Senamiesčio progimnazijos sporto paskirties inžinierinių statinių rekonstrukcijos darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Ukmergės rajono savivaldybės administracija
188752174
Kęstučio a. 3, LT-20114 Ukmergė
Ukmergė
20114
LT
Asmuo ryšiams: Aušra Strumilienė
Telefonas: +370 34060264
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ukmerge.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=753617
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Senamiesčio progimnazijos sporto paskirties inžinierinių statinių rekonstrukcijos darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45212200  -  Sporto objektų statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkami naujos statybos, rekonstravimo darbai iki pilno objekto užbaigimo, pagal UAB „Projektų rengimo centras“ 2021 m. parengtą techninį projektą „Sporto paskirties inžinerinių statinių(11), kitų inžinerinių statinių Sodų g. 7, Ukmergėje, rekonstravimo projektas“
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 537190.08  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45212200  -  Sporto objektų statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Sodų g. 7, Ukmergė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami darbai iki pilno objekto užbaigimo, pagal techninį projektą. Techninį projektą sudaro Bendroji dalis, Sklypo sutvarkymo (sklypo plano), Lauko vandentiekio ir nuotekų šalinimo dalis, Elektrotechnikos dalis, Lauko elektrotechninė (eso) dalis, Elektroninių ryšių (telekomunikacijų) dalis, Pasirengimo statybai ir statybos darbų organizavimo dalis. Bendrieji statinio rodikliai: sporto paskirties inžineriniai statiniai (nesudėtingas statinys); plotai: rekonstruojamos futbolo aikštės - 1290 m2, bėgimo takų – 485 m2, aktyvaus laisvalaikio erdvės – 290,5 m2,krepšinio ir tinklinio aikštelė - 517,5 m2, pėsčiųjų takas – 51,2 m2; elektros tinklų (apšvietimo) ilgis ~ 660 m; elektroniniai ryšiai ~ 130 m.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 537190.08  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 7
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Sutartis gali būti keičiama vadovaujantis VPĮ 89 str. nuostatomis. Pakeitimai gali būti atliekami esant aiškiai įrodomiems praleidimams, netikslumams, klaidoms ar kitiems neatitikimams Užsakovo pateiktoje Techninėje specifikacijoje ar Techniniame projekte dėl kurių nebereikia atlikti Darbų arba reikia juos įsigyti papildomai; dėl techninių sprendinių keitimo; rinkoje nebegaminamos, nebetiekiamos prekės, medžiagos ar įranga; būtinybė / tikslingumas atsisakyti atskiro darbo ar mažinti apimtis dėl to, kad Darbai ar jų dalis tapo nereikalingi, t. y. išnyko jų poreikis, Užsakovui ir/ar siekiant racionaliai naudoti Sutarties finansavimo lėšas; nepakankamas finansavimas Sutarčiai užbaigti.
Užsakovas, esant būtinybei, pagal šią Sutartį įsigis papildomų darbų arba neatliks kai kurių Sutartyje numatytų Darbų. Papildomi darbai iš to paties Rangovo galimi esant 1) šioms sąlygoms kartu: Rangovo pakeitimas negalimas dėl ekonominių ar techninių priežasčių ir dėl to, kad Užsakovui sukeltų didelių nepatogumų ar nemažą išlaidų dubliavimą; įsigyjant papildomus darbus iš esmės nepakeičiamas Sutarties pobūdis; 2) ir bent vienai iš šių priežasčių: kai aiškiai įrodomi praleidimai, netikslumai ar klaidos Užsakovo reikalavimuose, kurių Rangovas pagrįstai negalėjo numatyti; kai būtina atlikti papildomą, Sutartyje nenumatytą dėl nenumatytų aplinkybių atsiradimo, darbą, be kurio Rangovas negali tinkamai įvykdyti Sutarties.
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Perkančioji organizacija, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 82 straipsnio 2 dalies 2 punktu ir Centralizuotų pirkimų veiklos paslaugų 2024 m. vasario 26 d. sutartimi Nr. 20-138, atlieka šią viešojo pirkimo procedūrą Ukmergės Senamiesčio progimnazijos vardu.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra pagrindo jį pašalinti iš pirkimų pagal VPĮ 46 straipsnio „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“ nuostatas. Tiekėjas kartu su pirkimo dokumentais turi pateikti užpildytą Pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (toliau – EBVPD). EBVPD pildomas adresu https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi.
Reikalavimai dėl EBVPD pateikimo:
- jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai;
- jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti ūkio subjektą (us), kuriuo (-iais) planuojama remtis įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, EBVPD teikiamas už kiekvieną ūkio subjektą;
- kvazisubtiekėjai;
- jei tiekėjas naudojasi trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie Perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti Paslaugas tenkinimo (tiesiogiai neprisidės prie Paslaugų teikimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį) priemonėmis, tuomet tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD.
Perkančioji organizacija kartu su pasiūlymu nereikalauja pateikti pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų. Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovas, privalo pateikti Užsakovui užtikrinimą (besąlygišką ir neatšaukiamą) per 10 k.d.nuo Sut.pasirašymo. Užtikrinimo vertė – 5 proc.Pradinės Sut.vertės. Užtikrinimas turi galioti ne trumpiau kaip 30 dienų po Sutartyje numatyto Darbų atlikimo termino pabaigos. Jeigu likus 30 d.iki užtikrinimo galiojimo pabaigos paaiškėja, kad jo galiojimo terminas yra trumpesnis, Rangovas privalo pratęsti Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimą ne vėliau negu likus 5 dienoms iki užtikrinimo galiojimo pabaigos.
Užtikrinimu garantuojama ar laiduojama, kad Užsakovui bus sumokėta nustatyta pinigų suma ar atsakyta už Rangovo prievoles dėl to, kad Rangovas neįvykdė įsipareigojimų pagal Sutartį ar vykdė juos netinkamai.
Užsakovas su Rangovu atsiskaito ne vėliau kaip per 30k.d.nuo Sutarties Atliktų darbų aktų ir Atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymų patvirtinimo ir PVM s.f.pateikimo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-05-14
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-05-14
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
CVP IS priemonėmis
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pretenzijos Perkančiojoje organizacijoje nagrinėjamos ir sprendimai dėl pretenzijų priimami Viešųjų pirkimų įstatymo 102,103 straipsniuose nustatyta tvarka.
Perkančioji organizacija nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos ir pateiktos elektroninėmis priemonėmis, laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytų terminų ir tvarkos. Perkančioji organizacija nenagrinėja pretenzijų, teikiamų pakartotinai dėl to paties Perkančiosios organizacijos priimto sprendimo arba atlikto veiksmo.
Teisę ginčyti Perkančiosios organizacijos veiksmus ar priimtus sprendimus teismine tvarka tiekėjas gali Viešųjų pirkimų įstatymo 101, 102, 104 straipsniuose nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-04-26

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.