Ketvirtadienis, gruodžio 25 d.

Viešųjų pirkimų skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 65279
Skelbimo data: 2025-12-23
Skelbimas galioja iki: 2026-01-12 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Viešųjų pirkimų skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,35
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2410,29
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Išbandymo laikotarpis 3 mėn.
Darbo laiko norma: 40 val./savaitę.
Darbo užmokesčio koeficientas nuo 1,35 iki 1,46 (atsižvelgiant į profesinio darbo patirtį).
Galimybė dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu.
Darbo vieta: Vilnius

Kontaktai išsamesnei informacijai gauti:
Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius vyr. specialistė Gintarė Rukavičienė
+370 69091348; gintare.rukaviciene@vpgt.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SKYRIAUS
PATARĖJAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Administracinių sprendimų priėmimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Rengia teisės aktų projektus dėl administracinių sprendimų priėmimo..

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
6. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
7. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
9. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
10. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
13. Analizuoja ir vertina su viešaisiais pirkimais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešaisiais pirkimais susijusios informacijos apdorojimą..
14. Rengia ir teikia informaciją su viešaisiais pirkimais susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su viešaisiais pirkimais susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą..
15. Organizuoja ir koordinuoja Departamento struktūrinių ir teritorinių padalinių pateikto poreikio vertinimą dėl Departamentui atliekamų konkrečių pirkimų procedūrų bei pirkimo procedūrų vykdymą..
16. Teikia siūlymus dėl pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės procedūrų nustatymo, rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo rengimą..
17. Teikia siūlymus skyriaus vedėjui dėl pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės procedūrų nustatymo..
18. Nesant Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjo vykdo jo funkcijas..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
19.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.2. studijų kryptis – teisė (arba);
19.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
19.4. studijų kryptis – ekonomika (arba);
arba:
19.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.6. darbo patirties sritis – viešųjų pirkimų organizavimo patirtis;
19.7. darbo patirtis srityje – 2 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

20. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
20.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
20.2. organizuotumas - 4 lygis;
20.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
20.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
20.5. komunikacija - 4 lygis.
21. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1. informacijos valdymas - 4 lygis.
22. Profesinė kompetencija:
22.1. viešųjų pirkimų išmanymas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriaus Vyriausioji specialistė
Vardas, Pavardė: Gintarė Rukavičienė
Telefonas: (8 707) 57 522
El. paštas: gintare.rukaviciene@vpgt.lt
Adresas: Švitrigailos g. 18, LT-03223 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.