Šeštadienis, birželio 08 d.

Ūkio tarnybos vedėjas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 80404
Skelbimo data: 2022-06-14
Skelbimas galioja iki: 2022-06-28
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninė
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninė
Pareigos: Ūkio tarnybos vedėjas
Pareiginės algos koeficientas: 1,200.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: -
Darbo vieta (miestas): Kaunas
Informacija apie įstaigą: Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninės pavadinimas dalininkų sprendimu suteiktas 2020 m. rugsėjo 8 d., sujungus dvi gydymo įstaigas - Kauno klinikinę ligoninę ir Respublikinę Kauno ligoninę. LSMU KL yra daugiaprofilinė gydymo įstaiga. Suteikianti asmens sveikatos priežiūros paslaugas nuo I iki III lygio paslaugas.
Pareigybės aprašymas:

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Šie pareiginiai nuostatai nustato VšĮ Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninės (toliau – Ligoninė) filialo P. Mažylio gimdymo namai Ūkio tarnybos vedėjo (toliau - Vedėjas) pareigybės kvalifikacinius reikalavimus, funkcijas, pareigas, teises bei atsakomybes ir yra privalomi tiek Vedėjui, tiek darbdaviui.

1.2. Vedėjo pareigybė reikalinga organizuoti Ligoninės filialo P. Mažylio gimdymo namų Ūkio tarnybos (toliau – Skyriaus) darbą, techninę ir ūkinę veiklą;

1.3. Vedėją į darbą priima ir atleidžia iš jo, taip pat atlieka kitus veiksmus, susijusius su darbo santykiais, Ligoninės generalinis direktorius (toliau – Direktorius), vadovaudamasis Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais priėmimą į darbą ir kitus darbo santykius;

1.4. Vedėjas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Ligoninės filialo P. Mažylio gimdymo namų (toliau – Filialas) vadovui, o jam nesant - jį pavaduojančiam darbuotojui;

1.5. Vedėjui tiesiogiai pavaldūs ir atskaitingi visi darbuotojai, dirbantys Skyriaus pareigybėse, pagal Ligoninėje patvirtintą skyrių pareigybių sąrašą;

1.6. Vedėjas savo darbe vadovaujasi teisės aktais Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais ir kitais norminiais aktais, Lietuvos Respublikos Sveikatos apsaugos ministerijos įsakymais, Skyriaus veiklą reglamentuojančiais techniniais reglamentais, Ligoninės įstatais, Filialo nuostatais, Direktoriaus įsakymais, tvarkomaisiais, organizaciniais ir informaciniais įstaigos dokumentais, taip pat kitais Ligoninės administracijos teisėtais raštiškais ir žodiniais nurodymais bei šiais pareiginiais nuostatais;

1.7. Šie pareiginiai nuostatai tvirtinami ir keičiami Direktoriaus įsakymu;

1.8. Su pareiginiais nuostatais Vedėjas supažindinamas pasirašytinai. Pasikeitus pareigoms, nurodytoms šiuose pareiginiuose nuostatuose, Vedėjas su naujais pareiginiais nuostatais supažindinamas pasirašytinai;

1.9. Vedėjui nesant, jį pavaduoja Direktoriaus ar kito įgalioto darbuotojo paskirtas Ligoninės darbuotojas.

2. KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI

2.1. Būti Lietuvos Respublikos piliečiu arba turėti leidimą nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje;

2.2. Turėti techninių/inžinerinių mokslų krypties ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį (koleginį) išsilavinimą arba aukštesnįjį, arba iki 2009 m. įgytą aukštesnįjį, arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą, arba lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją.

2.3. Turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujančiodarbo patirtį;

2.4. Turėti galiojantį Darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto pažymėjimą.

2.5. Išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius Skyriaus veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą.

2.6. Išmanyti ekonomikos, teisės, vadybos, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant ir planuojant Skyriaus veiklą.

2.7. Gebėti nustatyti rizikingas Skyriaus veiklos sritis ir taikyti tinkamus krizių valdymo modelius.

2.8. Išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus.

2.9. Mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis (dokumentų rengimo ir apdorojimo programomis, interneto naršykle (-ėmis), elektroninio pašto programa (-omis) ir kt.).

