Termohidraulinio modeliavimo sistema

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams: Oksana Popova
Telefonas: +370 65888915
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoenergija.lt

Akcinė bendrovė "KLAIPĖDOS ENERGIJA"
Danės g. 8, Klaipėda
Klaipėda
LT
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klenergija.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartis apima bendrą pirkimą
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=697284
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Termohidraulinio modeliavimo sistema
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

48518000  -  Emuliacijos programinės įrangos paketai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Akcinė bendrovė „Kauno energija“ atlieka pirkimą savo ir akcinės bendrovės „Klaipėdos
energija“ interesais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos,
energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo 92 straipsnio
„Bendrai atliekamas pirkimas“ reikalavimais.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

48518000  -  Emuliacijos programinės įrangos paketai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – termohidraulinio modeliavimo sistema, t. y. jos programinė įranga (toliau – Programinė įranga) su licencija, licencijos naujumo garantija ir konsultacijų paslaugomis:
1. akcinė bendrovė "Kauno energija" įsigys Programinę įrangą (1 vnt.) su licencijomis (2 vnt., iš kurių bent 1 vnt. – „plaukiojanti“ (angl. floating)), licencijų naujumo garantija (36 mėnesiai) ir konsultacijų, susijusių su Programinės įrangos diegimu ir naudojimu, paslaugas (preliminariai apie 100 val.)(toliau – Prekė 1);
2. akcinė bendrovė „Klaipėdos energija“ įsigys Programinę įrangą (1 vnt.) su licencija (1 vnt.,
„plaukiojanti“ (angl. floating)), licencijos naujumo garantija (36 mėnesiai) ir konsultacijų,
susijusių su Programinės įrangos diegimu ir naudojimu, paslaugas (preliminariai apie 100 val.) (toliau – Prekė 2).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Su pirkimo laimėtoju bus sudaromos 2 (dvi) pirkimo – pardavimo sutartys dėl įsigyjamų prekių
(Prekės 1 ir Prekės 2)

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas/ visi tiekėjų grupės nariai turi pateikti užpildytą
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Dokumentų, įrodančių pašalinimo
pagrindų nebuvimą bus prašoma pateikti tik galimo pirkimo laimėtojo.
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Pirkimo vykdytojas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą
patvirtinančio dokumento, tačiau tiekėjas/ tiekėjų grupė, pirkimo vykdytojui raštu
pareikalavus, turės sumokėti 3 000,00 Eur baudą, šiais atvejais:
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartis per
pirkimo vykdytojo nurodytą terminą.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po perdavimo – priėmimo akto pasirašymo ir PVM
sąskaitos faktūros gavimo per VĮ Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“ dienos.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Nereikalaujama, kad tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus laimėjusiu ir jai pasiūlius
sudaryti sutartis ši tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimui pardavėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo
sutarties pasirašymo dienos turi pateikti pirkėjui užtikrinimą sumai, kuri sudaro 10 (dešimt)
procentų nuo sutarties kainos be PVM.
Pirkėjui laiku nesumokėjus už pristatytas prekes ir suteiktas paslaugas, pardavėjas turi teisę
pradėti skaičiuoti pirkėjui 0,05 procentų dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos be
PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Pardavėjui nepristačius prekių sutartyje numatytais terminais, pirkėjas turi teisę pradėti
skaičiuoti pardavėjui 0,05 procentų dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo
vėluojamų pristatyti prekių kainos be PVM.
Pardavėjui nesuteikus paslaugų sutartyje numatytais terminais, pirkėjas turi teisę pradėti
skaičiuoti pardavėjui 10,00 Eur dydžio baudą už kiekvieną uždelstą paslaugų suteikimo dieną.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-04-14
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-04-14
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų
informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
Prekės 1 įsigijimui skirtos lėšos – 64 600,00 Eur be PVM, Prekės 2 įsigijimui skirtos lėšos – 50
200,00 Eur be PVM.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-30

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.