Trečiadienis, gruodžio 24 d.

SVEIKATOS DRAUDIMO PASLAUGŲ VIEŠASIS PIRKIMAS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos ambasada Rusijos Federacijoje
188613242
Borisoglebskij str.10
Maskva
121069
RU
Asmuo ryšiams: Tadas Svenčkauskas
Telefonas: +370 70653220
NUTS kodas:  RU -  Russia
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://ru.mfa.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=736432
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

SVEIKATOS DRAUDIMO PASLAUGŲ VIEŠASIS PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

66512200  -  Sveikatos draudimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Lietuvos Respublikos ambasada Rusijos Federacijoje atviro konkurso būdu perka, ambasadoje dirbančių diplomatų, kitų valstybės tarnautojų, specialiųjų atašė, jų pavaduotojų ir jų šeimos narių, bei darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, sveikatos draudimo paslaugas. Sveikatos draudimo paslaugų teikimo terminas – 12 (dvylika) mėnesių. Sveikatos draudimo paslaugos sutarties galiojimo metu bus perkamos pagal poreikį (priklausomai nuo draudžiamųjų asmenų, kuriuos nurodo draudėjas, skaičiaus) taikant sutarties kainos apskaičiavimo būdą – fiksuotą įkainį (nustatytą draudimo įmoką) su peržiūra. Pirkimo objektas neskaidomas į dalis. Tiekėjas privalo siūlyti visą paslaugų apimtį. Perkančioji organizacija neleidžia pateikti alternatyvių pasiūlymų. Perkančioji organizacija reikalauja pasiūlymus teikti tik elektroninėmis priemonėmis naudojant CVP IS.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66512200  -  Sveikatos draudimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  RU -  Russia
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Lietuvos Respublikos ambasada Rusijos Federacijoje atviro konkurso būdu perka, ambasadoje dirbančių diplomatų, kitų valstybės tarnautojų, specialiųjų atašė, jų pavaduotojų ir jų šeimos narių, nurodytų Diplomatinės tarnybos įstatymo 18 straipsnyje, bei darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, sveikatos draudimo paslaugas, įskaitant draudžiamųjų įvykių ir žalų (nuostolių) administravimą. Sveikatos draudimo paslaugų teikimo terminas – 12 (dvylika) mėnesių nuo atitinkamos pirkimo-pardavimo sutarties įsigaliojimo. Pradinės sutarties įsigaliojimo (Paslaugų teikimo – draudiminės apsaugos suteikimo) pradžia – 2024 m. sausio 1 d. 00 val. 00 min. Maskvos laiku. Sveikatos draudimo paslaugos sutarties galiojimo metu bus perkamos pagal poreikį (priklausomai nuo draudžiamųjų asmenų, kuriuos nurodo draudėjas, skaičiaus) taikant sutarties kainos apskaičiavimo būdą – fiksuotą įkainį (nustatytą draudimo įmoką) su peržiūra. Perkančioji organizacija nereikalauja, kad esmines užduotis atliktų pats pasiūlymą pateikęs dalyvis, o jeigu pasiūlymą pateikė tiekėjų grupė – tos grupės partneris. Pirkimo objektas neskaidomas į dalis. Tiekėjas privalo siūlyti visą paslaugų apimtį. Perkančioji organizacija neleidžia pateikti alternatyvių pasiūlymų. Perkančioji organizacija reikalauja pasiūlymus teikti tik elektroninėmis priemonėmis naudojant CVP IS. Pasiūlymai bus vertinami pagal mažiausią kainą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas teikdamas pasiūlymą kartu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), patvirtinantį, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo dėl šių konkurso sąlygų 2 priede nurodytų pašalinimo pagrindų. EBVPD forma pateikiama kartu su pasiūlymu, ją užpildžius ir atsisiuntus (EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/, atsisiunčiama ir pateikiama su pasiūlymu).
Tiekėjas turi užpildyti EBVPD tokiu būdu:
a) kompiuteryje išsaugoti EBVPD formą XML formatu;
b) įkelti (importuoti) EBVPD duomenis Europos Komisijos svetainėje https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/
c) pateikti atsakymus į EBVPD nurodytus klausimus;
d) kompiuteryje išsaugoti gautą formą su pateiktais atsakymais;
e) teikiant pasiūlymą, prie jo prisegti EBVPD formą su atsakymais PDF formatu kartu su kitais pasiūlymo dokumentais, t. y. pasiūlymo pateikimo lango skiltyje „Prisegti dokumentus“.
Kiekvienas PDF formatu teikiamas EBVPD turi būti pasirašytas fiziniu parašu arba originaliu saugiu elektroniniu parašu, atitinkančiu teisės aktų reikalavimus.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Perkančioji organizacija nereikalaus sutarties įvykdymo užtikrinimo.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-11-21
Vietos laikas:  12:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2024-01-31
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-11-21
Vietos laikas:  12:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

VILNIAUS APYGARDOS TEISMAS
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT-01501
LT
Telefonas: +370 70668369
Interneto adresas: http://www.vat.teismas.lt

VI.4.2)

Už tarpininkavimą atsakinga įstaiga

Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija
J. Tumo Vaižganto g. 2
Vilnius
01108
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-11-09
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

ne
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.