Palangos mieste vykdomų susisiekimo komunikacijų statybos darbų laboratorinių tyrimų ir jų įrengimui naudojamų medžiagų bandymų paslaugos.

Mažos vertės skelbimas

Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu

Paslaugos

I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Vaidotas Kaklys
Telefonas: +370 46041407
El. paštas: vps@palanga.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=684507
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu

II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija

II.1)

Pavadinimas

Palangos mieste vykdomų susisiekimo komunikacijų statybos darbų laboratorinių tyrimų ir jų įrengimui naudojamų medžiagų bandymų paslaugos.
II.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71900000  -  Laboratorijų paslaugos
II.3)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.5)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-02-01
Vietos laikas:  10:00

III dalis: Papildoma informacija

III.1)

Papildoma informacija

1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo ir tinkamai patvirtina Sutarties šalys ir kai paslaugos teikėjas pateikia Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimą ir galioja iki visiško šalių sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, bet ne ilgiau kaip 36 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo.
2. Paslaugų teikimo terminas – 35 mėnesiai.
3. Paslaugos teikėjas privalo per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – 5 000,00 EUR be PVM. Nepateikus pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo per 5 darbo dienas, sutartis laikoma neįsigaliojusia. Kitais metais 5000,00 Eur užtikrinimas turi būti pratęstas likus ne mažiau kaip 10 d. iki einamųjų metų sutarties įvykdymo užtikrinimo pabaigos.
4. Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su subteikėjais už jų atliktas/-us Paslaugas/darbus. Subteikėjui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, Vykdytojo ir jo subteikėjo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subteikėju tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subteikimo sutartyje nustatytus reikalavimus. Vykdytojas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subtiekėjui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
5. Pirkimui skirtos lėšos – 37 190,08 Eur be PVM; 45 000,00 Eur su PVM.
III.2)

Paskelbimo data

2023-01-18

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.