Projekto „Balninkų mokyklos pastato pritaikymas socialinės globos paslaugoms senyvo amžiaus asmenims teikti (II etapas)“ rangos darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Molėtų rajono savivaldybės administracija
188712799
Vilniaus g. 44, Molėtai
Molėtai
33140
LT
Asmuo ryšiams:
Valė Verikienė
Telefonas:
+370 38354785
El. paštas:
vale.verikiene@moletai.lt
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.moletai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6612
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=774082Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=774082&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Projekto „Balninkų mokyklos pastato pritaikymas socialinės globos paslaugoms senyvo amžiaus asmenims teikti (II etapas)“ rangos darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45210000
-
Pastatų statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Vykdant projektą numatomi atlikti darbai pagal techninį projektą: fasadų apšiltinimas, apdaila; stogo remontas; visų pastato langų keitimas; II aukšto vidaus patalpų remontas; drenažo sistemos įrengimas; statinio inžinerinių sistemų įrengimas; teritorijos sutvarkymas. Pastato I aukšto vidaus patalpų remontas yra atliktas ankstesniu etapu. Darbai pagal šį projektą bus vykdomi veiklą vykdančioje įstaigoje (I aukšte veikia senelių namai).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45210000
-
Pastatų statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Gedimino g. 12, Balninkai, Molėtų rajonas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Vykdant projektą numatomi atlikti darbai pagal techninį projektą: fasadų apšiltinimas, apdaila; stogo remontas; visų pastato langų keitimas; II aukšto vidaus patalpų remontas; drenažo sistemos įrengimas; statinio inžinerinių sistemų įrengimas; teritorijos sutvarkymas. Pastato I aukšto vidaus patalpų remontas yra atliktas ankstesniu etapu. Darbai pagal šį projektą bus vykdomi veiklą vykdančioje įstaigoje (I aukšte veikia senelių namai).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
16
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto „Balninkų mokyklos pastato pritaikymas socialinės globos paslaugoms senyvo amžiaus asmenims teikti (II etapas)“ rangos darbai.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas
reikalauja, kad tekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų
pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią
kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir
preliminariai patvirtinančią, kad nėra tekėjo pašalinimo
pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45
straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų
dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra
patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo
reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo
viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p.
16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų
dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos
sukurta elektronine forma.
reikalauja, kad tekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų
pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią
kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir
preliminariai patvirtinančią, kad nėra tekėjo pašalinimo
pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45
straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų
dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra
patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo
reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo
viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p.
16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų
dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos
sukurta elektronine forma.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Delspinigiai (0,02%), Jeigu Rangovas
vėluoja atlikti bet kokį darbą, darbų grupę ar
darbų etapą pagal patvirtintą kalendorinį
darbų vykdymo grafiką, Užsakovas gali
reikalauti delspinigių dėl vėlavimo, kurių
dydis yra už kiekvieną uždelstą dieną 0,02
procento nuo pradinės Sutarties vertės be
PVM. Delspinigių negali būti reikalaujama,
jei vėluojama dėl priežasčių, priklausančių
nuo Užsakovo. Susikaupę delspinigiai
pirmumo eile bus išskaičiuojami iš Rangovui mokėtinų sumų.
vėluoja atlikti bet kokį darbą, darbų grupę ar
darbų etapą pagal patvirtintą kalendorinį
darbų vykdymo grafiką, Užsakovas gali
reikalauti delspinigių dėl vėlavimo, kurių
dydis yra už kiekvieną uždelstą dieną 0,02
procento nuo pradinės Sutarties vertės be
PVM. Delspinigių negali būti reikalaujama,
jei vėluojama dėl priežasčių, priklausančių
nuo Užsakovo. Susikaupę delspinigiai
pirmumo eile bus išskaičiuojami iš Rangovui mokėtinų sumų.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-08-05
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-08-05
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Vilniaus g. 44, Molėtai, 419 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ar įgalioti asmenys susipažinimo su CVP IS elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII
skyriuje.
skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-07-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose