Pirkėjui laiku nesumokėjus už pristatytas prekes ir suteiktas paslaugas, pardavėjas turi teisę
pradėti skaičiuoti pirkėjui 0,05 procentų dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos be
PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Pardavėjui nepristačius prekių sutartyje numatytais terminais, pirkėjas turi teisę pradėti
skaičiuoti pardavėjui 0,05 procentų dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo
vėluojamų pristatyti prekių kainos be PVM.
Pardavėjui nesuteikus paslaugų sutartyje numatytais terminais, pirkėjas turi teisę pradėti
skaičiuoti pardavėjui 10,00 Eur dydžio baudą už kiekvieną uždelstą paslaugų suteikimo dieną.
sutarties pasirašymo dienos turi pateikti pirkėjui užtikrinimą sumai, kuri sudaro 10 (dešimt)
procentų nuo sutarties kainos be PVM.
Pirkėjui laiku nesumokėjus už pristatytas prekes ir suteiktas paslaugas, pardavėjas turi teisę
pradėti skaičiuoti pirkėjui 0,05 procentų dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos be
PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Pardavėjui nepristačius prekių sutartyje numatytais terminais, pirkėjas turi teisę pradėti
skaičiuoti pardavėjui 0,05 procentų dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo
vėluojamų pristatyti prekių kainos be PVM.
Pardavėjui nesuteikus paslaugų sutartyje numatytais terminais, pirkėjas turi teisę pradėti
skaičiuoti pardavėjui 10,00 Eur dydžio baudą už kiekvieną uždelstą paslaugų suteikimo dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-14
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-14
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų
informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
Prekės 1 įsigijimui skirtos lėšos – 64 600,00 Eur be PVM, Prekės 2 įsigijimui skirtos lėšos – 50
200,00 Eur be PVM.
informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
Prekės 1 įsigijimui skirtos lėšos – 64 600,00 Eur be PVM, Prekės 2 įsigijimui skirtos lėšos – 50
200,00 Eur be PVM.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose