Individualūs antrinių žaliavų surinkimo konteineriai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kretingos rajono savivaldybės administracija
188715222
Savanorių g. 29A, LT-97111 Kretinga
Kretinga
97111
LT
Asmuo ryšiams:
Monika Norvaišienė
Telefonas:
+370 44574140
El. paštas:
norvaisiene.monika@kretinga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://kretinga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2363
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=700721Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=700721&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Individualūs antrinių žaliavų surinkimo konteineriai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34928480
-
Atliekų bei šiukšlių konteineriai ir šiukšliadėžės
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Individualių antrinių žaliavų surinkimo konteinerių pirkimas, vadovaujantis technine specifikacija
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34928480
-
Atliekų bei šiukšlių konteineriai ir šiukšliadėžės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vytauto g. 118, Kretinga
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami nauji 120 l talpos 1370 vnt. stiklo pakuočių surinkimo konteineriai ir nauji 240 l talpos 1416 vnt. visų pakuočių, išskyrus stiklo, surinkimo konteineriai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
2
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Gali būti pratęsta 1 (vieną) kartą 1 (vieno) mėnesio laikotarpiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, atitinka pirkimo dokumentuose pagal VPĮ 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus, reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimui Tiekėjas privalo per 10 darbo dienų po Sutarties sudarymo pateikti perkančiajai organizacijai 5 proc. nuo pradinės Sutarties vertės (be PVM), besąlyginį ir neatšaukiamą - banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimą.
Tiekėjas, siekdamas užtikrinti Sutarties įvykdymą, turi teisę Sutartyje numatytais terminais į Perkančiosios organizacijos sąskaitą pervesti sumą, ne mažesnę nei Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė
Tiekėjas, siekdamas užtikrinti Sutarties įvykdymą, turi teisę Sutartyje numatytais terminais į Perkančiosios organizacijos sąskaitą pervesti sumą, ne mažesnę nei Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-14
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-14
Vietos laikas:
14:45
Vieta:
Kretingos rajono savivaldybės administracija, Savanorių g. 29A, LT-97111, Kretinga, 305 kab.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Hergaus Manto g. 26
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose