Lauko reklamos Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Marijampolėje, Alytuje, Panevėžyje, Telšiuose paslaugų pirkimas, Nr. VU37088
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus universitetas
211950810
Universiteto g. 3
Vilnius
01513
LT
Asmuo ryšiams:
Daiva Raguotienė
Telefonas:
+370 52687078
El. paštas:
daiva.raguotiene@cr.vu.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vu.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6552
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=703210Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=703210&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Lauko reklamos Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Marijampolėje, Alytuje, Panevėžyje, Telšiuose paslaugų pirkimas, Nr. VU37088
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Objektas skaidomas į 13 pirkimo dalių:
1 d. – Didelio lauko reklamos formato reklama Kaune;
2 d. – Didelio lauko reklamos formato reklama Klaipėdoje;
3 d. – Didelio lauko reklamos formato reklama Marijampolėje;
4 d. – Didelio lauko reklamos formato reklama Telšiuose;
5 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama Kaune;
6 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama Klaipėdoje;
7 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama Panevėžyje;
8 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama Marijampolėje;
9 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama Alytuje;
10 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama Vilniuje didžiausią pėsčiųjų srautą generuojančiose gatvėse;
11 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama didžiausią viešojo transporto keleivių srautą generuojančiose Vilniaus miesto vietose;
12 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama Vilniaus miesto gyvenamuosiuose rajonuose;
13 d. – Skaitmeninės vitrinos formato, kai parodymai ne rečiau nei kas 4 min, reklama Vilniuje.
1 d. – Didelio lauko reklamos formato reklama Kaune;
2 d. – Didelio lauko reklamos formato reklama Klaipėdoje;
3 d. – Didelio lauko reklamos formato reklama Marijampolėje;
4 d. – Didelio lauko reklamos formato reklama Telšiuose;
5 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama Kaune;
6 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama Klaipėdoje;
7 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama Panevėžyje;
8 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama Marijampolėje;
9 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama Alytuje;
10 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama Vilniuje didžiausią pėsčiųjų srautą generuojančiose gatvėse;
11 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama didžiausią viešojo transporto keleivių srautą generuojančiose Vilniaus miesto vietose;
12 d. – Mažojo lauko reklamos formato reklama Vilniaus miesto gyvenamuosiuose rajonuose;
13 d. – Skaitmeninės vitrinos formato, kai parodymai ne rečiau nei kas 4 min, reklama Vilniuje.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
I pirkimo dalis - Didelio lauko reklamos formato reklama Kaune
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Didžiausią viešojo transporto srautą generuojančiose gatvėse, šalia autobusų/traukinių stoties. Iš viso ne mažiau 1 pozicijos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
II pirkimo dalis - Didelio lauko reklamos formato reklama Klaipėdoje
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Didžiausią viešojo transporto srautą generuojančiose miesto gatvėse. Iš viso ne mažiau 2 pozicijų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
III pirkimo dalis - Didelio lauko reklamos formato reklama Marijampolėje
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Didžiausią viešojo transporto srautą generuojančiose gatvėse. Iš viso ne mažiau 1 pozicijos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
IV pirkimo dalis - Didelio lauko reklamos formato reklama Telšiuose
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Didžiausią viešojo transporto srautą generuojančiose miesto gatvėse. Iš viso ne mažiau 1 pozicijos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
V pirkimo dalis - Mažojo lauko reklamos formato reklama Kaune
Pirkimo dalies Nr.:
5
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Miesto centrinėje dalyje, didžiausią transporto srautą generuojančiose gatvėse ir/ar jų sankryžose, prie prekybos centrų. Iš viso ne mažiau 4 pozicijų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
VI pirkimo dalis - Mažojo lauko reklamos formato reklama Klaipėdoje
Pirkimo dalies Nr.:
6
