Socialinių išmokų išmokėjimo ir pristatymo į namus paslauga
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Jurbarko rajono savivaldybės administracija
188713933
Dariaus ir Girėno g. 96
Jurbarkas
74187
LT
Asmuo ryšiams:
Milda Unguraitytė
Telefonas:
+370 66501407
El. paštas:
milda.unguraityte@jurbarkas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.jurbarkas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6940
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=727572Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=727572&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Socialinių išmokų išmokėjimo ir pristatymo į namus paslauga
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
75310000
-
Išmokų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos Socialinių išmokų išmokėjimo ir pristatymo į namus paslaugos (toliau – Paslaugos). Preliminari išmokamų išmokų suma – 120 000,00 eurų per mėnesį. Sutarties vykdymo laikotarpiu išmokamų išmokų suma gali keistis.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
75310000
-
Išmokų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Jurbarko rajono savivaldybė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos Socialinių išmokų išmokėjimo ir pristatymo į namus paslaugos (toliau – Paslaugos). Preliminari išmokamų išmokų suma – 120 000,00 eurų per mėnesį. Sutarties vykdymo laikotarpiu išmokamų išmokų suma gali keistis.Išmokos jų gavėjams išmokamos ir (ar) pristatomos į namus darbo dienomis Paslaugų teikėjo darbo valandomis pagal Perkančiosios organizacijos sudarytą išmokų išmokėjimo ir (ar) pristatymo grafiką. Paslaugų tiekėjas taip pat turi užtikrinti išmokų gavėjams galimybę gauti išmokas stacionariame išmokėjimo punkte (punktuose).Išmokos gavėjams išmokamos ir pristatomos kiekvieną mėnesį nuo 10 dienos arba kitą dieną po pinigų (avansinio mokėjimo) gavimo į Paslaugų teikėjo sąskaitą dienos ir iki 25 mėnesio dienos. Jei pirma ir (ar) paskutinė mokėjimo diena sutampa savaitgalio ar švenčių diena, išmokos išmokamos ir pristatomos kitą darbo dieną.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neturėti tiekėjų pašalinimo pagrindų ir kartu su pasiūlymu pateikti EBVPD (Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas yra užtikrinamas šioje Sutartyje nustatytais delspinigiais ir kitais galiojančiuose Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytais būdais.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-18
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-18
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Jurbarko rajono savivaldybės administracijos 207 kab., Dariaus ir Girėno g. 96, Jurbarkas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ar jų įgalioti asmenys vokų atplėšimo procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas atliekamas elektroniniu būdu. Elektroninėmis priemonėmis pasiūlymus gali teikti tik tiekėjai, registruoti Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS), pasiekiamoje adresu: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/. Registracija CVP IS nemokama.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://kat.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Perkančiosios organizacijos priimti sprendimai gali būti skundžiami Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)