Susisiekimo komunikacijų (gatvių ir kitų transporto statinių) ir kitų inžinerinių statinių projektavimo ir statinių projektų vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Vilutytė
Telefonas:
+370 37423285
El. paštas:
asta.vilutyte@kaunas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4786
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=728713Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=728713&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Susisiekimo komunikacijų (gatvių ir kitų transporto statinių) ir kitų inžinerinių statinių projektavimo ir statinių projektų vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos susisiekimo komunikacijų (ypatingiems, neypatingiems ir nesudėtingiems statiniams priskiriamų gatvių ir kitų transporto statinių) ir kitų inžinerinių statinių projektavimo ir statinių projektų vykdymo priežiūros paslaugos. Perkamos šios paslaugos: projektinių pasiūlymų parengimo paslaugos; techninio projekto parengimo paslaugos; darbo projekto parengimo paslaugos; techninio darbo projekto parengimo paslaugos; supaprastinto statybos projekto parengimo paslaugos; supaprastinto rekonstravimo projekto parengimo paslaugos; paprastojo remonto aprašo parengimo paslaugos; statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
I d. Susisiekimo komunikacijų (ypatingiems statiniams priskiriamų gatvių ir kitų transporto statinių) projektavimo ir statinių projektų vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71248000
-
Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos susisiekimo komunikacijų (ypatingiems statiniams priskiriamų gatvių ir kitų transporto statinių) projektavimo ir statinių projektų vykdymo priežiūros paslaugos: naujos statybos / rekonstravimo projektinių pasiūlymų, techninio projekto, darbo projekto, techninio darbo projekto parengimo paslaugos; kapitalinio remonto techninio projekto, darbo projekto, techninio darbo projekto parengimo paslaugos; paprastojo remonto aprašo parengimo paslaugos; statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos. Reikalavimai paslaugoms nurodyti Preliminariojoje sutartyje (konkurso sąlygų 4 priedas) ir jos prieduose. Preliminarus paslaugų kiekis nurodytas Preliminariosios sutarties 3 priede ir Pasiūlymo formoje (konkurso sąlygų 2 priedas).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Preliminarioji sutartis galioja 12 mėnesių ir šalių rašytiniu susitarimu gali būti pratęsiama, bet ne daugiau kaip dar 24 mėnesiams. Bendras preliminariosios sutarties galiojimo terminas neturi viršyti 36 mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
II d. Susisiekimo komunikacijų (neypatingiems statiniams priskiriamų gatvių ir kitų transporto statinių) projektavimo ir statinių projektų vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71248000
-
Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos susisiekimo komunikacijų (neypatingiems statiniams priskiriamų gatvių ir kitų transporto statinių) projektavimo ir statinių projektų vykdymo priežiūros paslaugos: naujos statybos / rekonstravimas projektinių pasiūlymų, techninio projekto, darbo projekto, techninio darbo projekto parengimo paslaugos; kapitalinio remonto techninio projekto, darbo projekto, techninio darbo projekto parengimo paslaugos; paprastojo remonto aprašo parengimo paslaugos; statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos. Reikalavimai paslaugoms nurodyti Preliminariojoje sutartyje (konkurso sąlygų 4 priedas) ir jos prieduose. Preliminarus paslaugų kiekis nurodytas Preliminariosios sutarties 3 priede ir Pasiūlymo formoje (konkurso sąlygų 2 priedas).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Preliminarioji sutartis galioja 12 mėnesių ir šalių rašytiniu susitarimu gali būti pratęsiama, bet ne daugiau kaip dar 24 mėnesiams. Bendras preliminariosios sutarties galiojimo terminas neturi viršyti 36 mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
III d. Susisiekimo komunikacijų (nesudėtingiems statiniams priskiriamų gatvių ir kitų transporto stat.) ir kitų inžinerinių stat. projektavimo ir stat. projektų vykdymo priežiūros pasl. pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71248000
-
Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos susisiekimo komunikacijų (nesudėtingiems statiniams priskiriamų gatvių ir kitų transporto statinių) ir kitų inžinerinių statinių projektavimo ir statinių projektų vykdymo priežiūros paslaugos: supaprastinto statybos projekto, supaprastinto rekonstravimo projekto, kapitalinio remonto aprašo, paprastojo remonto aprašo parengimo paslaugos; statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos. Reikalavimai paslaugoms nurodyti Preliminariojoje sutartyje (konkurso sąlygų 4 priedas) ir jos prieduose. Preliminarus paslaugų kiekis nurodytas Preliminariosios sutarties 3 priede ir Pasiūlymo formoje (konkurso sąlygų 2 priedas).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Preliminarioji sutartis galioja 12 mėnesių ir šalių rašytiniu susitarimu gali būti pratęsiama, bet ne daugiau kaip dar 24 mėnesiams. Bendras preliminariosios sutarties galiojimo terminas neturi viršyti 36 mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Detalūs kvalifikaciniai reikalavimai nurodyti konkurso sąlygose.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Detalūs kvalifikaciniai reikalavimai nurodyti konkurso sąlygose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už tinkamai, faktiškai, kokybiškai ir laiku suteiktas paslaugas atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos. Preliminariosios sutarties ir pagrindinių sutarčių įvykdymas užtikrinamas baudomis ir delspinigiais. Visos preliminariosios sutarties vykdymo sąlygos nurodytos preliminariosios ir pagrindinės sutarčių projektuose.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:
3
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-25
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-02-25
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-25
Vietos laikas:
11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose