ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS SPECIALISTŲ, DALYVAUJANČIŲ GIMDOS KAKLELIO VĖŽIO ATRANKINĖS PATIKROS PROGRAMOS VYKDYME, MOKYMAI
Socialinės ir kitos specialios paslaugos. Viešosios sutartys
Skelbimas apie pirkimą
Paslaugos
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams:
Deimantė Valavičiūtė
Telefonas:
+370 37326297
El. paštas:
deimante.valaviciute@kaunoklinikos.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoklinikos.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2153
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=726036Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=726036&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS SPECIALISTŲ, DALYVAUJANČIŲ GIMDOS KAKLELIO VĖŽIO ATRANKINĖS PATIKROS PROGRAMOS VYKDYME, MOKYMAI
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
80510000
-
Specialistų mokymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS
SPECIALISTŲ, DALYVAUJANČIŲ GIMDOS KAKLELIO VĖŽIO ATRANKINĖS
PATIKROS PROGRAMOS VYKDYME, MOKYMAI
SPECIALISTŲ, DALYVAUJANČIŲ GIMDOS KAKLELIO VĖŽIO ATRANKINĖS
PATIKROS PROGRAMOS VYKDYME, MOKYMAI
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 164792.04
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Lektorių-supervizorių mokymų organizavimas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80510000
-
Specialistų mokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno Klinikos, Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Planuojamas mokymų skaičius – 1 mokymai, kurie truks 1 dieną (vienos dienos mokymų trukmė ne trumpesnė nei 8 valandos) ir kuriuose numatoma 12 dalyvių
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 10348.50
EUR
II.2.7)
Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Onkologinių ligų atrankinės patikros programų efektyvumo didinimas Vidurio ir Vakarų Lietuvos regionuose. Projekto NR. 08.4.2-ESFA-V-619-01-0002
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Gydytojų akušerių-ginekologų, atliekančių kolposkopijas mokymų organizavimas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80510000
-
Specialistų mokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno Klinikos, Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Gydytojų akušerių-ginekologų, atliekančių kolposkopijas mokymų organizavimas, numatomas dalyvių skaičius 80 asmenų, mokymai vyks grupėse po 20 asmenų. Vienų mokymų trukmė 4 dienos (iš jų 2 dienos paskaitų ir 2 dienas praktiniai mokymai (seminarai)) (vienos dienos mokymų trukmė ne trumpesnė nei 8 valandos
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 50780.33
EUR
II.2.7)
Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Onkologinių ligų atrankinės patikros programų efektyvumo didinimas Vidurio ir Vakarų Lietuvos regionuose. Projekto NR. 08.4.2-ESFA-V-619-01-0002
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Patologinės medicinos specialistų ir gimdos kaklelio vėžio patikros citologinių tyrimų mėginius vertinančių specialistų mokymų organizavimas
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80510000
-
Specialistų mokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno Klinikos, Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Numatomas dalyvių skaičius 36 asmenų. Mokymai vyks grupėse po 12 asmenų. Vienų mokymų trukmė 3 dienos: iš jų 1 diena paskaitų ir 2 dienas praktika (vienos dienos mokymų trukmė ne trumpesnė nei 8 valandos
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 30393.89
EUR
II.2.7)
Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Onkologinių ligų atrankinės patikros programų efektyvumo didinimas Vidurio ir Vakarų Lietuvos regionuose. Projekto NR. 08.4.2-ESFA-V-619-01-0002
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Laboratorinės medicinos specialistų mokymų organizavimas
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80510000
-
Specialistų mokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno Klinikos, Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Planuojamas mokymų skaičus - 1 mokymai, kurie truks 1 dieną (vienos dienos mokymų trukmė ne trumpesnė nei 8 valandos) ir kuriuose numatoma 15 dalyvių
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 4029.21
EUR
II.2.7)
Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Onkologinių ligų atrankinės patikros programų efektyvumo didinimas Vidurio ir Vakarų Lietuvos regionuose. Projekto NR. 08.4.2-ESFA-V-619-01-0002
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Pirminės asmens sveikatos priežiūros komandos narių mokymų organizavimas
Pirkimo dalies Nr.:
5
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80510000
-
Specialistų mokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno Klinikos, Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Numatomas dalyvių skaičius 500 asmenų, mokymai vyks 20 kartų, grupėse po 25 asmenis. Vienų mokymų trukmė 1 diena (vienos dienos mokymų trukmė ne trumpesnė nei 8 valandos)
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 69240.11
EUR
II.2.7)
Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Onkologinių ligų atrankinės patikros programų efektyvumo didinimas Vidurio ir Vakarų Lietuvos regionuose. Projekto NR. 08.4.2-ESFA-V-619-01-0002
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės neatlieka Paslaugų Sutartyje nustatytu terminu ir apimtimi, laikoma, kad Paslaugos nebuvo suteiktos ir Pirkėjas taiko 30 % baudą nuo laiku nesuteiktų Paslaugų bendros kainos.
2.Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais už priimtas kokybiškai suteiktas Paslaugas (jų rezultatą), Paslaugų teikėjo pareikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui 0,05 % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą mokėti dieną. Jei viešasis pirkimas yra finansuojamas iš biudžeto, finansavimo vėlavimas yra sąlyga, visiškai atleidžianti Pirkėją nuo civilinės atsakomybės ir netesybų mokėjimo Paslaugų teikėjui už pavėluotą atsiskaitymą
2.Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais už priimtas kokybiškai suteiktas Paslaugas (jų rezultatą), Paslaugų teikėjo pareikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui 0,05 % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą mokėti dieną. Jei viešasis pirkimas yra finansuojamas iš biudžeto, finansavimo vėlavimas yra sąlyga, visiškai atleidžianti Pirkėją nuo civilinės atsakomybės ir netesybų mokėjimo Paslaugų teikėjui už pavėluotą atsiskaitymą
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros forma
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas / Paraiškų dėl reiškiamo susidomėjimo priėmimo terminas
Data:
2023-10-02
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Mokėjimo sąlygos:
1. Vykdant Sutartį, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), teikiamos Paslaugų teikėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Jeigu mobilizacijos, karo ar nepaprastosios padėties atveju yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Paslaugų teikėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis.
2. Avansinis mokėjimas: nenumatomas.
3. Pirkėjas mokėjimus už suteiktas Paslaugas atlieka ne vėliau kaip:
3.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
3.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų suteikimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis priemonėmis;
3.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau, negu jam suteiktos Paslaugos, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų suteikimo dienos.
4. Paslaugų suteikimo diena laikytina Paslaugų perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto pasirašymo, diena.
5. Pirkėjas Paslaugų teikėjui atsiskaito mokėjimo pavedimu į Paslaugų teikėjo šioje Sutartyje nurodytą banko sąskaitą.
6. Mokėjimai atliekami Lietuvos Respublikos nacionaline valiuta.
7. Apmokėjimas pagal šią Sutartį laikomas įvykdytu, kai pinigai patenka į Paslaugų teikėjo šios Sutarties specialiųjų sąlygų 10 straipsnyje nurodytą sąskaitą.
8. Tiesioginio atsiskaitymo su subteikėjais galimybė: Yra
1. Vykdant Sutartį, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), teikiamos Paslaugų teikėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Jeigu mobilizacijos, karo ar nepaprastosios padėties atveju yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Paslaugų teikėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis.
2. Avansinis mokėjimas: nenumatomas.
3. Pirkėjas mokėjimus už suteiktas Paslaugas atlieka ne vėliau kaip:
3.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
3.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų suteikimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis priemonėmis;
3.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau, negu jam suteiktos Paslaugos, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų suteikimo dienos.
4. Paslaugų suteikimo diena laikytina Paslaugų perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto pasirašymo, diena.
5. Pirkėjas Paslaugų teikėjui atsiskaito mokėjimo pavedimu į Paslaugų teikėjo šioje Sutartyje nurodytą banko sąskaitą.
6. Mokėjimai atliekami Lietuvos Respublikos nacionaline valiuta.
7. Apmokėjimas pagal šią Sutartį laikomas įvykdytu, kai pinigai patenka į Paslaugų teikėjo šios Sutarties specialiųjų sąlygų 10 straipsnyje nurodytą sąskaitą.
8. Tiesioginio atsiskaitymo su subteikėjais galimybė: Yra
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje