Palangos miesto savivaldybei nuosavybės teise priklausančių paviršinių nuotekų tinklų rinkos vertės nustatymo paslaugų pirkimas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Paslaugos
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=754956Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=754956&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Palangos miesto savivaldybei nuosavybės teise priklausančių paviršinių nuotekų tinklų rinkos vertės nustatymo paslaugų pirkimas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79414000
-
Žmogiškųjų išteklių valdymo konsultacinės paslaugos
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-03-22
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo momento ir galioja iki visiško sutarties šalių įsipareigojimų įvykdymo;
2. Sutarties terminas – 36 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos;
3. Sudaroma fiksuotų įkainių sutartis. Paslaugų įkainis, nustatytas pagal vykdytojo pasiūlymą;
4. Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrintas netesybomis – 10 proc. bauda nuo vykdytojo bendros pasiūlymo kainos be PVM.
5. Už atliktas paslaugas Užsakovas atsiskaito ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po gautų atsiskaitymo dokumentų (atliktų paslaugų perdavimo–priėmimo akto, PVM sąskaitas faktūros).
6. Galimas atsiskaitymas su subtiekėjais.
2. Sutarties terminas – 36 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos;
3. Sudaroma fiksuotų įkainių sutartis. Paslaugų įkainis, nustatytas pagal vykdytojo pasiūlymą;
4. Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrintas netesybomis – 10 proc. bauda nuo vykdytojo bendros pasiūlymo kainos be PVM.
5. Už atliktas paslaugas Užsakovas atsiskaito ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po gautų atsiskaitymo dokumentų (atliktų paslaugų perdavimo–priėmimo akto, PVM sąskaitas faktūros).
6. Galimas atsiskaitymas su subtiekėjais.
III.2)
Paskelbimo data
2024-03-15
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje