Atvejo vadybos paslaugų, įgyvendinant Užimtumo didinimo programą, pirkimas
Socialinės ir kitos specialios paslaugos. Viešosios sutartys
Skelbimas apie pirkimą
Paslaugos
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams:
Gintarė Keserauskienė
Telefonas:
+370 37424379
El. paštas:
gintare.keserauskiene@kaunas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4786
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=723070Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=723070&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Atvejo vadybos paslaugų, įgyvendinant Užimtumo didinimo programą, pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85320000
-
Socialinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos atvejo vadybos paslaugos, atitinkančios sutartyje ir jos prieduose (konkurso sąlygų 3 priedas) nustatytus reikalavimus.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
85320000
-
Socialinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos VPĮ 2 priede nurodytoms paslaugoms priskirtinos atvejo vadybos paslaugos, atitinkančios sutartyje ir jos prieduose (konkurso sąlygų 3 priedas) nustatytus reikalavimus (toliau – paslaugos), įgyvendinant Užimtumo didinimo programą, vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas), Kauno miesto savivaldybės tarybos 2023 m. kovo 28 d. sprendimu Nr. T-108 „Dėl Kauno miesto savivaldybės 2023–2025 metų Užimtumo didinimo programos patvirtinimo“ (toliau – Sprendimas) ir juos įgyvendinančiais teisės aktais.
Perkamos atvejo vadybos paslaugos, kaip jos apibrėžtos Apraše ir Sprendime, teikiamos asmenims Kauno miesto savivaldybės administracijos Socialinių paslaugų skyriaus ir / ar subjektų, nurodytų Apraše, siuntimu, kurių gyvenamoji vieta deklaruota Kauno mieste, kurie registruoti Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Kauno skyriuje kaip darbo rinkai besirengiantys asmenys ir kuriems taikomos Užimtumo įstatymo 20 straipsnio 5 dalis (toliau – Asmenys).
1 (vienas) Atvejo vadybininkas vienu metu paslaugas gali teikti ne daugiau kaip 30 Asmenų. Paslaugos vienu metu gali būti teikiamos iki 300 Asmenų. Paslaugų teikėjas privalo užtikrinti sutarties vykdymui būtiną Atvejo vadybininkų skaičių. Atvejo vadybos paslaugos Asmeniui turi būti teikiamos, iki Asmuo bus pasirengęs darbo rinkai, bet ne ilgiau negu 12 mėnesių nuo Susitarime nurodytos paslaugų teikimo pradžios dienos. Reikalavimai paslaugų teikimui nurodyti techninėje specifikacijoje (sutarties projekto 1 priedas) (konkurso sąlygų 3 priedas).
Perkamos atvejo vadybos paslaugos, kaip jos apibrėžtos Apraše ir Sprendime, teikiamos asmenims Kauno miesto savivaldybės administracijos Socialinių paslaugų skyriaus ir / ar subjektų, nurodytų Apraše, siuntimu, kurių gyvenamoji vieta deklaruota Kauno mieste, kurie registruoti Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Kauno skyriuje kaip darbo rinkai besirengiantys asmenys ir kuriems taikomos Užimtumo įstatymo 20 straipsnio 5 dalis (toliau – Asmenys).
1 (vienas) Atvejo vadybininkas vienu metu paslaugas gali teikti ne daugiau kaip 30 Asmenų. Paslaugos vienu metu gali būti teikiamos iki 300 Asmenų. Paslaugų teikėjas privalo užtikrinti sutarties vykdymui būtiną Atvejo vadybininkų skaičių. Atvejo vadybos paslaugos Asmeniui turi būti teikiamos, iki Asmuo bus pasirengęs darbo rinkai, bet ne ilgiau negu 12 mėnesių nuo Susitarime nurodytos paslaugų teikimo pradžios dienos. Reikalavimai paslaugų teikimui nurodyti techninėje specifikacijoje (sutarties projekto 1 priedas) (konkurso sąlygų 3 priedas).
II.2.7)
Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Sutartis gali būti pratęsta, bet ne ilgiau kaip dar 24 mėnesiams. Bendras sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 mėnesių.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas banko, kredito unijos, kito turinčio teisę teikti šias paslaugas garantuotojo ar draudimo bendrovės išduotu sutarties įvykdymo užtikrinimu, delspinigiais ir baudomis.
Už paslaugas atsiskaitoma pagal Paslaugų teikėjo sutartyje nustatyta tvarka pateiktas sąskaitas faktūras per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Visos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte (konkurso sąlygų 3 priedas).
Už paslaugas atsiskaitoma pagal Paslaugų teikėjo sutartyje nustatyta tvarka pateiktas sąskaitas faktūras per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Visos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte (konkurso sąlygų 3 priedas).
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros forma
Atviras konkursas
IV.1.11)
Pagrindinės sutarties skyrimo procedūros ypatybės
Kainos ir kokybės santykis vertinant pasiūlymą:
Kainos lyginamasis svoris – 90
Socialinio kriterijaus lyginamasis svoris – 10.
Kainos lyginamasis svoris – 90
Socialinio kriterijaus lyginamasis svoris – 10.
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas / Paraiškų dėl reiškiamo susidomėjimo priėmimo terminas
Data:
2023-09-13
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://kat.teismai.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose