Ketvirtadienis, gruodžio 25 d.

Veiklos organizavimo skyrius Veiklos organizavimo skyriaus specialistas buhalteris

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 108651
Skelbimo data: 2025-10-30
Skelbimas galioja iki: 2025-11-13 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Techninės pagalbos priemonių centras
Konkursą organizuojanti įstaiga: Techninės pagalbos priemonių centras
Pareigos: Veiklos organizavimo skyrius Veiklos organizavimo skyriaus specialistas buhalteris
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Darbo vieta: Mindaugo g. 42A-1, 01311 Vilnius.

Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficientas nuo 1,00 iki 1,40.

Sudaroma neterminuota darbo sutartis.

Darbo laiko norma 40 val. per savaitę.

Pretendentui būtina pateikti dokumentus, patvirtinančius turimą ne mažesnį kaip vienerių metų buhalterio darbo stažą viešajame sektoriuje;

turimą aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija socialinių mokslų ekonomikos krypties ar finansinį išsilavinimą;

Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai gauti:

Direktorė Vilma Naujokė
Telefono numeris +370 678 43 900
E. pašto adresas vilma.naujoke@tpnc.lt
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Techninės pagalbos priemonių centro
direktoriaus 2025 m. spalio 20 d. įsakymu
Nr. P1 – 285

VEIKLOS ORGANIZAVIMO SKYRIAUS
SPECIALISTO BUHALTERIO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Veiklos organizavimo skyriaus specialistas buhalteris yra darbuotojas, kurio pareigybė priskiriama biudžetinių įstaigų darbuotojų specialistų, kurių pareigybės priskiriamos A (A1 ar A2) arba B lygiui, atsižvelgiant į būtiną išsilavinimą toms pareigoms eiti, pareigybių grupei, dirbantis pagal darbo sutartį ir gaunantis darbo užmokestį iš valstybės, savivaldybių biudžetų ir kitų valstybės įsteigtų pinigų fondų (toliau – darbuotojas).
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Pareigybės paskirtis – Veiklos organizavimo skyriaus specialisto buhalterio pareigybė reikalinga tinkamai vykdyti Techninės pagalbos priemonių centro (toliau – Centras) finansų ir buhalterinę apskaitą, vadovaujantis Centralizuoto viešojo sektoriaus subjektų buhalterinės apskaitos organizavimo tvarkos aprašu (toliau – Aprašas), bendradarbiauti ir teikti informaciją Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui (toliau – NBFC) teisės aktų ir Techninės pagalbos priemonių centro finansinės apskaitos organizavimo sutartyje (toliau – Sutartis) nustatyta tvarka ir priemonėmis, kontroliuoti sąskaitų pateikimą NBFC ir jų apmokėjimą, sąmatų vykdymą, vykdyti turto apskaitą, kontroliuoti pajamų įmokų sumokėjimą ir (ar) grąžinimą, kompensacijų išmokėjimą, atliekamoms funkcijoms vykdyti vidaus kontrolę, įskaitant finansų kontrolės vykdymą.
4. Pareigybės pavaldumas – Veiklos organizavimo skyriaus specialistas buhalteris pavaldus Techninės pagalbos priemonių centro Veiklos organizavimo skyriaus vedėjui, o jam laikinai nesant – Centro direktoriui.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
5.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija socialinių mokslų ekonomikos krypties ar finansinį išsilavinimą;
5.2. turėti ne mažesnį kaip vienerių metų buhalterio darbo stažą viešajame sektoriuje;
5.3. žinoti ir mokėti vadovautis Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymu, Lietuvos Respublikos finansinės apskaitos įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymu ir jo poįstatyminiais teisės aktais, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymu, kitais Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir teisės aktais, reglamentuojančiais buhalterinę ir finansų apskaitą, biudžetinių įstaigų finansinę – ūkinę veiklą, inventorizacijų atlikimo tvarką, biudžeto tvarkymą, viešojo sektoriaus apskaitą ir finansinės atskaitomybės sudarymą, tame tarpe ir su Centralizuoto viešojo sektoriaus subjektų buhalterinės apskaitos organizavimo tvarkos aprašu, taip pat kitais teisės aktais, susijusiais su asmenų su negalia teisių apsaugos įgyvendinimu, Socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais, Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus įsakymais, asmenų aprūpinimą techninės pagalbos priemonėmis reglamentuojančiais teisės aktais, Centro veiklą, tikslus, veiklos kryptis bei uždavinius reglamentuojančiais teisės aktais;
5.4. išmanyti buhalterinę apskaitą pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (toliau – VSAFAS), finansinių ataskaitų rinkinių rengimo taisykles;
5.5. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, Valstybės biudžeto apskaitos ir mokėjimo sistema (VBAMS), naudotis kompiuterinėmis programomis ir informacinėmis sistemomis;
5.6. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą, valdyti, analizuoti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, domėtis naujovėmis, aiškiai formuluoti išvadas, gebėti pagal kompetenciją priimti sprendimus, argumentuoti, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
5.7. žinoti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles, gebėti jas taikyti praktiškai;
5.8. išmanyti darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos reikalavimus, mokėti naudotis pirminėmis gaisro gesinimo priemonėmis;
5.9. žinoti policijos, priešgaisrinės saugos, greitosios medicinos pagalbos iškvietimo telefonų numerius;
5.10. mokėti valstybinę kalbą, mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, rusų, vokiečių arba prancūzų);
5.11. darbo funkcijų atlikimui turėti elektroninį parašą.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1. koordinuoja Centro apskaitos tvarkymą vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartais (toliau – VSAFAS);
6.2. teikia NBFC Centro apskaitos informaciją bei patikslintus apskaitos dokumentus, neatitikusius formos ir (arba) turinio reikalavimų Aprašo II1 skyriuje nurodytomis priemonėmis ir tvarka, kitą NBFC prašomą informaciją;
6.3. koordinuoja ir kontroliuoja pajamų įmokų apskaitą, rengia su pajamų įmokų mokėjimu susijusias suvestines;
6.4. analizuoja Centro finansinę veiklą ir pagal buhalterinės apskaitos duomenis nustato ekonomijos šaltinius bei teikia Centro direktoriui pasiūlymus dėl planuotų lėšų perskirstymo sąmatoje, rengia su lėšų perskirstymu susijusius dokumentus, rengia biudžeto sąmatų projektus;
6.5. veda gaunamų ir išrašomų PVM sąskaitų faktūrų registrą, vadovaujantis PVM sąskaitų faktūrų registrų tvarkymo taisyklėmis, kontroliuoja sąskaitų pateikimą NBFC ir jų apmokėjimą;
6.6. suveda duomenis ir (ar) kontroliuoja duomenų suvedimą Valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimo sistemoje, ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą apskaitos registruose, tvarko turto ir atsargų apskaitą, suveda apskaitos duomenis į kitas Centro naudojamas informacines sistemas, bendradarbiauja su savivaldybių įstaigomis dėl joms perduoto turto apskaitos ir nurašymo;
6.7. koordinuoja ir kontroliuoja techninės pagalbos priemonių įsigijimo išlaidų kompensacijų mokėjimą, veda informaciją susijusią su techninės pagalbos priemonių įsigijimo išlaidų kompensacijų mokėjimu į Centro naudojamas informacines sistemas, rengia su įsigijimo išlaidų kompensacijomis susijusias suvestines;
6.8. dalyvauja rengiant Centro veiklos planus, Centro veiklos ataskaitas, teikia finansinę informaciją ataskaitų parengimui, regia finansines ataskaitas ir (ar) tikrina NBFC parengtas ataskaitas;
6.9. koordinuoja Centro vykdomų projektų, kitų lėšų apskaitos vedimą, lėšų panaudojimą, rengia su tuo susijusius planavimo dokumentus, ataskaitas;
6.10. parengia turto perdavimo–priėmimo, atsargų nurašymo, pripažinto nereikalingu arba netinkamu (negalimu) naudoti turto nurašymo ir likvidavimo, turto atidavimo naudoti, ūkinio inventoriaus nurašymo ir kitus aktus;
6.11. surenka iš padalinių informaciją apie nusidėvėjusias ir nebetinkamą naudoti turtą, teikia pasiūlymus komisijai dėl jų nurašymo;
6.12. užtikrina, kad biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai, finansinių ataskaitų rinkiniai, informacija apie darbo užmokestį ir informacija, susijusi su vykdomomis funkcijomis, būtų paskelbta Centro interneto svetainėje teisės aktų nustatyta tvarka;
6.13. organizuoja inventorizacijos atlikimą Inventorizacijos taisyklių nustatyta tvarka ir jose dalyvauja, dalyvauja patikrinimų komisijose, Centro darbo grupėse;
6.14. rengia su finansų ir buhalterine apskaita susijusių įsakymų, tvarkų ar kt. dokumentų projektus, tvirtina Centro darbuotojų parengtus dokumentus, susijusius su finansų apskaita, teikia pasiūlymus dėl jų keitimo;
6.15. koordinuoja išankstinės ir tolimesnės finansų kontrolės atlikimą arba prireikus atlieka išankstinę ir tolimesnę finansų kontrolę;
6.16. atsako už vidaus kontrolę, tame tarpe ir finansų kontrolę, ir privalo laiku ir kokybiškai atlikti savo pareigas kontrolės srityje, privalo siekti, kad vidaus kontrolė Centre būtų veiksminga, t. y. pats privalo vykdyti kontrolę savo konkrečios veiklos aplinkoje ir atsakyti už jos nevykdymą;
6.17. laiku informuoja Centro direktorių dėl NBFC parengtos apskaitos informacijos, jeigu informacija pateikta netiksliai arba pavėluotai, taip pat pats imasi veiksmų, kad gautų išsamią ir teisingą informaciją, gautų ją laiku, reikalauja ištaisyti trūkumus ir netikslumus arba reikalauja pateikti trūkstamą informaciją;
6.18. vykdo Centro direktoriaus įsakymus, atlieka kitus su Centro ar Skyriaus funkcijomis susijusius Centro direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ir Skyriaus vedėjo raštiškus ar žodinius pavedimus, organizuoja užduočių įgyvendinimą bei atsiskaito Skyriaus vedėjui už savo darbą;
6.19. dalyvauja Centro darbo grupėse, komisijose, pasitarimuose, turto inventorizacijose bei teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui, Centro direktoriaus pavaduotojui, Centro direktoriui Skyriaus kompetencijos klausimais;
6.20. informuoja Skyriaus vedėją apie iškilusias problemas, kai jų sprendimui nepakanka jo paties ar kitų Skyriaus darbuotojų kompetencijos;
6.21. kaupia, sistemina ir saugo dokumentus ir registrus, susijusius su šios pareigybės vykdymu, pagal nustatytus reikalavimus sudaro dokumentų bylas, pagal patvirtintą Centro dokumentacijos planą, ir nustatyta tvarka perduoda jas bylų apskaitą tvarkančiam asmeniui, laikosi dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių;
6.22. nuolat kelia savo kvalifikaciją;
6.23. užtikrina tinkamą tarnybinių patalpų ir turto priežiūrą bei saugumą, laikantis priešgaisrinės, darbų saugos ir sveikatos taisyklių, racionaliai ir taupiai naudoja valstybės turtą ir lėšas, saugo jam išduotas darbo priemones, darbo drabužius;
6.24. laiku informuoja Centro direktorių, direktoriaus pavaduotoją ir Skyriaus vedėją apie nelaimingus atsitikimus, gaisrus, vagystes;
6.25. pavaduoja Skyriaus darbuotojus jų atostogų ir laikino nebuvimo darbe metu;
6.26. laikosi profesinės etikos ir etiketo reikalavimų: mandagiai ir pagarbiai bendrauja su Skyriaus ir Centro darbuotojais bei klientais, reikalui esant, pagal kompetenciją užtikrina tinkamą informacijos suteikimą, deda pastangas siekiant išvengti konfliktų, o kilus konfliktinei situacijai – ją sprendžia dalykiškai, gerbia darbuotojų ir klientų teises ir jų nepažeidžia;
6.27. laikosi šio pareigybės aprašymo, Darbo tvarkos taisyklių, Centro darbo reglamento, Vidaus kontrolės politikos, Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Centre tvarkos, Klientų aptarnavimo standarto, darbuotojų saugos ir sveikatos bei gaisrinės saugos taisyklių reikalavimų;
6.28. atsako:
6.28.1. už savo pareigų ir funkcijų, nurodytų šiame aprašyme, nevykdymą ar jų netinkamą vykdymą, nesąžiningą, aplaidų ar nesavalaikį vykdymą;
6.28.2. už apskaitos dokumentų surašymą laiku ir teisingai, už juose esančių duomenų tikrumą ir ūkinių operacijų teisėtumą;
6.28.3. už Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui pateikiamų buhalterinės apskaitos dokumentų atitiktį įstatymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių viešojo sektoriaus subjektų buhalterinės apskaitos tvarkymą, reikalavimams ir perdavimą laiku;
6.28.4. už neteisingą dokumentacijos pildymą, dokumentacijos klastojimą bei parengtų ataskaitų teisingumą;
6.28.5. konfidencialumo neišsaugojimą, t. y. bet kokios su pareigų atlikimu susijusios informacijos atskleidimą nesusijusiems Centro darbuotojams, tretiesiems asmenims, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytus atvejus;
6.28.6. už neetišką, nemandagų bendravimą su darbuotojais ir lankytojais;
6.28.7. už netinkamą Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, kitų poįstatyminių teisės aktų, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro, Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus ir/ar Centro norminių aktų, nurodymų vykdymą arba jų nevykdymą.


________________________


Susipažinau ir sutinku:
Veiklos organizavimo skyriaus specialistas buhalteris
(darbuotojo pareigos)

_________________ ______________________
(parašas) (vardas, pavardė)
_________________
(data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 5 272 1106
El. paštas: centras@tpnc.lt
Adresas: Vilnius, Mindaugo g. 42A-1, LT-01311
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.