Projekto „Balninkų mokyklos pastato pritaikymas socialinės globos paslaugoms senyvo amžiaus asmenims teikti (II etapas)“ rangos darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Molėtų rajono savivaldybės administracija
188712799
Vilniaus g. 44, Molėtai
Molėtai
33140
LT
Asmuo ryšiams: Valė Verikienė
Telefonas: +370 38354785
NUTS kodas:  LT029 -  Utenos apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.moletai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=774082
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Projekto „Balninkų mokyklos pastato pritaikymas socialinės globos paslaugoms senyvo amžiaus asmenims teikti (II etapas)“ rangos darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45210000  -  Pastatų statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Vykdant projektą numatomi atlikti darbai pagal techninį projektą: fasadų apšiltinimas, apdaila; stogo remontas; visų pastato langų keitimas; II aukšto vidaus patalpų remontas; drenažo sistemos įrengimas; statinio inžinerinių sistemų įrengimas; teritorijos sutvarkymas. Pastato I aukšto vidaus patalpų remontas yra atliktas ankstesniu etapu. Darbai pagal šį projektą bus vykdomi veiklą vykdančioje įstaigoje (I aukšte veikia senelių namai).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45210000  -  Pastatų statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT029 -  Utenos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Gedimino g. 12, Balninkai, Molėtų rajonas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Vykdant projektą numatomi atlikti darbai pagal techninį projektą: fasadų apšiltinimas, apdaila; stogo remontas; visų pastato langų keitimas; II aukšto vidaus patalpų remontas; drenažo sistemos įrengimas; statinio inžinerinių sistemų įrengimas; teritorijos sutvarkymas. Pastato I aukšto vidaus patalpų remontas yra atliktas ankstesniu etapu. Darbai pagal šį projektą bus vykdomi veiklą vykdančioje įstaigoje (I aukšte veikia senelių namai).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 16
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto „Balninkų mokyklos pastato pritaikymas socialinės globos paslaugoms senyvo amžiaus asmenims teikti (II etapas)“ rangos darbai.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas
reikalauja, kad tekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų
pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią
kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir
preliminariai patvirtinančią, kad nėra tekėjo pašalinimo
pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45
straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų
dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra
patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo
reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo
viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p.
16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų
dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos
sukurta elektronine forma.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Delspinigiai (0,02%), Jeigu Rangovas
vėluoja atlikti bet kokį darbą, darbų grupę ar
darbų etapą pagal patvirtintą kalendorinį
darbų vykdymo grafiką, Užsakovas gali
reikalauti delspinigių dėl vėlavimo, kurių
dydis yra už kiekvieną uždelstą dieną 0,02
procento nuo pradinės Sutarties vertės be
PVM. Delspinigių negali būti reikalaujama,
jei vėluojama dėl priežasčių, priklausančių
nuo Užsakovo. Susikaupę delspinigiai
pirmumo eile bus išskaičiuojami iš Rangovui mokėtinų sumų.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-08-05
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-08-05
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Vilniaus g. 44, Molėtai, 419 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar įgalioti asmenys susipažinimo su CVP IS elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII
skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-07-17

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.