2.10. Turėti vadybinių kompetencijų, kurios apima gebėjimą planuoti ir organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, siekiant optimaliais sprendimais gerinti visos Ligoninės ir kiekvieno darbuotojo darbo kokybę atsižvelgiant į vadovaujamo Skyriaus funkcijas ir veiklos specifiškumą, taip pat prižiūrėti ir kontroliuoti Skyriaus darbą.

2.11. Išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos reikalavimus.

2.12. Gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir Skyriaus veiklą.

2.13. Gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, apibendrinti informaciją, analizuoti, sisteminti turimą informaciją, išmanyti lietuvių kalbos ir raštvedybos taisykles;

2.14. Gebėti taikyti žinias darbe, dalykiškai vykdyti užduotis.

3. PAREIGOS IR FUNKCIJOS

3.1. Vedėjas, organizuodamas Skyriaus darbą, privalo jį organizuoti taip, kad būtų atliekamos visos Skyriui pavedamos užduotys.

3.2. Vedėjas privalo:

3.2.1. laikytis ir vykdyti Lietuvos Respublikos įstatymų, norminių teisės aktų, Direktoriaus įsakymų savo kompetencijos ribose;

3.2.2. Organizuoti, kontroliuoti pavaldaus personalo darbą bei jam vadovauti;

3.2.3. kontroliuoti ir užtikrinti pavaldžių darbuotojų darbo kokybę, darbo drausmės, darbo saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos reikalavimų bei vidaus taisyklių laikymąsi;

3.2.4. duoti privalomus vykdyti nurodymus visam pavaldžiam personalui ir kontroliuoti jų vykdymą;

3.2.5. teisingai ir laiku pildyti pavaldžių darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius, darbo grafikus ir kasmetinių atostogų eiles; Išvardintus dokumentus teikti Filialo vadovui tvirtinti;

3.2.6. organizuoti pavaldaus personalo pasirašytiną supažindinimą su gaunamais Skyriaus veiklą reglamentuojančiais teisės aktais ir dokumentais, Direktoriaus įsakymais bei kitais Ligoninės vidaus teisės aktais;

3.2.7. kontroliuoti pavaldaus personalo darbo ir techninės dokumentacijos pildymo kokybę;

3.2.8. kontroliuoti darbuotojų supažindinimą su naudojamų cheminių priemonių saugos duomenų lapais;

3.2.9. rengti pavaldžių darbuotojų pareiginius nuostatus, Skyriaus vidaus darbo organizavimo dokumentų projektus ir teikti Filialo vadovui.

3.2.10. kontroliuoti pavaldžių darbuotojų pareiginių nuostatų, kitų Ligoninės vidaus dokumentų vykdymą;

3.2.11. nustatyta tvarka organizuoti ir užtikrinti pavaldaus personalo kvalifikacijos kėlimą;

3.2.12. organizuoti ir kontroliuoti ne medicininių prietaisų, įrengimų ir sistemų priėmimą, įvedimą į eksploataciją, priežiūrą, eksploataciją ir remontą, užtikrinant įstaigoje įrengtų šildymo, vėdinimo ir kondicionavimo inžinerinių tinklų bei baseino įrengimų tinkamą funkcionavimą ir remontą, bei profilaktiką;

3.2.13. vadovaujantis Lietuvos higienos normos HN 209:2005 Baseinai. Įrengimo ir priežiūros saugos sveikatai reikalavimai”, patvirtintos LR SAM 2005-07-12 įsakymu Nr. V-572 ir vėlesniais jo pakeitimais (HN 209:2016 ir kt.), vykdyti baseinų (adresais Gedimino g. 47 ir V. Putvinskio g. 3, Kaunas) kasdienę priežiūrą ir darbus:

3.2.13.1. baseinų, baseinų patalpų, baseinų įrengimų priežiūrą (chemikalų dozavimo ir filtravimo įrangos, šildymo, vėdinimo ir apšvietimo sistemų),

baseinų vandens paruošimą, papildymą, keitimą, nuotekų šalinimą,

3.2.13.2. baseinų vandens filtravimą (su kvarcinio smėlio filtrais) bei sulaikytos medžiagos šalinimą atgaliniu plovimu,

3.2.13.3. žurnalų pildymą (filtravimo, filtrų keitimo, vandens keitimo, mechaninio dozavimo technikos gedimų).

3.2.14. savalaikiai organizuoti visų Filialo prietaisų metrologinę patikrą;

3.2.15. rengti darbuotojų veiksmų, kilus gaisrui, planą, jį suderinti su tiesioginiu vadovu;

3.2.16. kontroliuoti kenksmingų ar pavojingų medžiagų laikymą ir naudojimą, statinių ir potencialiai pavojingų įrenginių eksploatavimą, darbų priežiūrą bei vykdymą, laiku tikrinti šių darbuotojų kvalifikaciją;

3.2.17. atlikti darbuotojų saugos ir sveikatos tarnybos funkcijas Filiale;

3.2.18. savalaikiai, bet nerečiau kaip kas penkeri metai, atestuotis pagal darbuotojų saugos ir sveikatos bei gaisrinės saugos programas ir turėti galiojančius pažymėjimus;

3.2.19. instruktuoti darbuotojus saugos darbe ir sveikatos klausimais bei gaisrinės saugos klausimais, laiku ir teisingai pildyti įvadinio instruktavimo žurnalus bei žurnalus darbo vietose, nedelsiant pateikti pranešimus raštu Ligoninės Personalo skyriui apie kiekvieną darbuotoją instruktuotą įvadiniu instruktažu;

3.2.20. kiekvienų metų sausio mėnesį, einamiems kalendoriniams metams, sudaryti darbuotojų, kurie privalo pasitikrinti sveikatą, sąrašus ir grafikus, informuoti Filialo darbuotojus apie jų privalomo sveikatos tikrinimo terminus;

3.2.21. surašyti Filialo darbuotojų Asmens medicininėse knygelėse (forma 048/a) ir/ar privalomo sveikatos patikrinimo medicininėse pažymose (forma 047/a) kenksmingus darbo aplinkos veiksnius;

3.2.22. kontroliuoti, kad darbuotojai laiku pasitikrintų sveikatą, o sveikatos nepasitikrinę darbuotojai būtų neprileidžiami prie darbo. Apie darbuotojo sveikatos nepasitikrinimo atvejus informuoti darbuotojo tiesioginį vadovą ir Filialo vadovą, analizuoti privalomųjų sveikatos patikrinimų išvadas ir rekomendacijas ir organizuoti šių rekomendacijų įgyvendinimą;

3.2.23. Darbo saugos ir sveikatos teisės aktų nustatyta tvarka atlikti profesinės rizikos vertinimą Filiale;

3.2.24. rengti Filialo darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos norminius teisės aktų projektus, juos suderinti su tiesioginiu vadovu ir teikti Direktoriui tvirtinti;

3.2.25. dalyvauti tiriant nelaimingus atsitikimus darbe / pakeliui į darbą / pakeliui iš darbo incidentus ar avarijas, ar profesines ligas, analizuoti nelaimingų atsitikimų darbe, profesinių ligų, incidentų bei avarijų aplinkybes ir priežastis, registruoti įvykusius nelaimingus atsitikimus darbe/ pakeliui į darbą/ pakeliui iš darbo, profesines ligas bei incidentus įstaigos registre;

3.2.26. pildyti ir registruoti nelaimingų atsitikimų darbe (N1) ir pakeliui į darbą/ pakeliui iš darbo (N2) aktus;

3.2.27. rengti nelaimingų atsitikimų darbe/ pakeliui į darbą/ pakeliui iš darbo ir profesinių ligų prevencijos priemones, kontroliuoti prevencinių priemonių įgyvendinimo terminų laikymąsi;

3.2.28. kontroliuoti darbuotojų saugos ir sveikatos norminių teisės aktų reikalavimų laikymąsi Filiale;

3.2.29. atlikti kitas darbdavio ir/ar tiesioginio vadovo pavestas funkcijas, susijusias su darbuotojų sauga ir sveikata bei gaisrine sauga;

3.2.30. dalyvauti nustatant prioritetines ir pagrindines Skyriaus veiklos ir plėtros kryptis;

3.2.31. tiksliai, laiku ir tinkamai vykdyti teisėtus administracijos raštiškus ir žodinius pavedimus;

3.2.32. analizuoti Skyriaus darbo rodiklius ir teikti tesioginiam vadovui;

3.2.33. teikti Direktoriui ir Filialo vadovui argumentuotus pasiūlymus dėl reikalingų materialinių ir organizacinių priemonių sėkmingam Skyriaus darbui užtikrinti ir tobulinti;

3.2.34. užtikrinti Filialo nepertraukiamam funkcionavimui reikalingų materialinių vertybių (išskyrus medicinos technikos, kompiuterinės technikos, maisto, slaugos preparatų, vaistų) įsigijimą bei Filialo skyrių aprūpinimą minėtomis materialinėmis vertybėmis;

3.2.35. kontroliuoti racionalų materialinių vertybių panaudojimą Skyriuje;

3.2.36. nustatyta tvarka planuoti Skyriaus viešųjų pirkimų poreikį, teikti paraiškas - užduotis medžiagoms, detalėms, atsarginėms dalims, įrankiams, baldams, bei kt.;

3.2.37. savo kompetencijos ribose pasirašinėti dokumentus, nustatyta tvarka sudaryti darbuotojų darbo grafikus ir darbo laiko apskaitos žiniaraščius, sudaryti kasmetinių atostogų eiles, kontroliuoti jų vykdymą;

3.2.38. dalyvauti Direktoriaus sudaromų komisijų ir darbo grupių veikloje;

3.2.39. vykdyti pačiam ir reikalauti iš pavaldžių darbuotojų vykdyti darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės apsaugos taisykles bei sanitarijos reikalavimus;

3.2.40. atsiskaityti Filialo vadovui už savo atliekamą darbą;

3.2.41. vykdyti kitus teisėtus administracijos, tiesioginio vadovo pavedimus;

3.2.42. neatskleisti konfidencialios informacijos, susijusios su Ligoninės veikla ir darbuotojais;

3.2.43. tikrintis sveikatą pagal Ligoninėje patvirtintą sveikatos patikrinimo grafiką, su kuriuo yra supažindintas;

3.2.44. teisės aktų nutatyta tvarka deklaruoti viešuosius ir privačius interesus;

3.2.45. pareikalavus, už atliekamą veiklą atsiskaityti įstaigą tikrinančioms institucijoms, Ligoninės admininstracijai, tiesioginiam vadovui, Vidaus audito skyriui;

3.2.46. nedelsiant informuoti tiesioginį vadovą, jo nesant, Ligoninės administraciją apie ypatingus įvykius (svarbių įrengimų gedimus, technines avarijas, galimas traumas, grubius darbo drausmės pažeidimus, skyriaus aprūpinimo sutrikimus ir kt.);

3.2.47. dalyvauti Ligoninės organizuojamuose darbiniuose susirinkimuose;

3.2.48. kelti savo kvalifikaciją;

3.2.49. tausoti Ligoninės nuosavybę, rūpestingai naudotis kompiuterinės ir organizacinės technikos priemonėmis, materialinėmis vertybėmis bei dokumentais;

3.2.50. laikytis ir vykdyti Lietuvos Respublikos įstatymų, kitų teisės aktų, Ligoninės vidaus teisės aktų, darbo etikos ir darbo drausmės reikalavimus;

3.2.51. gerbti pacientų, darbuotojų ir kitų asmenų teises, jų nepažeisti, galiojančių teisės aktų nustatyta tvarka saugoti asmens duomenis bei konfidencialią informaciją;

3.2.52. vykdyti kitus teisėtus Ligoninės administracijos, tiesioginio vadovo pavedimus, susijusius su Ligoninės veikla;

3.2.53. neapsiribojant šiais pareiginiais nuostatais, vykdyti naujai priimtų teisės aktų reikalavimus, Direktoriaus įsakymus ar tiesioginio vadovo nurodymus;

3.2.54. pavedus Direktoriui, atlikti Skyriaus funkcijose ar šiuose pareiginiuose nuostatuose nenumatytas užduotis, kurios būtinos siekiant užtikrinti sėkmingą Ligoninės darbą ar Skyriaus funkcijų įgyvendinimo užtikrinimą.

3.3. Vedėjas darbo sutarties nutraukimo dieną privalo perduoti teisioginiam vadovui visus turimus užrašus, dokumentus, bylas, kompiuterinius duomenis, laikmenas ar kitus dokumentus, jų kopijas ir kitą informaciją, nepriklausomai nuo to, ar juos sukūrė ar sukaupė pats, ar juos pateikė Ligoninė, baigti naudotis visais programinės įrangos produktais, priemonėmis, Ligoninės konfidencialia informacija, perduoti darbus ir jo žinioje esančias materialines vertybes.

4. TEISĖS

4.1. Reikalauti ir gauti iš Ligoninės struktūrinių padalinių darbuotojų dokumentus, informaciją, paaiškinimus, kurių reikia pavestoms užduotims atlikti;

4.2. Pasirašyti dokumentus, susijusių su tiesioginiu darbu;

4.3. Teikti tiesioginiam vadovui pasiūlymus, kaip spręsti kylančius klausimus bei problemas, susijusias su Filialo ūkio priežiūra ir reikalingu poreikiu, kitais patalpų, buitinės įrangos ir turto priežiūros klausimais;

4.4. Teikti Administracijai pasiūlymus dėl Filialo poreikio ūkiniams darbams, inventoriaus įsigijimo, pastatų priežiūros bei remonto būtinais klausimais;

4.5. Konsultuoti kitų skyrius darbuotojus ūkiniaisklausimais;

4.6. Turėti asmeninį spaudą ir jį naudoti;

4.7. Nuolat tobulintis ir kelti savo kvalifikaciją, vykti į stažuotes, komandiruotes;

4.8. Darbo reikalais naudotis tarnybiniu transportu, mobiliuoju telefonu, kitomis ryšio priemonėmis, reikalingomis darbo funkcijoms atlikti;

4.9. Atsisakyti atlikti užduotis ar pavedimus, jeigu jie prieštarauja teisės aktams ir/ar darbų saugai;

4.10. Prisijungti prie elektroninių Ligoninės informacinių ir apskaitos sistemų, prie įvairių teisės aktų registrų (DVS, INFOLEX, ECOCOST ir kt.),

4.11. Dalyvauti įvairiuose Ligoninės administracijos rengiamuose susirinkimuose, posėdžiuose, pasitarimuose;

4.12. Naudotis kitomis Lietuvos Respublikos ir Ligoninės teisės aktų numatytomis teisėmis ir/ar garantijomis;

4.13. Stabdyti darbus, jeigu pažeidžiami saugos ir sveikatos darbe, gaisrinės saugos reikalavimai ir kyla pavojus darbuotojų ar pacientų sveikatai ar gyvybei;

4.14. Stabdyti darbus, jeigu pažeidžiami standartų, techninių sąlygų reikalavimai, naudojamos nekokybiškos medžiagos, kitais būdais pažeidžiami kokybės reikalavimai instaliuojant ar remontuojant medicininius prietaisus (priemones), informacines sistemas;

4.15. Reikalauti, kad būtų išklausyta jo nuomonė sprendžiant jo paties darbo ir asmeninius klausimus;

4.16. Konsultuotis su tiesioginiu vadovu dėl neaiškumų, susijusių su darbine veikla, teikti pasiūlymus dėl Skyriaus darbo tobulinimo;

4.17. Naudotis nustatytomis atostogų ir kitomis socialinėmis bei kvalifikacijos kėlimo lengvatomis.

5. ATSAKOMYBĖ

5.1. Vedėjas savo kompetencijos ribose atsako už:

5.1.1. padarytas klaidas, aplaidumą ar netinkamą šiuose pareiginiuose nuostatuose ir kituose teisės aktuose bei dokumentuose priskirtų pareigų, pavestų darbų, užduočių, funkcijų vykdymą, jų nevykdymą arba įvykdymą ne nustatytais terminais, bioetikos reikalavimų pažeidimą, įgaliojimų viršijimą;

5.1.2. saugos darbe, gaisrinės saugos, elektros saugos reikalavimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą;

5.1.3. padarytą žalą dėl savo aplaidumo ar neteisėtų veiksmų, ar neveikimo;

5.1.4. patikėtos konfidencialios informacijos neteisėtą pagarsinimą ir/ar slaptumo neišsaugojimą, patikėtą asmens duomenų neteisėtą atskleidimą ir/ar panaudojimą savanaudiškais tikslais.

5.2. Vedėjas už šiame skyriuje nurodytą veiką atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 37 306000
El. paštas:
Adresas: Kaunas, Josvainių g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.