Kitos paskirties – maisto atliekų mechaninio apdorojimo pastato, Ketvergių g. 2, Dumpių km., Dovilų sen., Klaipėdos r. sav., statybos darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
LT-92138
LT
Asmuo ryšiams:
Vitalija Bičkauskienė
Telefonas:
+370 64960410
El. paštas:
vitalija.bickauskiene@kratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6163
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=685770Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=685770&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kitos paskirties – maisto atliekų mechaninio apdorojimo pastato, Ketvergių g. 2, Dumpių km., Dovilų sen., Klaipėdos r. sav., statybos darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šio pirkimo objektas – kitos paskirties-maisto atliekų mechaninio apdorojimo pastato statybos darbai (toliau – darbai).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas yra nedalus. Perkami rangos darbai (techninės priežiūros paslaugos bus įsigyjamos atskiru pirkimu), kuriems keliami reikalavimai išdėstyti Konkursp sąlygų 2 priede techninėje specifikacijoje (įskaitant jos priedus), kuri yra nediskriminuojanti, nepažeidžianti VPĮ 17 straipsnio 1 ir 3 dalyse įtvirtintų principų bei užtikrinanti aplinkosauginių, darbų saugos bei visų kitų privalomų, su pirkimo objektu susijusių, teisėtų teisės aktų reikalavimų laikymąsi.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1. Darbų atlikimo terminas: 8 (aštuoni) mėnesiai nuo Sutarties SD 3.1. punkte nurodytos Darbų atlikimo pradžios.
2. Sutarties pratęsimas galimas tik esant ne nuo Rangovo priklausančiomis aplinkybėmis ir ne ilgiau nei iki projekto „Maisto atliekų apdorojimo infrastruktūros sukūrimas Klaipėdos RATC“ Nr. 05.2.1.-APVA-R-008-31-0005 veiklų termino pabaigos, t.y. iki 2023-12-20.
2. Sutarties pratęsimas galimas tik esant ne nuo Rangovo priklausančiomis aplinkybėmis ir ne ilgiau nei iki projekto „Maisto atliekų apdorojimo infrastruktūros sukūrimas Klaipėdos RATC“ Nr. 05.2.1.-APVA-R-008-31-0005 veiklų termino pabaigos, t.y. iki 2023-12-20.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Šiuo pirkimu įsigyjami darbai perkami ir dalinai finansuojami įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą Nr. 05.2.1.-APVA-R-008-31-0005 „Maisto atliekų apdorojimo infrastruktūros sukūrimas Klaipėdos RATC“, priemonė „Komunalinių atliekų tvarkymo infrastruktūros plėtra“ Nr. 05.2.1-APVA-R-008.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/ subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 3 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas, tiekėjų grupės partneriai kartu, ūkio subjektai, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi, subtiekėjai toje srityje, kurioje vykdys veiklą turi turėti teisę būti ypatingojo statinio statybos rangovu (kaip numatyta LR statybos įstatymo 18 straipsnio nuostatose).
2. Tiekėjas per paskutinius 5 metus iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos dienos pagal vieną ar kelias sutartis yra tinkamai atlikęs (naujos statybos ir/ar rekonstravimo) darbų už 664 435,00 Eur be PVM gyvenamuosiuose ir/ar negyvenamuosiuose pastatuose.
3. Tiekėjas turi pasiūlyti:
3.1.1. bent vieną statinio statybos vadovą, turintį teisę eiti ypatingojo statinio statybos vadovo pareigas.
3.1.2. bent vieną statinio specialiųjų statybos darbų vadovą, turintį teisę eiti ypatingojo statinio specialiųjų statybos darbų vadovo pareigas.
2. Tiekėjas per paskutinius 5 metus iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos dienos pagal vieną ar kelias sutartis yra tinkamai atlikęs (naujos statybos ir/ar rekonstravimo) darbų už 664 435,00 Eur be PVM gyvenamuosiuose ir/ar negyvenamuosiuose pastatuose.
3. Tiekėjas turi pasiūlyti:
3.1.1. bent vieną statinio statybos vadovą, turintį teisę eiti ypatingojo statinio statybos vadovo pareigas.
3.1.2. bent vieną statinio specialiųjų statybos darbų vadovą, turintį teisę eiti ypatingojo statinio specialiųjų statybos darbų vadovo pareigas.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Rangovas sutarties vykdymo metu perkamiems darbams turi taikyti kokybės vadybos sistemos reikalavimus pagal standartą ISO 9001, aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimus pagal standartą LST ISO 14001 arba Europos Sąjungos aplinkosaugos vadybos ir audito sistemą (EMAS), darbuotojų saugos ir sveikatos vadybos sistemos užtikrinimo priemones, atitinkančias OHSAS 18001 standarto arba LST ISO 45001, ar kitus Europos arba tarptautinius standartus (kuriuos yra patvirtinusios sertifikavimo įstaigos, atitinkančios Europos Sąjungos teisės aktus arba tarptautinius sertifikavimo standartus), ar kitais tiekėjo pateiktais lygiaverčiais įrodymais.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
6.1. Sutarties avanso grąžinimo užtikrinimas:
6.1.1. netaikomas, jei pagal Sutartį nėra mokamas avansinis mokėjimas.
Arba
6.1.1. iki 30 % Darbų kainos be PVM, jei Užsakovas Rangovui moka iki 30 % Darbų kainos avansinį mokėjimą.
6.2. Sutarties įvykdymo užtikrinimas – banko garantija, užstatas, draudimo bendrovės ar kredito unijos laidavimo raštas (Sutarties Bendrosios dalies 13.2 p. papildymas), pateikiamas Užsakovui per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja jo išdavimo dieną ir galioja ne mažiau kaip 8 mėnesius.
6.3. Taikomi ir kiti sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai: baudos ir delspinigiai.
6.1.1. netaikomas, jei pagal Sutartį nėra mokamas avansinis mokėjimas.
Arba
6.1.1. iki 30 % Darbų kainos be PVM, jei Užsakovas Rangovui moka iki 30 % Darbų kainos avansinį mokėjimą.
6.2. Sutarties įvykdymo užtikrinimas – banko garantija, užstatas, draudimo bendrovės ar kredito unijos laidavimo raštas (Sutarties Bendrosios dalies 13.2 p. papildymas), pateikiamas Užsakovui per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja jo išdavimo dieną ir galioja ne mažiau kaip 8 mėnesius.
6.3. Taikomi ir kiti sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai: baudos ir delspinigiai.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-03
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-03
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
UAB Klaipėdos atliekų tvarkymo centras, Tomo g. 2, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
KLAIPĖDOS APYGARDOS TEISMAS
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-01-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose