8670 Renginio organizavimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Pirkimas gynybos sektoriuje

Direktyva 2009/81/EB

Paslaugos

I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas, adresas ir kontaktinis punktas(-ai)

Viešoji įstaiga CPO LT
302913276
Ukmergės g. 219-1
07152  Vilnius
LT
Kam: Leta Kalinauskaitė
Telefonas: +370 65834009
El. paštas: l.kalinauskaite@cpo.lt
Interneto adresas(-ai):
Pagrindinis perkančiosios organizacijos ar perkančiojo subjekto adresas: http://www.cpo.lt
Pirkėjo profilio adresas: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/34617
Elektroninė prieiga prie informacijos: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=679890&B=PPO
Elektroninis pasiūlymų ir paraiškų dalyvauti pirkimo procedūroje teikimas: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=679890&B=PPO
Daugiau informacijos galima gauti iš: Minėti kontaktiniai punktai
Specifikacijas ir papildomus dokumentus (įskaitant konkurencinio dialogo ir dinaminės pirkimų sistemos dokumentus) galima gauti iš:Minėti kontaktiniai punktai
Pasiūlymai arba paraiškos dalyvauti pirkimo procedūroje turi būti siunčiami: Minėti kontaktiniai punktai
I.3)

Pagrindinė veikla

  • Kita: Bendrosios viešosios paslaugos
I.4)

Sutarties sudarymas kitų perkančiųjų organizacijų ar perkančiųjų subjektų vardu

Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas perka kitų perkančiųjų organizacijų ar perkančiųjų subjektų vardu: taip
Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija
188613242
J.Tumo - Vaižganto g. 2
01108  Vilnius
LT

II dalis: Sutarties objektas

II.1)

Aprašymas

II.1.1)

Pavadinimas, kurį perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas suteikė sutarčiai:

8670 Renginio organizavimo paslaugos

II.1.2)

Sutarties tipas ir darbų atlikimo vieta, prekių pristatymo ar paslaugų teikimo vieta

Paslaugos
Pagrindinė darbų atlikimo, prekių pristatymo ar paslaugų teikimo vieta:

Vilnius

NUTS kodas
LIETUVA
II.1.5)

Trumpas sutarties ar pirkimo(-ų) aprašymas

Šiaurės Atlanto Sutarties Organizacijos (NATO) valstybių vadovų susitikimo dalyvių maitinimo, delegacijų aptarnavimo, patalpų organizavimo ir apipavidalinimo, apgyvendinimo organizavimo ir kitos paslaugos

II.1.6)

Bendrasis viešųjų pirkimų žodynas (BVPŽ)

Pagrindinis žodynas
79952000   Su renginiais susijusios paslaugos
II.1.8)

Pirkimo dalys

Ši sutartis padalyta į dalis:  ne
II.1.9)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:  ne
II.2)

Kiekis arba sutarties apimtis

II.2.1)

Visas kiekis ar visa apimtis:

Šiaurės Atlanto Sutarties Organizacijos (NATO) valstybių vadovų susitikimo dalyvių maitinimo, delegacijų aptarnavimo, patalpų organizavimo ir apipavidalinimo, apgyvendinimo organizavimo ir kitos paslaugos. Konkrečių paslaugų kiekiai nurodyti Pasiūlymo formoje.

Numatoma vertė be PVM: 650000  EUR
II.2.2)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.3)

Informacija apie pratęsimus

Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.3)

Sutarties trukmė arba įvykdymo terminas

Trukmė mėnesiais: 009 

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.1.1)

Reikalaujami užstatai ir garantijos:

Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai – baudos, delspinigiai ir netesybos už Sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkama vykdymą ir (ar) nevykdymą.

Užsakovui laiku nesumokėjus Tiekėjui dėl Užsakovo kaltės, Tiekėjas turi teisę reikalauti 0,02 proc. dydžio delspinigių nuo vėluojamos sumokėti sumos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.

Jeigu Tiekėjas nevykdo, netinkamai vykdo ar vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus per Sutartyje ir (ar) Techninėje specifikacijoje nurodytus terminus, Užsakovui raštu pareikalavus, Tiekėjas turi sumokėti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo Pradinės sutarties vertės, nurodytos Specialiosiose sutarties sąlygose, už kiekvieną uždelstą vykdyti ar ištaisyti netinkamai vykdomus sutartinius įsipareigojimus dieną. Užsakovas delspinigius Tiekėjui gali išskaičiuoti iš Tiekėjui pagal Sutartį mokėtinų sumų.

Nutraukus Sutartį dėl Tiekėjo padaryto esminio Sutarties pažeidimo, Tiekėjas privalo sumokėti 10 proc. nuo pradinės Sutarties vertės baudą, kuri laikytina minimaliais Užsakovo nuostoliais. Baudos sumokėjimas nesiejamas su visišku Užsakovo patirtų nuostolių atlyginimu ir neatleidžia Tiekėjo nuo pareigos juos visiškai atlyginti. Užsakovas turi teisę išskaičiuoti baudą iš Tiekėjui mokėtinų sumų, o jei mokėtinų sumų nėra, Tiekėjas privalo sumokėti baudą per 5 (penkias) darbo dienas nuo Užsakovo rašytinio pareikalavimo gavimo dienos.

Jei Tiekėjas, vykdydamas Sutartį, nesilaiko galiojančių teisės aktų reikalavimų arba nevykdo arba netinkamai vykdo šioje Sutartyje numatytus įsipareigojimus, ir dėl to bet kuris trečiasis asmuo (kompetentingos įgaliotos valstybinės institucijos ar organizacijos ir pan.) pritaiko baudas ar kitas sankcijas Užsakovui, ir (ar) Užsakovas patiria nuostolių, Tiekėjas įsipareigoja atlyginti Užsakovui visus jo dėl to patirtus tiesioginius ir netiesioginius nuostolius ar žalą bei papildomas išlaidas.

Tiekėjas neturi teisės keisti Subtiekėjų be Užsakovo raštiško sutikimo. Tiekėjas, pakeitęs Subtiekėją be Užsakovo raštiško sutikimo, privalo sumokėti Užsakovui 5000 Eur baudą.

III.1.2)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Sutartyje Pradinės Sutarties vertė 650.000,00 Eur be PVM ir lygi maksimaliai pirkimui skirtai lėšų sumai be PVM, Sutartyje nurodytų paslaugų įsigijimui tiekėjo pasiūlyme nurodytais įkainiais be PVM.

Užsakovas numato galimybę įsigyti Paslaugų sąraše nenurodytų, tačiau su pirkimo objektu susijusių paslaugų neviršijant 10 proc. pradinės Sutarties vertės. Už prekių ir (ar) paslaugų sąraše nenurodytas, tačiau su pirkimo objektu susijusias prekes ir (ar) paslaugas bus apmokėta ne didesnėmis nei užsakymo dieną tiekėjo prekybos vietoje, kataloge ar interneto svetainėje nurodytomis galiojančiomis šių prekių ir (ar) paslaugų kainomis arba, jei tokios kainos neskelbiamos, tiekėjo pasiūlytomis, konkurencingomis ir rinką atitinkančiomis kainomis.

Atsiskaitymo už visas suteiktas paslaugas su Tiekėju terminas - 14 kalendorinių dienų.

Tiekėjui raštu pateikus motyvuotą avanso poreikio pagrindimą, gali būti mokamas iki 40 proc. pradinės Sutarties vertės avansas, išmokamas per 10 darbo dienų nuo išankstinio mokėjimo sąskaitos faktūros ir išankstinio mokėjimo grąžinimo garantijos gavimo dienos. Šiuo atveju Tiekėjas turi ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikti išankstinio mokėjimo sąskaitą ir išankstinio mokėjimo grąžinimo garantiją – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą (draudimo polisą kartu su mokėjimo patvirtinimu), kuriame būtų nurodyta privaloma sąlyga pagal pirmą pareikalavimą (užtikrinimo sąlygos: avanso dydžio užtikrinimo suma; galiojimo laikas – išankstinio mokėjimo užtikrinimo garantija turi galioti tol, kol bus užskaitytas išankstinis mokėjimas; besąlyginis ir neatšaukiamas įsipareigojimas sumokėti užtikrinimo sumą ne ginčo tvarka per nustatytą terminą, gavus pirmą raštišką Užsakovo reikalavimą mokėti, patvirtinantį: a) kad Tiekėjas pagal Sutarties sąlygas negrąžino išankstinio mokėjimo ir, b) sumą, kurios Tiekėjas negrąžino). Tiekėjas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą turi iš anksto suderinti su Užsakovu.

III.1.3)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis:

Netaikoma

III.1.4)

Kitos sutarties vykdymui taikomos ypatingos sąlygos, visų pirma dėl tiekimo ir informacijos saugumo

Pagrindinės sutarties sudarymo sąlyga – turėti/gauti Tiekėjo patikimumo pažymėjimą, išduodamą Valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo nustatyta tvarka (Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymas (Žin., 1999, Nr. 105-3019).

Siekiant užtikrinti saugų renginio pasiruošimo ir įvykdymo organizavimą ir išvengti rizikos veiksnių, pavojų ir grėsmių, taikomų nacionaliniam saugumui, renginio metu taikomi specialūs saugumo reikalavimai Tiekėjui ir jo subtiekėjui (-ams) (toliau – subtiekėjas), jei tokie bus, bei jų darbuotojams, teiksiantiems paslaugas, susijusias su renginiu.

Tiekėjas privalo turėti galiojantį Tiekėjo patikimumo pažymėjimą, kuris įrodo, kad Tiekėjas turi teisę sudaryti įslaptintus sandorius, kuriuos sudarant ir vykdant bus susipažįstama su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“. Tiekėjo subtiekėjas turi turėti analogišką pažymėjimą, jei subtiekėjo darbuotojai renginio metu dirbs I ar II klasės saugumo zonoms priskirtose renginio patalpose (konkrečios zonos nurodytos Techninėje specifikacijoje).

Tiekėjo, subtiekėjo darbuotojai, kurie dirbs I ar II klasės saugumo zonoms priskirtose renginio patalpose, privalo gauti leidimus dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“, kurie išduodami Valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo nustatyta tvarka.

III.2)

Dalyvavimo sąlygos

III.2.1)

Asmeninė padėtis

Informacija ir formalumai, reikalingi norint įvertinti atitiktį reikalavimams:

1. Tiekėjas, kuris yra fizinis asmuo, arba tiekėjo, kuris yra juridinis asmuo, i) vadovas ar ūkinės bendrijos tikrasis (tikrieji) narys (nariai), turintis (turintys) teisę juridinio asmens vardu sudaryti sandorį, ii) buhalteris (buhalteriai) ar kitas (kiti) asmuo (asmenys), turintis (turintys) teisę surašyti ir pasirašyti tiekėjo apskaitos dokumentus, neturi neišnykusio ar nepanaikinto teistumo, ir iii) dėl tiekėjo (juridinio asmens) per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už dalyvavimą nusikalstamame susivienijime, jo organizavimą ar vadovavimą jam, už teroristinį ir su teroristine veikla susijusį nusikaltimą, valstybės paslapties atskleidimą ar praradimą, už kyšininkavimą, prekybą poveikiu, papirkimą, sukčiavimą, kredito, paskolos ar tikslinės paramos panaudojimą ne pagal paskirtį ar nustatytą tvarką, kreditinį sukčiavimą, mokesčių nesumokėjimą, neteisingų duomenų apie pajamas, pelną ar turtą pateikimą, deklaracijos, ataskaitos ar kito dokumento nepateikimą, apgaulingą apskaitos tvarkymą ar piktnaudžiavimą, kai šiomis nusikalstamomis veikomis kėsinamasi į Europos Sąjungos finansinius interesus, kaip apibrėžta Konvencijos dėl Europos Bendrijų finansinių interesų apsaugos, parengtos vadovaujantis Europos Sąjungos sutarties K.3 straipsniu, 1 straipsnyje, nusikalstamu būdu gauto turto legalizavimą arba dėl kitų valstybių tiekėjų nėra priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už Direktyvos 2009/81/EB 39 straipsnio 1 dalyje išvardytuose Europos Sąjungos teisės aktuose apibrėžtus nusikaltimus.

Pateikiama: Išrašas iš teismo sprendimo arba Informatikos ir ryšių departamento prie Vidaus reikalų ministerijos pažyma (pagal Įstatymo 34 straipsnio 1 dalį) arba atitinkamos užsienio šalies institucijos dokumentas.

2. Tiekėjas nėra padaręs profesinio pažeidimo, kai už finansinės atskaitomybės ir audito teisės aktų pažeidimus tiekėjui ar jo vadovui paskirta administracinė nuobauda ar ekonominė sankcija, nustatytos Lietuvos Respublikos įstatymuose ar kitų valstybių teisės aktuose, ir nuo sprendimo, kuriuo buvo paskirta ši sankcija, įsiteisėjimo dienos arba nuo dienos, kai asmuo įvykdė administracinį nurodymą, praėjo mažiau kaip vieni metai.

Pateikiama: Tiekėjo deklaracija pagal pirkimo sąlygų 5 priedą.

Su asmenine subrangovų padėtimi susiję kriterijai (dėl kurių šių subrangovų gali būti atsisakyta), įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Informacija ir formalumai, reikalingi norint įvertinti atitiktį reikalavimams:

1. Tiekėjas, kuris yra fizinis asmuo, arba tiekėjo, kuris yra juridinis asmuo, i) vadovas ar ūkinės bendrijos tikrasis (tikrieji) narys (nariai), turintis (turintys) teisę juridinio asmens vardu sudaryti sandorį, ii) buhalteris (buhalteriai) ar kitas (kiti) asmuo (asmenys), turintis (turintys) teisę surašyti ir pasirašyti tiekėjo apskaitos dokumentus, neturi neišnykusio ar nepanaikinto teistumo, ir iii) dėl tiekėjo (juridinio asmens) per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už dalyvavimą nusikalstamame susivienijime, jo organizavimą ar vadovavimą jam, už teroristinį ir su teroristine veikla susijusį nusikaltimą, valstybės paslapties atskleidimą ar praradimą, už kyšininkavimą, prekybą poveikiu, papirkimą, sukčiavimą, kredito, paskolos ar tikslinės paramos panaudojimą ne pagal paskirtį ar nustatytą tvarką, kreditinį sukčiavimą, mokesčių nesumokėjimą, neteisingų duomenų apie pajamas, pelną ar turtą pateikimą, deklaracijos, ataskaitos ar kito dokumento nepateikimą, apgaulingą apskaitos tvarkymą ar piktnaudžiavimą, kai šiomis nusikalstamomis veikomis kėsinamasi į Europos Sąjungos finansinius interesus, kaip apibrėžta Konvencijos dėl Europos Bendrijų finansinių interesų apsaugos, parengtos vadovaujantis Europos Sąjungos sutarties K.3 straipsniu, 1 straipsnyje, nusikalstamu būdu gauto turto legalizavimą arba dėl kitų valstybių tiekėjų nėra priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už Direktyvos 2009/81/EB 39 straipsnio 1 dalyje išvardytuose Europos Sąjungos teisės aktuose apibrėžtus nusikaltimus.

Pateikiama: Išrašas iš teismo sprendimo arba Informatikos ir ryšių departamento prie Vidaus reikalų ministerijos pažyma (pagal Įstatymo 34 straipsnio 1 dalį) arba atitinkamos užsienio šalies institucijos dokumentas.

2. Tiekėjas nėra padaręs profesinio pažeidimo, kai už finansinės atskaitomybės ir audito teisės aktų pažeidimus tiekėjui ar jo vadovui paskirta administracinė nuobauda ar ekonominė sankcija, nustatytos Lietuvos Respublikos įstatymuose ar kitų valstybių teisės aktuose, ir nuo sprendimo, kuriuo buvo paskirta ši sankcija, įsiteisėjimo dienos arba nuo dienos, kai asmuo įvykdė administracinį nurodymą, praėjo mažiau kaip vieni metai.

Pateikiama: Tiekėjo deklaracija pagal pirkimo sąlygų 5 priedą.

III.2.2)

Ekonominis ir finansinis pajėgumas

Su ekonomine ir finansine ūkio subjektų padėtimi susiję kriterijai (dėl kurių šie ūkio subjektai gali būti pašalinti)
Informacija ir formalumai, reikalingi norint įvertinti atitiktį reikalavimams:

Netaikoma

Su ekonomine ir finansine subrangovų padėtimi susiję kriterijai (dėl kurių šių subrangovų gali būti atsisakyta)
Informacija ir formalumai, reikalingi norint įvertinti atitiktį reikalavimams:

Netaikoma

III.2.3)

Techniniai ir (arba) profesiniai pajėgumai

Su techniniu ir (arba) profesiniu ūkio subjektų pajėgumu susiję kriterijai (dėl kurių šie ūkio subjektai gali būti pašalinti)
Informacija ir formalumai, reikalingi norint įvertinti atitiktį reikalavimams:

Tiekėjas per pastaruosius 3 metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos arba per laiką nuo Tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu Tiekėjas vykdo veiklą mažiau nei 3 metus) turi būti tinkamai suteikęs ar teikiantis renginių organizavimo paslaugas, kurių bendra vertė yra ne mažesnė nei 200 000 (du šimtai tūkstančių) eurų be PVM. Galutinį rezultatą tiekėjas turi būti pasiekęs pagal vieną ar kelias pirkimo sutartis, sudarytas dėl to paties objekto, kurių bendra įgyvendinta vertė yra ne mažesnė nei 200 000,00 (du šimtai tūkstančių) eurų be PVM. Jeigu tiekėjas teikia informaciją apie vykdomą(-as) sutartį(-is), laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei įvykdytos(-ų) ir (ar) vykdomos(-ų) ne daugiau kaip 3 (trijų) pirkimo sutarties(-čių), įvykdyta dalis yra ne mažesnė nei 200 000,00 (du šimtai tūkstančių) eurų be PVM.

Pateikiama: 1) įvykdytos (-ų)* sutarties(-čių) aprašymas, nurodant sutarties vertę, sutarties įsigaliojimo ir pabaigos (įvykdymo) datą, sutarties objektą, pateikiant šiam kvalifikacijos reikalavimui įrodyti reikalingą informaciją apie jį, užsakovą bei jo kontaktus; neatsižvelgiant į tai, ar užsakovas yra perkančioji organizacija, ar ne; 2) įrodymui apie tinkamą sutarties(-čių) įvykdymą tiekėjas pateikia užsakovo(-ų) pažymos(-ų) kopiją(-as), kuriose būtų nurodytos suteiktų paslaugų bendros sumos, datos, paslaugų gavėjai, ar paslaugos buvo suteiktos tinkamai.

*Jei sutartis apima kelis objektus, kurių vienas yra visiškai užbaigtas ir atitinka keliamus reikalavimus, tokia sutartis yra tinkama.

Su techniniu ir (arba) profesiniu subrangovų pajėgumu susiję kriterijai (dėl kurių šių subrangovų gali būti atsisakyta)
Informacija ir formalumai, reikalingi norint įvertinti atitiktį reikalavimams:

Tiekėjas per pastaruosius 3 metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos arba per laiką nuo Tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu Tiekėjas vykdo veiklą mažiau nei 3 metus) turi būti tinkamai suteikęs ar teikiantis renginių organizavimo paslaugas, kurių bendra vertė yra ne mažesnė nei 200 000 (du šimtai tūkstančių) eurų be PVM. Galutinį rezultatą tiekėjas turi būti pasiekęs pagal vieną ar kelias pirkimo sutartis, sudarytas dėl to paties objekto, kurių bendra įgyvendinta vertė yra ne mažesnė nei 200 000,00 (du šimtai tūkstančių) eurų be PVM. Jeigu tiekėjas teikia informaciją apie vykdomą(-as) sutartį(-is), laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei įvykdytos(-ų) ir (ar) vykdomos(-ų) ne daugiau kaip 3 (trijų) pirkimo sutarties(-čių), įvykdyta dalis yra ne mažesnė nei 200 000,00 (du šimtai tūkstančių) eurų be PVM.

Pateikiama: 1) įvykdytos (-ų)* sutarties(-čių) aprašymas, nurodant sutarties vertę, sutarties įsigaliojimo ir pabaigos (įvykdymo) datą, sutarties objektą, pateikiant šiam kvalifikacijos reikalavimui įrodyti reikalingą informaciją apie jį, užsakovą bei jo kontaktus; neatsižvelgiant į tai, ar užsakovas yra perkančioji organizacija, ar ne; 2) įrodymui apie tinkamą sutarties(-čių) įvykdymą tiekėjas pateikia užsakovo(-ų) pažymos(-ų) kopiją(-as), kuriose būtų nurodytos suteiktų paslaugų bendros sumos, datos, paslaugų gavėjai, ar paslaugos buvo suteiktos tinkamai.

*Jei sutartis apima kelis objektus, kurių vienas yra visiškai užbaigtas ir atitinka keliamus reikalavimus, tokia sutartis yra tinkama.

III.3)

Paslaugų sutartims taikomos specialios sąlygos

III.3.1)

Informacija apie tam tikrą profesiją

Paslaugą gali teikti tik tam tikros profesijos asmenys: ne
III.3.2)

Už paslaugos teikimą atsakingi darbuotojai

Juridiniai asmenys turėtų nurodyti už paslaugų teikimą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją: ne

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Procedūros tipas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atvira procedūra
IV.2)

Sutarties sudarymo kriterijai

IV.2.1)

Sutarties sudarymo kriterijai

Ekonomiškai naudingiausias pasiūlymas, atsižvelgiant į šiuos veiksnius: , kriterijus, pateiktus specifikacijose, kvietime teikti pasiūlymus arba derėtis ar aprašomajame dokumente
IV.2.2)

Informacija apie elektroninį aukcioną

Bus rengiamas elektroninis aukcionas: ne
IV.3)

Administracinė informacija

IV.3.4)

Paraiškų dalyvauti pirkimo procedūroje priėmimo terminas

2023-01-05 - 09:00
IV.3.6)

Kalba(-os), kuria(-iomis) gali būti parengti pasiūlymai ar paraiškos dalyvauti pirkimo procedūroje

Lietuvių

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai periodiškas pirkimas: ne
VI.3)

Papildoma informacija:

Pirkimas atliekamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis.

VI.4)

Skundų pateikimo procedūra

VI.4.1)

Už skundų pateikimo procedūrą atsakinga įstaiga

Vilniaus apygardos teismas
193312970
Gedimino g. 40
01501  Vilnius
LT
Interneto adresas:
 

Už tarpininkavimą atsakinga įstaiga

VI.4.2)

Skundų pateikimas

Tiksli informacija apie skundų pateikimo terminą(-us):

Dalyvis, norėdamas iki Sutarties sudarymo ginčyti Perkančiosios organizacijos sprendimus ar veiksmus, turi teisę pateikti Perkančiajai organizacijai pretenziją per 5 darbo dienas nuo Perkančiosios organizacijos pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo dalyviams dienos.

VI.4.3)

Tarnyba, kuri gali suteikti informacijos apir skundų pateikimą

VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data:

2022-12-19
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.