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Miesto centrinėje dalyje, didžiausią pėsčiųjų srautą generuojančiose gatvėse ir/ar jų sankryžose. Iš viso ne mažiau 2 pozicijų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
VII pirkimo dalis - Mažojo lauko reklamos formato reklama Panevėžyje
Pirkimo dalies Nr.:
7
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Didžiausią transporto srautą generuojančiose miesto vietose prie prekybos centrų / didžiųjų parduotuvių. Iš viso ne mažiau 2 pozicijų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
VIII pirkimo dalis - Mažojo lauko reklamos formato reklama Marijampolėje
Pirkimo dalies Nr.:
8
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Didžiausią transporto srautą generuojančiose miesto vietose prie prekybos centrų / parduotuvių. Iš viso ne mažiau 1 pozicijos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
IX pirkimo dalis - Mažojo lauko reklamos formato reklama Alytuje
Pirkimo dalies Nr.:
9
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Didžiausią transporto srautą generuojančiose miesto vietose prie prekybos centrų / parduotuvių. Iš viso ne mažiau 2 pozicijų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
X pirkimo dalis - Mažojo lauko reklamos formato reklama Vilniuje didžiausią pėsčiųjų srautą generuojančiose gatvėse
Pirkimo dalies Nr.:
10
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Vilniaus miesto centrinėje dalyje, didžiausią pėsčiųjų srautą generuojančiose gatvėse. Iš viso ne mažiau 8 pozicijų nurodytose vietose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
XI pirkimo dalis - Mažojo lauko reklamos formato reklama didžiausią viešojo transporto keleivių srautą generuojančiose Vilniaus miesto vietose
Pirkimo dalies Nr.:
11
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Didžiausią viešojo transporto keleivių srautą generuojančiose Vilniaus miesto vietose, prie didžiųjų parduotuvių / prekybos centrų / didžiųjų turgų, autobusų / traukinių stoties. Iš viso ne mažiau 12 pozicijų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
XII pirkimo dalis - Mažojo lauko reklamos formato reklama Vilniaus miesto gyvenamuosiuose rajonuose
Pirkimo dalies Nr.:
12
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Vilniaus miesto gyvenamuosiuose rajonuose, nurodytose seniūnijos vietose. Iš viso ne mažiau 12 pozicijų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
XIII pirkimo dalis - Skaitmeninės vitrinos formato, kai parodymai ne rečiau nei kas 4 min., reklama Vilniuje
Pirkimo dalies Nr.:
13
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Vilniaus miesto Senamiesčio seniūnijoje, didžiausią pėsčiųjų srautą generuojančiose gatvėse/pėsčiųjų zonose. Iš viso ne mažiau 34 pozicijų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis, Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7,kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3 p. 16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Jei Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti Paslaugas per sutartyje numatytą terminą, Užsakovas turi teisę be rašytinio įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo priemonių, numatytų sutartyje, pradėti skaičiuoti 0,02% delspinigius už kiekvieną vėluojamą Paslaugų suteikimo dieną nuo bendros sutarties sumos. Paslaugų teikėjo vėluojamų suteikti Paslaugų kaina mažinama 0,02 % nuo vėluojamų suteikti Paslaugų vertės, už kiekvieną termino praleidimo dieną.
2. Jei Paslaugų teikėjas atsisako teikti Paslaugas, Užsakovas turi teisę nutraukti sutartį ir pareikalauti 20% nuo bendros sutarties vertės dydžio baudos.
3. Jei Paslaugų teikėjas teikia netinkamos kokybės paslaugas arba teikia jas netinkamai, Užsakovas turi teisę prašyti Paslaugų teikėjo ištaisyti trūkumus. Trūkumų neištaisius, Užsakovas turi teisę nutraukti sutartį ir pritaikyti 20 % nuo bendros sutarties vertės dydžio baudą.
2. Jei Paslaugų teikėjas atsisako teikti Paslaugas, Užsakovas turi teisę nutraukti sutartį ir pareikalauti 20% nuo bendros sutarties vertės dydžio baudos.
3. Jei Paslaugų teikėjas teikia netinkamos kokybės paslaugas arba teikia jas netinkamai, Užsakovas turi teisę prašyti Paslaugų teikėjo ištaisyti trūkumus. Trūkumų neištaisius, Užsakovas turi teisę nutraukti sutartį ir pritaikyti 20 % nuo bendros sutarties vertės dydžio baudą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-24
Vietos laikas:
13:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-24
Vietos laikas:
14:00
Vieta:
Elektroninė erdvė
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja vokų atplėšimo procedūroje
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje