Kietojo biokuro pelenų galutinio sutvarkymo paslauga
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Klaipėdos energija"
140249252
Danės g. 8, Klaipėda
Klaipėda
92109
LT
Asmuo ryšiams:
Skaidra Tunaitienė
Telefonas:
+370 46392226
El. paštas:
skaidra.tunaitiene@klenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/12925
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=682490Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=682490&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kietojo biokuro pelenų galutinio sutvarkymo paslauga
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90513400
-
Pelenų šalinimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Biokuro deginimo metu susidariusių atliekų – lakiųjų durpių ir neapdorotos medienos pelenų (atliekos kodas 10 01 03) galutinis sutvarkymas. Pelenų pristatymą į Paslaugos teikėjo nurodytą vietą vykdys Užsakovas. Preliminarus pelenų kiekis sutarties laikotarpiu apie 1500 t pelenų.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90513400
-
Pelenų šalinimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Biokuro deginimo metu susidariusių atliekų – lakiųjų durpių ir neapdorotos medienos pelenų (atliekos kodas 10 01 03) galutinis sutvarkymas. Pelenų pristatymą į Paslaugos teikėjo nurodytą vietą vykdys Užsakovas. Preliminarus pelenų kiekis sutarties laikotarpiu apie 1500 t pelenų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas Subteikėjas ar kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi privalo atitikti Specialiųjų pirkimo sąlygų 1 lentelės reikalavimus ir su Pasiūlymu privalo pateikti EBVPD (3 priedas), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo Tiekėjo, ūkio subjektų grupės narių, Subteikėjų ar kitų pasitelkiamų ūkio subjektų, kurių pajėgumais remiamasi pašalinti iš pirkimo
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už suteiktas Paslaugas Tiekėjui sumokama per 30 (trisdešimt) dienų pagal pateiktus paslaugų priėmimo-perdavimo aktus ir sąskaitas faktūras
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei Vykdytojas dėl savo kaltės neatlieka Paslaugų, Užsakovo pareikalavimu Vykdytojas privalo sumokėti Užsakovui 0,05 % dydžio delspinigių nuo nesuteiktų Paslaugų kainos už kiekvieną uždelstą dieną
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-10
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-10
Vietos laikas:
12:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne