Ketvirtadienis, gruodžio 18 d.

Mokėjimų surinkimo už lankytojų transporto priemonių laikymą (statymą) paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos nacionalinis dailės muziejus
190756087
Didžioji g. 4
Vilnius
01128
LT
Asmuo ryšiams: Aušrinė Mačėnienė
Telefonas: +370 52628030
Faksas: +370 52126006
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://lndm.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=707003
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Biudžetinė įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Laisvalaikis, kultūra ir religija

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Mokėjimų surinkimo už lankytojų transporto priemonių laikymą (statymą) paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79941000  -  Rinkliavų surinkimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija numato įsigyti mokėjimų surinkimo paslaugas už Lietuvos nacionalinio dailės muziejaus lankytojų transporto priemonių laikymą (statymą) Perkančiosios organizacijos valdomose vietose. Įsigyjamą paslaugą sudaro: - apmokėjimo (surinkimo) programėlė, ne grynaisiais pinigais, skirta išmaniesiems judriesiems įrenginiams (Aplikacija); - taip pat apmokėjimo grynaisiais pinigais ir mokėjimo kortele surinkimas bei su šiuo surinkimu susijusios paslaugos (Fiziniai mokėjimai); - fiziniams bei elektroniniams Mokėjimams rinkti būtinos įrangos nuomos paslaugos. Lankytojų mokėjimų apmokėjimo (surinkimo) Paslaugos perkamos kartu su mokėjimo sprendimais. Pirkimas skaidomas į dvi pirkimo dalis.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Mokėjimų surinkimo už lankytojų transporto priemonių laikymą (statymą) paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79941000  -  Rinkliavų surinkimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilniaus g. 24, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančioji organizacija numato įsigyti mokėjimų surinkimo paslaugas už Lietuvos nacionalinio dailės muziejaus lankytojų transporto priemonių laikymą (statymą) Perkančiosios organizacijos valdomoje vietoje Vilniaus g. 24, Vilniuje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties pratęsimo galimybė – 4 kartai po 6 mėnesius. Kiekvienas sutarties pratęsimas privalo būti sudaromas raštu.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Mokėjimų surinkimo už lankytojų transporto priemonių laikymą (statymą) paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79941000  -  Rinkliavų surinkimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Konstitucijos pr. 22, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančioji organizacija numato įsigyti mokėjimų surinkimo paslaugas už Lietuvos nacionalinio dailės muziejaus lankytojų transporto priemonių laikymą (statymą) Perkančiosios organizacijos valdomoje vietoje Konstitucijos pr. 22, Vilniuje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties pratęsimo galimybė – 4 kartai po 6 mėnesius. Kiekvienas sutarties pratęsimas privalo būti sudaromas raštu.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjas(-ai) pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 str. nuostatomis. Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Tiekėjas(-ai) perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys. Tiekėjas iki pirkimo sutarties sudarymo perkančiajai organizacijai turės pateikti dokumentus, grindžiančius, jog tiekėjas turi teisę verstis “ūkine komercine veikla”. Tuo atveju, kai (jei) pasiūlymą teikia fizinis asmuo, jis, pirkimo laimėjimo atveju iki pirkimo sutarties sudarymo privalės registruoti individualią veiklą ar įsigyti verslo liudijimą, jeigu teisės aktai leidžia atitinkamą veiklą vykdyti tokiu pagrindu. Tinkamai teisę verstis veikla pagrindžiančiais dokumentais bus laikoma Registrų centro pažyma arba kitas veiklos registraciją pagrindžiantis dokumentas – ūkininko pažymėjimas, verslo liudijimo išrašas, individualios veiklos vykdymą grindžiantis dokumentas.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Paslaugų teikėjas nevykdo kokybės garantijos reikalavimų ir/ar nepašalina suteiktų paslaugų trūkumų per nustatytą terminą, jis privalo mokėti Klientui 0,02% delspinigių nuo nekokybiškų paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą pašalinti trūkumus dieną. Jeigu nebus išpirktas minimalus planuojamų teikti (išpirkti) paslaugų kiekis, Klientas įsipareigoja Tiekėjui sumokėti 1 000 eurų baudą. Jeigu Paslaugų teikėjas vėluoja laiku atlikti paslaugas, Klientui pareikalavus, yra mokami 0,02% dydžio delspinigiai nuo maksimalaus Kliento planuojamų vykdyti paslaugų dydžio kuriems bus teikiamos Mokėjimų rinkimo paslaugos kiekis 0,02 proc. skaičiuojamas už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną. Jeigu Klientas vėluoja įvertinti Tiekėjo pateiktą ataskaitą, Paslaugų teikėjui pareikalavus, yra mokami 0,02% dydžio delspinigiai nuo nepatvirtintos ataskaitos ir (ar) neišrašytos (uždelsiamos išrašyti) sąskaitos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-05-22
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-05-22
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Vykdant Sutartį, PVM sąskaitos-faktūros, kreditiniai ir debetiniai dokumentai turi būti teikiami naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis, išskyrus sąskaitas faktūras, kurias išrašo Klientas Paslaugų teikėjui.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
LR VPĮ VII skyrius
VI.5)

Paskelbimo data

2023-05-05

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.