Ketvirtadienis, gruodžio 18 d.

Buhalterinės apskaitos paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Savivaldybės įmonė "Vilniaus atliekų sistemos administratorius"
304195262
Konstitucijos pr. 3
Vilnius
09308
LT
Asmuo ryšiams: Laima Nerkevičienė
Telefonas: +370 66076347
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vasa.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=738609
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Buhalterinės apskaitos paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79211100  -  Buhalterijos paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Buhalterinės apskaitos paslaugos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79211100  -  Buhalterijos paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Buhalterinės apskaitos paslaugas sudaro:
1.1. Buhalterinės apskaitos sąskaitų plano sudarymas ir atnaujinimas;
1.2. Kasdienių buhalterinių įrašų parengimas;
1.3. Gaunamų sąskaitų faktūrų registravimas apskaitoje;
1.4. Banko operacijų registravimas apskaitoje;
1.5. Banko operacijų inicijavimas interneto banke;
1.6. Darbo užmokesčio ir kitų išmokėjimų darbuotojams ir valdybos nariams apskaičiavimas ir registravimas apskaitoje (atostogų dienų, atostoginių, nedarbingumo, komandiruotpinigių apskaita, kaupiniai, tabelių, darbo užmokesčio žiniaraščių pildymas);
1.7. Gyventojų pajamų mokesčio ir kitų susijusių mokesčių išskaičiavimas, mokesčių deklaracijų pateikimas Valstybinei mokesčių inspekcijai;
1.8. Socialinio draudimo įmokų apskaičiavimas ir deklaracijų pateikimas Valstybinio socialinio draudimo fondui;
1.9. Turto apskaita (ilgalaikio turto apskaita, turto įvedimo į eksploataciją aktų rengimas, nurašymo aktų pildymas, kuro apskaitos vykdymas);
1.10. Buhalterinių ataskaitų parengimas, finansinių ataskaitų (tarpinių ir metinių) rinkinių parengimas ir pateikimas Perkančiajai organizacijai, auditoriui ir valstybės įmonei Registrų centrui;
1.11. Informacijos apie įmokas iš antstolių kontorų pateikimas;
1.12. Metodinė konsultacinė pagalba Įmonei su buhalterine apskaita susijusiais klausimais.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Iš tiekėjų bus reikalaujama pateikti užpildytą EBVPD.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimui pateikia - Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kitos kredito įstaigos garantiją, ar draudimo bendrovės laidavimo raštą

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-11-27
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2024-02-20
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-11-27
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
Vilnius

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-11-17
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.