Karšto vandens skaitiklių pakeitimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams: Živilė Drulytė
Telefonas: +370 37305906
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=725014
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Karšto vandens skaitiklių pakeitimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

51210000  -  Matavimo įrenginių montavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkantysis subjektas planuoja įsigyti paslaugas, kurių metu paslaugų tiekėjas (toliau ‒ Tiekėjas) privalės daugiabučių gyvenamųjų namų butuose ar kitose patalpose įrengtus karšto vandens skaitiklius (toliau − Skaitikliai) pakeisti naujais iš Perkančiojo subjekto perimtais Skaitikliais, pakeistus Skaitiklius užplombuoti ir parengti ataskaitinius rašytinus ir formuojamus mobilioje aplikacijoje atliktų darbų dokumentus (toliau – Paslaugos).
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 122000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

51210000  -  Matavimo įrenginių montavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kaunas, Kauno rajonas ir Jurbarkas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkantysis subjektas planuoja įsigyti paslaugas, kurių metu paslaugų tiekėjas (toliau ‒ Tiekėjas) privalės daugiabučių gyvenamųjų namų butuose ar kitose patalpose įrengtus karšto vandens skaitiklius (toliau − Skaitikliai) pakeisti naujais iš Perkančiojo subjekto perimtais Skaitikliais, pakeistus Skaitiklius užplombuoti ir parengti ataskaitinius rašytinus ir formuojamus mobilioje aplikacijoje atliktų darbų dokumentus (toliau – Paslaugos). Paslaugos bus perkamos pagal Perkančiojo subjekto poreikį ir Paslaugų kainas, nurodytas Paslaugų pirkime dalyvaujančio Tiekėjo pasiūlyme. Tiekėjas į Paslaugos kainą turi būti įsiskaičiavęs visas savo (reikalingų įrenginių, mechanizmų, detalių, pagalbinių medžiagų įsigijimo, darbo jėgos, transporto, logistikos, ryšio ir informacinių technologijų priemonių panaudojimo, kitas) planuojamas išlaidas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 122000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 9
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  iekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams įrodančius dokumentus bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant banko garantiją, kredito unijos ar draudimo bendrovės laidavimo raštą 3 000 Eur (trijų tūkstančių eurų) sumai.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Užsakovas sumoka Vykdytojui už faktiškai suteiktas Paslaugas per 30 (trisdešimt) dienų po sąskaitos faktūros gavimo ir perdavimo – priėmimo akto pasirašymo (jeigu Sutarties specialiojoje dalyje numatyta, jog jis pasirašomas). PVM sąskaitas faktūras Pardavėjas privalo pateikti per Valstybės įmonės Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“ (toliau – E. sąskaita). Jei PVM sąskaita faktūra bus pateikta ne per E. sąskaitą, Pirkėjas laikys, kad PVM sąskaita faktūra nėra gauta, o apmokėjimo terminai bus skaičiuojami tik nuo to momento, kai PVM sąskaita faktūra bus gauta per E. sąskaitą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimui (jei toks reikalavimas yra numatytas Sutarties specialiojoje dalyje) Vykdytojas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti Užsakovui Užtikrinimą sumai, kuri sudaro 10 (dešimt) procentų nuo maksimalios Sutarties kainos su PVM. Užtikrinimas turi galioti ne trumpiau negu galioja Sutartis.
Ne vėliau, kaip per 10 (dešimt) darbo dienų po Sutarties pasirašymo Užsakovui pateikti civilinės atsakomybės draudimo ne mažesnei nei 150 000,00 Eur (vieno šimto penkiasdešimt tūkstančių eurų) sumai liudijimo kopiją. Civilinės atsakomybės draudimas turi galioti visą Sutarties galiojimo laikotarpį.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-09-25
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-09-25
Vietos laikas:  11:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Ginčų nagrinėjimo tvarka nustatyta Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-08-21
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.