Naujienos

Sėkmingas „GrowTech“ startas: planuojama apyvarta šiemet – viršyti milijoną eurų

2024-04-19
Sėkmingas „GrowTech“ startas: planuojama apyvarta šiemet – viršyti milijoną eurų

Lietuvoje įsikūrę ir aštuoniose šalyse veikiantys „GrowTech“ per paskutiniuosius metus išaugo net penkis kartus, o kitiems metams numatoma apyvarta virš milijono, skelbia bendrovė.

Pardavimų plėtros įmonė „GrowTech“, dirbanti su technologijų startuoliais, džiaugiasi sėkmingu startu. Tarp įmonės klientų: Lietuvoje gerai žinomi „Surfshark“ ir „Cyber Upgrade“, vienas vertingiausių pasaulio vienaragių Monday.com ir JAV technologijų įmonė „MicroStrategy“.

Didžiausią įtaką sėkmingam startui, pasak Domo Urniežiaus, „GrowTech“ vadovo, turėjo tendencijų suvokimas, o būtent – startuolių ir technologijų įmonių paskutiniųjų metų orientacija į kaštų mažinimą.

„Rizikos kapitalą šiandien pritraukti yra sudėtingiau, nei prieš porą metų, todėl tokios paslaugos kaip mūsų tapo patrauklios – jos reikalauja iš startuolių mažiau rizikos, palyginus su darbuotojų samdymu. Parinkus netinkamą pardavimų plėtros vadybininką ir neturint know-how, kaip vykdyti pardavimų procesus skirtingose rinkose, verslui tai gali kainuoti labai brangiai, o startuoliui – netgi baigtis bankrotu“, – komentuoja D. Urniežius.

Pasak jo, šiemet įmonei pavyko pasiekti planuotus 2023 metų tikslus, o kitiems metams numatoma apyvarta virš milijono ir komandos dvigubinimas iki 60 žmonių.

Šiuo metu „GrowTech“ skaičiuoja daugiau nei 70 sėkmingų klientų istorijų.


Verslosavaite.lt

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.