MECHANINIO ATLIEKŲ RŪŠIAVIMO TECHNOLOGINĖS LINIJOS REMONTO, TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR GEDIMŲ ŠALINIMUI REIKALINGŲ DETALIŲ/ DALIŲ/ MEDŽIAGŲ TIEKIMO PASLAUGOS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
92138
LT
Asmuo ryšiams:
Sonata Rudienė
Telefonas:
+370 64075487
El. paštas:
sonata.rudiene@kratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6163
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=726575Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=726575&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
MECHANINIO ATLIEKŲ RŪŠIAVIMO TECHNOLOGINĖS LINIJOS REMONTO, TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR GEDIMŲ ŠALINIMUI REIKALINGŲ DETALIŲ/ DALIŲ/ MEDŽIAGŲ TIEKIMO PASLAUGOS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50000000
-
Remonto ir priežiūros paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
MECHANINIO ATLIEKŲ RŪŠIAVIMO TECHNOLOGINĖS LINIJOS REMONTO, TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR GEDIMŲ ŠALINIMUI REIKALINGŲ DETALIŲ/ DALIŲ/ MEDŽIAGŲ TIEKIMO PASLAUGOS
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50000000
-
Remonto ir priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ketvergių g. 2A, Dumpių k., Klaipėdos r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
MECHANINIO ATLIEKŲ RŪŠIAVIMO TECHNOLOGINĖS LINIJOS REMONTO, TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR GEDIMŲ ŠALINIMUI REIKALINGŲ DETALIŲ/ DALIŲ/ MEDŽIAGŲ TIEKIMO PASLAUGOS
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Bet kuriai Sutarties Šaliai po 11 mėnesių po Sutarties pasirašymo nepranešus kitai Šaliai apie poreikio pratęsti Sutarties terminą nebuvimą, Sutartis automatiškai pratęsiama 13 mėn. laikotarpiui (paskutinis mėnuo yra skirtas Sąskaitos apmokėjimui) arba iki kol už faktiškai suteiktas Paslaugas bus apmokėta Sutarties vertė su PVM, priklausomai, kuri aplinkybė įvyks anksčiau.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Paslaugų teikėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus Konkurso sąlygų aprašo III skyriuje. Paslaugų teikėjas kartu su teikiamu pasiūlymu turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik potencialaus laimėtojo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai - delspinigiai ir baudos.
2. Už laiku suteiktas kokybiškas, sutartyje nustatytus reikalavimus atitinkančias paslaugas pirkėjas sumoka paslaugų teikėjui bankiniu pavedimu per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos gavimo dienos. Paslaugų teikėjas sąskaitą privalo pateikti naudojantis VĮ Registrų centro administruojama elektronine paslauga „E. sąskaita“.
3. Esant pirkėjo poreikiui, paslaugų teikėjas be išankstinio apmokėjimo privalo turėti galimybę užsakyti (iš trečiųjų šalių ar gamintojo) ir pateikti pirkėjui keičiamų/atsarginių dalių/ medžiagų už vertę iki 30.250,00 EUR su PVM.
2. Už laiku suteiktas kokybiškas, sutartyje nustatytus reikalavimus atitinkančias paslaugas pirkėjas sumoka paslaugų teikėjui bankiniu pavedimu per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos gavimo dienos. Paslaugų teikėjas sąskaitą privalo pateikti naudojantis VĮ Registrų centro administruojama elektronine paslauga „E. sąskaita“.
3. Esant pirkėjo poreikiui, paslaugų teikėjas be išankstinio apmokėjimo privalo turėti galimybę užsakyti (iš trečiųjų šalių ar gamintojo) ir pateikti pirkėjui keičiamų/atsarginių dalių/ medžiagų už vertę iki 30.250,00 EUR su PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-03
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-03
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
92344
KLAIPĖDA
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-31
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose