Trečiadienis, gruodžio 17 d.

Atvejo vadybos paslaugų, įgyvendinant Užimtumo didinimo programą, pirkimas

Socialinės ir kitos specialios paslaugos. Viešosios sutartys

Skelbimas apie pirkimą

Paslaugos

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams: Gintarė Keserauskienė
Telefonas: +370 37424379
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunas.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=723070
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Atvejo vadybos paslaugų, įgyvendinant Užimtumo didinimo programą, pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

85320000  -  Socialinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos atvejo vadybos paslaugos, atitinkančios sutartyje ir jos prieduose (konkurso sąlygų 3 priedas) nustatytus reikalavimus.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

85320000  -  Socialinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kauno miestas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos VPĮ 2 priede nurodytoms paslaugoms priskirtinos atvejo vadybos paslaugos, atitinkančios sutartyje ir jos prieduose (konkurso sąlygų 3 priedas) nustatytus reikalavimus (toliau – paslaugos), įgyvendinant Užimtumo didinimo programą, vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas), Kauno miesto savivaldybės tarybos 2023 m. kovo 28 d. sprendimu Nr. T-108 „Dėl Kauno miesto savivaldybės 2023–2025 metų Užimtumo didinimo programos patvirtinimo“ (toliau – Sprendimas) ir juos įgyvendinančiais teisės aktais.
Perkamos atvejo vadybos paslaugos, kaip jos apibrėžtos Apraše ir Sprendime, teikiamos asmenims Kauno miesto savivaldybės administracijos Socialinių paslaugų skyriaus ir / ar subjektų, nurodytų Apraše, siuntimu, kurių gyvenamoji vieta deklaruota Kauno mieste, kurie registruoti Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Kauno skyriuje kaip darbo rinkai besirengiantys asmenys ir kuriems taikomos Užimtumo įstatymo 20 straipsnio 5 dalis (toliau – Asmenys).
1 (vienas) Atvejo vadybininkas vienu metu paslaugas gali teikti ne daugiau kaip 30 Asmenų. Paslaugos vienu metu gali būti teikiamos iki 300 Asmenų. Paslaugų teikėjas privalo užtikrinti sutarties vykdymui būtiną Atvejo vadybininkų skaičių. Atvejo vadybos paslaugos Asmeniui turi būti teikiamos, iki Asmuo bus pasirengęs darbo rinkai, bet ne ilgiau negu 12 mėnesių nuo Susitarime nurodytos paslaugų teikimo pradžios dienos. Reikalavimai paslaugų teikimui nurodyti techninėje specifikacijoje (sutarties projekto 1 priedas) (konkurso sąlygų 3 priedas).
II.2.7)

Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Sutartis gali būti pratęsta, bet ne ilgiau kaip dar 24 mėnesiams. Bendras sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 mėnesių.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas užtikrinamas banko, kredito unijos, kito turinčio teisę teikti šias paslaugas garantuotojo ar draudimo bendrovės išduotu sutarties įvykdymo užtikrinimu, delspinigiais ir baudomis.
Už paslaugas atsiskaitoma pagal Paslaugų teikėjo sutartyje nustatyta tvarka pateiktas sąskaitas faktūras per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Visos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte (konkurso sąlygų 3 priedas).
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros forma

Atviras konkursas
IV.1.11)

Pagrindinės sutarties skyrimo procedūros ypatybės

Kainos ir kokybės santykis vertinant pasiūlymą:
Kainos lyginamasis svoris – 90
Socialinio kriterijaus lyginamasis svoris – 10.
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas / Paraiškų dėl reiškiamo susidomėjimo priėmimo terminas

Data:  2023-09-13
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių

VI dalis: Papildoma informacija

VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941
Interneto adresas: http://kat.teismai.lt/

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-08-09

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.