Mokesčių mokėtojų registro priežiūros paslaugų viešasis pirkimas
Skelbimas apie sutarties skyrimą
Pirkimo procedūros rezultatai
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
188659752
Vasario 16-osios g. 14
Vilnius
01107
LT
Asmuo ryšiams:
Janina Taurienė
Telefonas:
+370 52194286
El. paštas:
j.tauriene@vmi.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vmi.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5339
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokesčių mokėtojų registro priežiūros paslaugų viešasis pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72250000
-
Sistemų ir aptarnavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Mokesčių mokėtojų registro (MMR) techninės priežiūros paslaugos yra reikalingos MMR priežiūrai užtikrinti, t. y. visų iki pirkimo sutarties pasirašymo sukurtų, taip pat po pirkimo sutarties pasirašymo modernizuotų ir naujai sukurtų MMR komponentų priežiūra. PASLAUGA apima visas MMR priežiūros PASLAUGAS, kurių neapima kokybės garantija.
Orientacinis perkamas valandų kiekis MMR priežiūrai - 2000 val.
Orientacinis perkamas valandų kiekis MMR priežiūrai - 2000 val.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.1.7)
Bendra pirkimo vertė
Vertė be PVM:
158677.69
EUR
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72250000
-
Sistemų ir aptarnavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos Respublika
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mokesčių mokėtojų registro (MMR) techninės priežiūros paslaugos yra reikalingos MMR priežiūrai užtikrinti, t. y. visų iki pirkimo sutarties pasirašymo sukurtų, taip pat po pirkimo sutarties pasirašymo modernizuotų ir naujai sukurtų MMR komponentų priežiūra. PASLAUGA apima visas MMR priežiūros PASLAUGAS, kurių neapima kokybės garantija. PASLAUGA apima šiuos elementus :
1. konsultavimo darbai — UŽSAKOVO nurodytų darbuotojų konsultavimas darbo su MMR, jos komponentų bei naudojamos programinės įrangos administravimo klausimais;
2. negarantinių MMR eksploatavimo trikčių šalinimo, klaidų taisymo PASLAUGOS, susijusios sistemos eksploatavimo dokumentacijos atnaujinimai, esant MMR pakeitimams;
3. smulkūs modernizavimo darbai, nereikalaujantys esminių projektinių sprendimų keitimo. Incidentai atlikti smulkų modernizavimą perduodami ir vykdomi pagal suderintą grafiką;
4. kitų PASLAUGŲ TIEKĖJŲ, vykdančių MMR kūrimo ir / ar modernizavimo darbus, diegimui teikiamų sprendimų programinio kodo vertinimas ir analizė;
5. esant poreikiui, bendru UŽSAKOVO ir TIEKĖJO sutarimu, MMR ir jos komponentų, serverių ir duomenų bazių bei PASLAUGŲ procesų stebėjimas ir veikimo užtikrinimas UŽSAKOVO ne darbo valandomis;
6. MMR ir jos komponentų darbingumo atstatymas;
Orientacinis perkamas valandų kiekis MMR priežiūrai - 2000 val.
1. konsultavimo darbai — UŽSAKOVO nurodytų darbuotojų konsultavimas darbo su MMR, jos komponentų bei naudojamos programinės įrangos administravimo klausimais;
2. negarantinių MMR eksploatavimo trikčių šalinimo, klaidų taisymo PASLAUGOS, susijusios sistemos eksploatavimo dokumentacijos atnaujinimai, esant MMR pakeitimams;
3. smulkūs modernizavimo darbai, nereikalaujantys esminių projektinių sprendimų keitimo. Incidentai atlikti smulkų modernizavimą perduodami ir vykdomi pagal suderintą grafiką;
4. kitų PASLAUGŲ TIEKĖJŲ, vykdančių MMR kūrimo ir / ar modernizavimo darbus, diegimui teikiamų sprendimų programinio kodo vertinimas ir analizė;
5. esant poreikiui, bendru UŽSAKOVO ir TIEKĖJO sutarimu, MMR ir jos komponentų, serverių ir duomenų bazių bei PASLAUGŲ procesų stebėjimas ir veikimo užtikrinimas UŽSAKOVO ne darbo valandomis;
6. MMR ir jos komponentų darbingumo atstatymas;
Orientacinis perkamas valandų kiekis MMR priežiūrai - 2000 val.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Sutarčiai paskirtų specialistų kvalifikacija
/
Lyginamasis svoris:
10
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Aplinkos apsaugos vadybos sistema
/
Lyginamasis svoris:
5
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
85
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.1)
Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą
Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris:
2022/S 226-651290
2022-692197
V dalis: Sutarties skyrimas
Sutarties Nr.: (1.10-04-2 E) 22-15
Pavadinimas: Mokesčių mokėtojų registro priežiūros paslaugų viešasis pirkimas
V.2)
Sutarties skyrimas
V.2.1)
Sutarties sudarymo data
2023-02-13
V.2.2)
Informacija apie pasiūlymus
Gautų pasiūlymų skaičius:
1
Iš MVĮ gautų pasiūlymų skaičius:
1
Elektroninėmis priemonėmis gautų pasiūlymų skaičius:
1
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei
:
neV.2.3)
Rangovo pavadinimas ir adresas
UAB "E. Ana"
124259838,
05129
Vilnius
LT
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Rangovas yra MVĮ : taip
V.2.4)
Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)
Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė:
158677.69
EUR
VI dalis: Papildoma informacija
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Sutarties kainodaros taisyklė – fiksuotas įkainis (be PVM) su peržiūra. Sutartyje nustatytų įkainių peržiūra atliekama 1 ir 2 punktuose nurodytais atvejais:
1. Sutartyje nustatytų įkainių su PVM peržiūra atliekama, kai pasikeičia pridėtinės vertės mokestis (PVM). Sutarties galiojimo metu joje nustatyti paslaugos įkainiai, turi būti koreguojami, taikant naują pasikeitusį PVM dydį.
2. Bet kuri sutarties šalis sutarties galiojimo metu turi teisę inicijuoti sutartyje numatytų įkainių perskaičiavimą (keitimą, susitarimą) ne anksčiau kaip po 6 (šešių) mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos (jeigu perskaičiavimas jau buvo atliktas – nuo paskutinio perskaičiavimo pagal šį punktą dienos), jeigu Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (k), apskaičiuotas kaip nustatyta 2.15 punkte, viršija 10 procentų. Atlikdamos perskaičiavimą šalys vadovaujasi Lietuvos Statistikos Departamento viešai Oficialiosios statistikos portale paskelbtais Rodiklių duomenų bazės duomenimis, iš kitos Šalies nereikalaudamos pateikti oficialaus Lietuvos Statistikos Departamento ar kitos institucijos išduoto dokumento ar patvirtinimo.
Šalys privalo keitime nurodyti indekso reikšmę laikotarpio pradžioje ir jos nustatymo datą, indekso reikšmę laikotarpio pabaigoje ir jos nustatymo datą, kainų pokytį (k), perskaičiuotus įkainius, perskaičiuotą pradinės sutarties vertę.
Perskaičiuotieji įkainiai taikomi užsakymams, pateiktiems po to, kai šalys sudaro susitarimą dėl įkainių perskaičiavimo.
Nauji įkainiai apskaičiuojami pagal formulę:
a_1=a+(k/100×a), kur
a – įkainis (Eur be PVM)) (jei jis jau buvo perskaičiuotas, tai po paskutinio perskaičiavimo);
a1 – perskaičiuotas (pakeistas) įkainis (Eur be PVM);
k – Pagal Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksą (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla) apskaičiuotas Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (padidėjimas arba sumažėjimas) (%). „k“ reikšmė skaičiuojama pagal formulę:
k =〖Ind〗_naujausias/〖Ind〗_pradžia ×100-100, (%), kur:
Indnaujausias – kreipimosi dėl kainos perskaičiavimo išsiuntimo kitai šaliai datą naujausias paskelbtas Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksas (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla);
Indpradžia – laikotarpio pradžios datos (mėnesio) Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksas (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla). Pirmojo perskaičiavimo atveju laikotarpio pradžia (mėnuo) yra SUTARTIES įsigaliojimo dienos mėnuo. Antrojo ir vėlesnių perskaičiavimų atveju laikotarpio pradžia (mėnuo) yra paskutinio perskaičiavimo metu naudotos paskelbto atitinkamo indekso reikšmės mėnuo.
Skaičiavimams indeksų reikšmės imamos keturių skaitmenų po kablelio tikslumu. Apskaičiuotas pokytis (k) tolimesniems skaičiavimams naudojamas suapvalinus iki vieno skaitmens po kablelio, o apskaičiuotas įkainis „a“ suapvalinamas iki dviejų skaitmenų po kablelio.
Vėlesnis kainų arba įkainių perskaičiavimas negali apimti laikotarpio, už kurį jau buvo atliktas perskaičiavimas.
1. Sutartyje nustatytų įkainių su PVM peržiūra atliekama, kai pasikeičia pridėtinės vertės mokestis (PVM). Sutarties galiojimo metu joje nustatyti paslaugos įkainiai, turi būti koreguojami, taikant naują pasikeitusį PVM dydį.
2. Bet kuri sutarties šalis sutarties galiojimo metu turi teisę inicijuoti sutartyje numatytų įkainių perskaičiavimą (keitimą, susitarimą) ne anksčiau kaip po 6 (šešių) mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos (jeigu perskaičiavimas jau buvo atliktas – nuo paskutinio perskaičiavimo pagal šį punktą dienos), jeigu Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (k), apskaičiuotas kaip nustatyta 2.15 punkte, viršija 10 procentų. Atlikdamos perskaičiavimą šalys vadovaujasi Lietuvos Statistikos Departamento viešai Oficialiosios statistikos portale paskelbtais Rodiklių duomenų bazės duomenimis, iš kitos Šalies nereikalaudamos pateikti oficialaus Lietuvos Statistikos Departamento ar kitos institucijos išduoto dokumento ar patvirtinimo.
Šalys privalo keitime nurodyti indekso reikšmę laikotarpio pradžioje ir jos nustatymo datą, indekso reikšmę laikotarpio pabaigoje ir jos nustatymo datą, kainų pokytį (k), perskaičiuotus įkainius, perskaičiuotą pradinės sutarties vertę.
Perskaičiuotieji įkainiai taikomi užsakymams, pateiktiems po to, kai šalys sudaro susitarimą dėl įkainių perskaičiavimo.
Nauji įkainiai apskaičiuojami pagal formulę:
a_1=a+(k/100×a), kur
a – įkainis (Eur be PVM)) (jei jis jau buvo perskaičiuotas, tai po paskutinio perskaičiavimo);
a1 – perskaičiuotas (pakeistas) įkainis (Eur be PVM);
k – Pagal Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksą (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla) apskaičiuotas Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (padidėjimas arba sumažėjimas) (%). „k“ reikšmė skaičiuojama pagal formulę:
k =〖Ind〗_naujausias/〖Ind〗_pradžia ×100-100, (%), kur:
Indnaujausias – kreipimosi dėl kainos perskaičiavimo išsiuntimo kitai šaliai datą naujausias paskelbtas Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksas (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla);
Indpradžia – laikotarpio pradžios datos (mėnesio) Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksas (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla). Pirmojo perskaičiavimo atveju laikotarpio pradžia (mėnuo) yra SUTARTIES įsigaliojimo dienos mėnuo. Antrojo ir vėlesnių perskaičiavimų atveju laikotarpio pradžia (mėnuo) yra paskutinio perskaičiavimo metu naudotos paskelbto atitinkamo indekso reikšmės mėnuo.
Skaičiavimams indeksų reikšmės imamos keturių skaitmenų po kablelio tikslumu. Apskaičiuotas pokytis (k) tolimesniems skaičiavimams naudojamas suapvalinus iki vieno skaitmens po kablelio, o apskaičiuotas įkainis „a“ suapvalinamas iki dviejų skaitmenų po kablelio.
Vėlesnis kainų arba įkainių perskaičiavimas negali apimti laikotarpio, už kurį jau buvo atliktas perskaičiavimas.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-01