Mobiliosios elektroninio parašo infrastruktūros paslaugų, skirtų užtikrinti galimybę pasirašyti ADOC V 1.0 elektroninius dokumentus kvalifikuotu mobiliuoju el. parašu, pirkimas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Paslaugos
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos
288600210
A. Vienuolio g. 8
Vilnius
01104
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Padvariškienė
Telefonas:
+370 64697032
El. paštas:
j.padvariskiene@vtpsi.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://vtpsi.lrv.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2819
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=765903Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=765903&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Mobiliosios elektroninio parašo infrastruktūros paslaugų, skirtų užtikrinti galimybę pasirašyti ADOC V 1.0 elektroninius dokumentus kvalifikuotu mobiliuoju el. parašu, pirkimas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79132100
-
Elektroninio parašo sertifikavimo paslaugos
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-30
Vietos laikas:
09:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1. Paslaugos teikiamos 14 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Paslaugų teikimo terminas Šalių rašytiniu susitarimu gali būti pratęstas 2 k. po 2 mėn. iki nuperkama paslaugų už pradinės sutarties vertę. Paslaugų teikimo terminas su pratęsimais negali būti ilgesnis nei 18 mėn.
2. Už faktiškai suteiktas paslaugas Užsakovas atsiskaito mokėjimo pavedimu, pinigus pervesdamas į Vykdytojo sutartyje nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 30 k. d. nuo elektroniniu būdu pateiktos priimtinos PVM s. f. pateikimo Užsakovui dienos.
3. Galimas apmokėjimas subtiekėjams.
4. Tiekėjas privalės pasirašyti su perkančiąja organizacija Asmens duomenų subtvarkymo sutartį.
2. Už faktiškai suteiktas paslaugas Užsakovas atsiskaito mokėjimo pavedimu, pinigus pervesdamas į Vykdytojo sutartyje nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 30 k. d. nuo elektroniniu būdu pateiktos priimtinos PVM s. f. pateikimo Užsakovui dienos.
3. Galimas apmokėjimas subtiekėjams.
4. Tiekėjas privalės pasirašyti su perkančiąja organizacija Asmens duomenų subtvarkymo sutartį.
III.2)
Paskelbimo data
2024-05-22
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose