Autobusų laukimo paviljono Mokyklos gatvėje, Palangoje, įrengimo, darbų pirkimas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Darbai
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=684090Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=684090&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Autobusų laukimo paviljono Mokyklos gatvėje, Palangoje, įrengimo, darbų pirkimas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-26
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1.Sutarties pabaiga – 2023 m. lapkričio 30 d.
2. Darbus atlikti rangovas privalo iki 2023-10-30 dienos, iš jų per 4 mėnesius turi būti parengtas ir patvirtintas supaprastintas projektas. Darbai bus laikomi atliktais, kai bus atlikti visi įrengimo darbai bei pateiktos išpildomosios geodezinės nuotraukos.
3. Dėl nenumatytų aplinkybių (netinkamų oro sąlygų darbų atlikimui) sutarties ir darbų terminas gali būti pratęstas vieną kartą vienam mėnesiui.
4. Už atliktas paslaugas ir darbus užsakovas apmoka savivaldybės biudžeto lėšomis, pagal iki einamojo mėnesio paskutinės dienos gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) per 30 kalendorinių dienų.
5. Galimas atsiskaitymas su subrangovais
2. Darbus atlikti rangovas privalo iki 2023-10-30 dienos, iš jų per 4 mėnesius turi būti parengtas ir patvirtintas supaprastintas projektas. Darbai bus laikomi atliktais, kai bus atlikti visi įrengimo darbai bei pateiktos išpildomosios geodezinės nuotraukos.
3. Dėl nenumatytų aplinkybių (netinkamų oro sąlygų darbų atlikimui) sutarties ir darbų terminas gali būti pratęstas vieną kartą vienam mėnesiui.
4. Už atliktas paslaugas ir darbus užsakovas apmoka savivaldybės biudžeto lėšomis, pagal iki einamojo mėnesio paskutinės dienos gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) per 30 kalendorinių dienų.
5. Galimas atsiskaitymas su subrangovais
III.2)
Paskelbimo data
2023-01-13
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)