Ketvirtadienis, gruodžio 18 d.

Laboratorinių tyrimų paslaugų viešasis pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams: Neringa Kolaitienė
Telefonas: +370 67010718
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.krs.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=757737
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Laboratorinių tyrimų paslaugų viešasis pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71900000  -  Laboratorijų paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos laboratorinių tyrimų paslaugos.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71900000  -  Laboratorijų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas - laboratorinių tyrimų paslaugos (toliau – Paslaugos). Paslaugos turi būti teikiamos, vadovaujantis technine specifikacija, kuri pateikta pirkimo sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija“, bei teisės aktų, reglamentuojančių Paslaugų teikimą nuostatomis.
Perkamų paslaugų sąrašas ir preliminarūs kiekiai nurodyti pirkimo sąlygų 3 priede „Tiekėjo užpildoma lentelė, teikiant pasiūlymą“. Paslaugų preliminarūs kiekiai, bus naudojami tik pasiūlymų vertinime ir nebus laikomi maksimaliais. Paslaugų preliminarūs kiekiai nurodyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos perkamos pagal VŠĮ Garliavos pirminės sveikatos priežiūros centro prašymą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis sudaroma 12 (dvylikai) mėnesių su galimybe sutartį pratęsti 2 (du) kartus po 12 mėnesių, bet ne ilgiau negu bus suteikta Paslaugų už 140 000,00 Eur (vieną šimtą keturiasdešimt tūkstančių eurų) sumą (priklausomai nuo to kurį sąlyga įvyks ankščiau). Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 20 straipsnio 1 papunkčio nuostatomis Paslaugos neapmokestinamos PVM.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Sutartis sudaroma 12 (dvylikai) mėnesių su galimybe sutartį pratęsti 2 (du) kartus po 12 mėnesių, bet ne ilgiau negu bus suteikta Paslaugų už 140 000,00 Eur (vieną šimtą keturiasdešimt tūkstančių eurų) sumą (priklausomai nuo to kurį sąlyga įvyks ankščiau). Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 20 straipsnio 1 papunkčio nuostatomis Paslaugos neapmokestinamos PVM.
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Informacijai patikrinti bus naudojamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD). EBVPD pasiekiamas adresu https://ec.Europa.eu/tools/espd/filter?lang=lt. Tiekėjai turi pateikti EBVPD – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
Tiekėjas, tiekėjų grupės narys (-iai), veikiantis (-ys) pagal jungtinės veiklos sutartį, kuris (-ie) realiai vykdys pirkimo sutartį, turi turėti licenciją teikti laboratorinių tyrimų paslaugas, kurios nurodytos pirkimo sąlygų 3 priede.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrinamas netesybomis (bauda). Sutarties įvykdymo užtikrinimo (baudos ) dydis – 5 proc. nuo pradinės Sutarties vertės.
2. Apmokėjimo terminas – ne vėliau kaip per 30 k. d. nuo atsiskaitymo dokumentų pateikimo dienos. Sąskaitos teikiamos per „E. sąskaita“ informacinę sistemą.
3. Numatoma tiesioginio atsiskaitymo galimybė su subtiekėjais.
4. Tiekėjų grupė turi paskirti bendrą atstovą arba vadovaujantį narį, turi nurodyti grupės sudėtį.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-04-26
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-04-26
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 490941
Faksas: +370 324164

VI.5)

Paskelbimo data

2024-04-16
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.