Mokesčių mokėtojų registro priežiūros paslaugų viešasis pirkimas

Skelbimas apie sutarties skyrimą

Pirkimo procedūros rezultatai

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
188659752
Vasario 16-osios g. 14
Vilnius
01107
LT
Asmuo ryšiams: Janina Taurienė
Telefonas: +370 52194286
El. paštas: j.tauriene@vmi.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vmi.lt

I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Ekonomikos ir finansų reikalai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Mokesčių mokėtojų registro priežiūros paslaugų viešasis pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72250000  -  Sistemų ir aptarnavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Mokesčių mokėtojų registro (MMR) techninės priežiūros paslaugos yra reikalingos MMR priežiūrai užtikrinti, t. y. visų iki pirkimo sutarties pasirašymo sukurtų, taip pat po pirkimo sutarties pasirašymo modernizuotų ir naujai sukurtų MMR komponentų priežiūra. PASLAUGA apima visas MMR priežiūros PASLAUGAS, kurių neapima kokybės garantija.
Orientacinis perkamas valandų kiekis MMR priežiūrai - 2000 val.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.1.7)

Bendra pirkimo vertė

Vertė be PVM:  158677.69  EUR
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72250000  -  Sistemų ir aptarnavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos Respublika
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Mokesčių mokėtojų registro (MMR) techninės priežiūros paslaugos yra reikalingos MMR priežiūrai užtikrinti, t. y. visų iki pirkimo sutarties pasirašymo sukurtų, taip pat po pirkimo sutarties pasirašymo modernizuotų ir naujai sukurtų MMR komponentų priežiūra. PASLAUGA apima visas MMR priežiūros PASLAUGAS, kurių neapima kokybės garantija. PASLAUGA apima šiuos elementus :
1. konsultavimo darbai — UŽSAKOVO nurodytų darbuotojų konsultavimas darbo su MMR, jos komponentų bei naudojamos programinės įrangos administravimo klausimais;
2. negarantinių MMR eksploatavimo trikčių šalinimo, klaidų taisymo PASLAUGOS, susijusios sistemos eksploatavimo dokumentacijos atnaujinimai, esant MMR pakeitimams;
3. smulkūs modernizavimo darbai, nereikalaujantys esminių projektinių sprendimų keitimo. Incidentai atlikti smulkų modernizavimą perduodami ir vykdomi pagal suderintą grafiką;
4. kitų PASLAUGŲ TIEKĖJŲ, vykdančių MMR kūrimo ir / ar modernizavimo darbus, diegimui teikiamų sprendimų programinio kodo vertinimas ir analizė;
5. esant poreikiui, bendru UŽSAKOVO ir TIEKĖJO sutarimu, MMR ir jos komponentų, serverių ir duomenų bazių bei PASLAUGŲ procesų stebėjimas ir veikimo užtikrinimas UŽSAKOVO ne darbo valandomis;
6. MMR ir jos komponentų darbingumo atstatymas;
Orientacinis perkamas valandų kiekis MMR priežiūrai - 2000 val.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Sutarčiai paskirtų specialistų kvalifikacija  /  Lyginamasis svoris:  10
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Aplinkos apsaugos vadybos sistema  /  Lyginamasis svoris:  5
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  85
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.1)

Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą

Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris: 2022/S 226-651290
2022-692197

V dalis: Sutarties skyrimas

Sutarties Nr.: (1.10-04-2 E) 22-15

Pavadinimas: Mokesčių mokėtojų registro priežiūros paslaugų viešasis pirkimas

Sutartis/pirkimo dalis skiriama: taip
V.2)

Sutarties skyrimas

V.2.1)

Sutarties sudarymo data

2023-02-13
V.2.2)

Informacija apie pasiūlymus

Gautų pasiūlymų skaičius:  1
Iš MVĮ gautų pasiūlymų skaičius:  1
Elektroninėmis priemonėmis gautų pasiūlymų skaičius:  1
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei :  ne
V.2.3)

Rangovo pavadinimas ir adresas

UAB "E. Ana"
124259838,
05129
Vilnius
LT
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA

Rangovas yra MVĮ : taip
V.2.4)

Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)

Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė:  158677.69  EUR

VI dalis: Papildoma informacija

VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Sutarties kainodaros taisyklė – fiksuotas įkainis (be PVM) su peržiūra. Sutartyje nustatytų įkainių peržiūra atliekama 1 ir 2 punktuose nurodytais atvejais:
1. Sutartyje nustatytų įkainių su PVM peržiūra atliekama, kai pasikeičia pridėtinės vertės mokestis (PVM). Sutarties galiojimo metu joje nustatyti paslaugos įkainiai, turi būti koreguojami, taikant naują pasikeitusį PVM dydį.
2. Bet kuri sutarties šalis sutarties galiojimo metu turi teisę inicijuoti sutartyje numatytų įkainių perskaičiavimą (keitimą, susitarimą) ne anksčiau kaip po 6 (šešių) mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos (jeigu perskaičiavimas jau buvo atliktas – nuo paskutinio perskaičiavimo pagal šį punktą dienos), jeigu Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (k), apskaičiuotas kaip nustatyta 2.15 punkte, viršija 10 procentų. Atlikdamos perskaičiavimą šalys vadovaujasi Lietuvos Statistikos Departamento viešai Oficialiosios statistikos portale paskelbtais Rodiklių duomenų bazės duomenimis, iš kitos Šalies nereikalaudamos pateikti oficialaus Lietuvos Statistikos Departamento ar kitos institucijos išduoto dokumento ar patvirtinimo.
Šalys privalo keitime nurodyti indekso reikšmę laikotarpio pradžioje ir jos nustatymo datą, indekso reikšmę laikotarpio pabaigoje ir jos nustatymo datą, kainų pokytį (k), perskaičiuotus įkainius, perskaičiuotą pradinės sutarties vertę.
Perskaičiuotieji įkainiai taikomi užsakymams, pateiktiems po to, kai šalys sudaro susitarimą dėl įkainių perskaičiavimo.
Nauji įkainiai apskaičiuojami pagal formulę:
a_1=a+(k/100×a), kur
a – įkainis (Eur be PVM)) (jei jis jau buvo perskaičiuotas, tai po paskutinio perskaičiavimo);
a1 – perskaičiuotas (pakeistas) įkainis (Eur be PVM);
k – Pagal Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksą (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla) apskaičiuotas Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (padidėjimas arba sumažėjimas) (%). „k“ reikšmė skaičiuojama pagal formulę:
k =〖Ind〗_naujausias/〖Ind〗_pradžia ×100-100, (%), kur:
Indnaujausias – kreipimosi dėl kainos perskaičiavimo išsiuntimo kitai šaliai datą naujausias paskelbtas Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksas (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla);
Indpradžia – laikotarpio pradžios datos (mėnesio) Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksas (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla). Pirmojo perskaičiavimo atveju laikotarpio pradžia (mėnuo) yra SUTARTIES įsigaliojimo dienos mėnuo. Antrojo ir vėlesnių perskaičiavimų atveju laikotarpio pradžia (mėnuo) yra paskutinio perskaičiavimo metu naudotos paskelbto atitinkamo indekso reikšmės mėnuo.
Skaičiavimams indeksų reikšmės imamos keturių skaitmenų po kablelio tikslumu. Apskaičiuotas pokytis (k) tolimesniems skaičiavimams naudojamas suapvalinus iki vieno skaitmens po kablelio, o apskaičiuotas įkainis „a“ suapvalinamas iki dviejų skaitmenų po kablelio.
Vėlesnis kainų arba įkainių perskaičiavimas negali apimti laikotarpio, už kurį jau buvo atliktas perskaičiavimas.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-01
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.