Naudotas vidutinės klasės gaisrinis automobilis
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus rajono savivaldybės administracija
188708224
Rinktinės g. 50
Vilnius
09318
LT
Asmuo ryšiams:
Pavel Tondrik
Telefonas:
+370 52755065
El. paštas:
pavel.tondrik@vrsa.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vrsa.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1764
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=740889Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=740889&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Naudotas vidutinės klasės gaisrinis automobilis
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34144210
-
Ugniagesių automobiliai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Naudoto vidutinės klasės gaisrinio automobilio pirkimas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 41322.31
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34144210
-
Ugniagesių automobiliai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Švenčionių g. 65A, Nemenčinė, LT-15168 Vilniaus rajonas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Vilniaus rajono savivaldybės administracija planuoja pirkti naudotą vidutinės klasės gaisrinį automobilį.
Pirkimo objektas: vienas naudotas, pilnai sukomplektuotas vidutinės klasės gaisrinis automobilis. Automobilio pristatymo vieta: Švenčionių g. 65A, Nemenčinė, LT-15168 Vilniaus rajonas. Automobilio pristatymo terminas: 30 d. nuo sutarties pasirašymo.
Tiekėjas privalo pateikti ne mažiau kaip 4 siūlomo automobilio nuotraukas (įskaitant kabinos vidaus, antstato šoninio skyriaus, gaisrinio siurblio skyriaus). Tiekėjas turi suteikti perkančiosios organizacijos atstovams galimybę apžiūrėti Lietuvos Respublikos teritorijoje ir įvertinti siūlomo automobilio atitikimą techninės specifikacijos reikalavimams ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po perkančiosios organizacijos prašymo/pranešimo CVP IS priemonėmis išsiuntimo dienos. Tiekėjas privalo prieš perduodant automobilį atlikti techninį aptarnavimą, pakeisti variklio alyvą, diržus, alyvos, kuro ir oro filtrus. Tiekėjas privalo apmokyti dirbti perkančiosios organizacijos darbuotojus su gaisriniu automobiliu ir specialiais agregatais.
Pirkimo objektas: vienas naudotas, pilnai sukomplektuotas vidutinės klasės gaisrinis automobilis. Automobilio pristatymo vieta: Švenčionių g. 65A, Nemenčinė, LT-15168 Vilniaus rajonas. Automobilio pristatymo terminas: 30 d. nuo sutarties pasirašymo.
Tiekėjas privalo pateikti ne mažiau kaip 4 siūlomo automobilio nuotraukas (įskaitant kabinos vidaus, antstato šoninio skyriaus, gaisrinio siurblio skyriaus). Tiekėjas turi suteikti perkančiosios organizacijos atstovams galimybę apžiūrėti Lietuvos Respublikos teritorijoje ir įvertinti siūlomo automobilio atitikimą techninės specifikacijos reikalavimams ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po perkančiosios organizacijos prašymo/pranešimo CVP IS priemonėmis išsiuntimo dienos. Tiekėjas privalo prieš perduodant automobilį atlikti techninį aptarnavimą, pakeisti variklio alyvą, diržus, alyvos, kuro ir oro filtrus. Tiekėjas privalo apmokyti dirbti perkančiosios organizacijos darbuotojus su gaisriniu automobiliu ir specialiais agregatais.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 41322.31
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
2
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16),kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, gali naudoti s Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti atviro konkurso sąlygose.
Jeigu tiekėjas pasiūlyme nurodė, kad numato pasitelkti ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, tiekėjas pasiūlyme kartu su tiekėjo EBVPD privalo pateikti ir šių subjektų (išskyrus kvazisubtiekėjus)EBVPD, patvirtinančius, kad nėra pagrindo jų pašalinti iš pirkimo dėl pirkimo dokumentuose nurodytų pašalinimo pagrindų. Kiekvienas ūkio subjektas užpildo ir pasirašo atskirą EBVPD. Kvazisubtiekėjai nebus tikrinami dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Perkančioji organizacija nereikalauja, kad EBVPD pateiktų pasiūlymo metu žinomi subtiekėjai, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, taip pat tretieji asmenys, kurie tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį . Tiekėjas, neprivalo teikti jų EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti atviro konkurso sąlygose.
Jeigu tiekėjas pasiūlyme nurodė, kad numato pasitelkti ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, tiekėjas pasiūlyme kartu su tiekėjo EBVPD privalo pateikti ir šių subjektų (išskyrus kvazisubtiekėjus)EBVPD, patvirtinančius, kad nėra pagrindo jų pašalinti iš pirkimo dėl pirkimo dokumentuose nurodytų pašalinimo pagrindų. Kiekvienas ūkio subjektas užpildo ir pasirašo atskirą EBVPD. Kvazisubtiekėjai nebus tikrinami dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Perkančioji organizacija nereikalauja, kad EBVPD pateiktų pasiūlymo metu žinomi subtiekėjai, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, taip pat tretieji asmenys, kurie tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį . Tiekėjas, neprivalo teikti jų EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutartis užtikrinama šiais prievolių užtikrinimo būdais: delspinigiais; bauda.
Jei Teikėjas dėl savo kaltės nepristato Prekių nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,02 % (dvi šimtąsias procento) dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytų prekių už kiekvieną termino praleidimo dieną. Jei apskaičiuoti delspinigiai viršija 2% (du procentus) bendros Sutarties kainos, Pirkėjas gali, prieš tai raštu įspėjęs Teikėją: pritaikyti 5 proc. baudą nuo pirkimo sutarties vertės be PVM; nutraukti Sutartį, pritaikant 5 proc. baudą nuo pirkimo sutarties vertės be PVM.
Pirkėjas už Prekę sumoka Pardavėjui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos-faktūros ir Prekės perdavimo-priėmimo akto pateikimo Pirkėjui dienos. PVM sąskaitos faktūros turi būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
Jei Teikėjas dėl savo kaltės nepristato Prekių nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,02 % (dvi šimtąsias procento) dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytų prekių už kiekvieną termino praleidimo dieną. Jei apskaičiuoti delspinigiai viršija 2% (du procentus) bendros Sutarties kainos, Pirkėjas gali, prieš tai raštu įspėjęs Teikėją: pritaikyti 5 proc. baudą nuo pirkimo sutarties vertės be PVM; nutraukti Sutartį, pritaikant 5 proc. baudą nuo pirkimo sutarties vertės be PVM.
Pirkėjas už Prekę sumoka Pardavėjui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos-faktūros ir Prekės perdavimo-priėmimo akto pateikimo Pirkėjui dienos. PVM sąskaitos faktūros turi būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-12-12
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-12-12
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Apie susipažinimo su pasiūlymais procedūros rezultatus nebus pranešama to pageidaujantiems pasiūlymus pateikusiems tiekėjams.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pirkimo dokumentai, tarp jų pranešimai, paaiškinimai, papildymai, skelbiami CVP IS. Susirašinėjimas tarp perkančiosios organizacijos ir tiekėjų taip pat vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
06299
Vilnius
06299
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-11-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose