Penktadienis, lapkričio 01 d.

Šiaurės Lietuvos klientų aptarnavimo centro vadovas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 90142
Skelbimo data: 2023-08-09
Skelbimas galioja iki: 2023-08-24
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybės įmonė „REGITRA“
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Šiaurės Lietuvos klientų aptarnavimo centro vadovas
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Panevėžys
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:
I. PAREIGYBĖS PASKIRTIS, VEIKLOS SRITIS IR PAVALDUMAS

1. Valstybės įmonės „Regitra“ (toliau – Įmonė) Klientų aptarnavimo departamento (toliau – Departamentas) Klientų aptarnavimo centro (toliau – KAC) vadovas organizuoja ir kontroliuoja KAC darbą, registruojant motorines kelių transporto priemones ir jų priekabas (toliau – transporto priemonės), egzaminuojant asmenis, siekiančius įgyti teisę vairuoti tam tikro tipo ir kategorijos motorinę transporto priemonę arba šią teisę susigrąžinti, išduodant ar grąžinant vairuotojo pažymėjimus, vairuotojo kvalifikacijos korteles, teikiant Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registro ir Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių vairuotojų registro bei Transporto priemonių savininkų apskaitos informacinės sistemos duomenis bei vykdant kitas Įmonės įstatuose numatytas funkcijas.
2. KAC vadovas tiesiogiai pavaldus Departamento direktoriui. Šis pareigybės aprašymas taikomas Pietų Lietuvos klientų aptarnavimo centro, Vakarų Lietuvos klientų aptarnavimo centro ir Šiaurės Lietuvos klientų aptarnavimo centro vadovų pareigas einantiems darbuotojams.

II. REIKALAVIMAI KVALIFIKACIJAI

3. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
3.2. turėti ne mažesnę kaip 3 (trejų) metų vadovaujamo darbo patirtį vadovaujant klientų aptarnavimo padaliniui;
3.3. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo B1 lygiu1;
3.4. būti susipažinęs ir darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais saugaus eismo politikos įgyvendinimą, Įmonės turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, viešų ir privačių interesų derinimą, korupcijos prevenciją, darbo santykių organizavimą, viešąjį administravimą, asmens duomenų apsaugą, asmenų prašymų, skundų ir pranešimų nagrinėjimą, taip pat Įmonės įstatais, kitais Įmonės veiklą ir vidaus darbo tvarką reglamentuojančiais teisės aktais;
3.5. atitikti nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
3.6. mokėti naudotis kompiuterio teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių redaktoriaus, elektroninio pašto programomis, interneto paslaugomis, informacinėmis sistemomis;
3.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti veiklą.


III. UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

4. KAC vadovas, siekdamas Įmonės strategijos įgyvendinimo, KAC nustatytų tikslų ir užtikrindamas efektyvią bei pelningą KAC veiklą, vykdo šiuos uždavinius ir funkcijas:
4.1. organizuoja ir planuoja KAC veiklą, pagal kompetenciją priima su KAC veikla susijusius sprendimus;
4.2. rengia KAC veiklos metinius planus ir jų įvykdymo ataskaitas;
4.3. valdo KAC žmogiškuosius išteklius: planuoja, organizuoja ir kontroliuoja jų darbą, vertina jų veiklos vykdymo kokybę, teikia siūlymus dėl KAC darbuotojų komandos sudėties, darbuotojų skatinimo ar drausminės atsakomybės taikymo;
4.4. užtikrina KAC veiklos rentabilumą, turto disponavimą, jo tausojimą, viešųjų pirkimų organizavimą, tinkamą eksploatuojamų patalpų, statinių bei jų inžinerinių tinklų būklės stebėseną bei priežiūrą teisės aktuose nustatyta tvarka;
4.5. organizuoja ir užtikrina sklandų, operatyvų klientų aptarnavimą, įgyvendina Įmonėje nustatytus etikos kodekso, antikorupcinio elgesio taisyklių bei klientų aptarnavimo standarto principus;
4.6. pagal kompetenciją nagrinėja gautus asmenų prašymus, skundus, pranešimus ar kitus pasiūlymus, atsako į juos teisės aktų nustatyta tvarka bei kaupia statistinę informaciją šioje srityje;
4.7. teisės aktais nustatyta tvarka įgyvendina ir organizuoja Įmonės įstatuose ir kituose teisės aktuose numatytas veiklas transporto priemonių registravimo ir identifikavimo, vairuotojų egzaminavimo, vairuotojų pažymėjimų, vairuotojo kvalifikacijos kortelių išdavimo, transporto priemonių savininkų apskaitos, duomenų teikimo srityse;
4.8. kontroliuoja KAC esančių elektroninių kasos aparatų tinkamą naudojimą;
4.9. užtikrina KAC rengiamų dokumentų teisingą įforminimą, dokumentacijos plane numatytų bylų (dokumentų) saugojimą, tvarkymą ir archyvavimą;
4.10. užtikrina KAC darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos srityje teisės aktais nustatytų reikalavimų laikymąsi, prevencinių priemonių, skirtų darbuotojų darbingumui, sveikatai ir gyvybei darbe išsaugoti, vykdymą;
4.11. kontroliuoja pasirašytų sutarčių dėl KAC aprūpinimo reikiamomis priemonėmis (arba paslaugomis) vykdymą, pagal poreikį organizuoja patalpų remontą, kontroliuoja, kaip jis atliekamas;
4.12. teikia Departamento direktoriui ir kitiems atsakingiems padaliniams KAC materialinių vertybių nurašymo komisijų dokumentus dėl turto pripažinimo nereikalingu ar netinkamu naudoti;
4.13. pagal kompetenciją planuoja, inicijuoja ir vykdo viešuosius pirkimus;
4.14. pagal kompetenciją užtikrina korupcijos prevencijos priemonių įgyvendinimą;
4.15. pagal kompetenciją kaupia, sistemina ir analizuoja informaciją KAC įgyvendinamose veiklos srityse;
4.16. pagal kompetenciją bendradarbiauja su Įmonės padaliniais, socialiniais partneriais ir kitais ūkio subjektais;
4.17. pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veiklose, posėdžiuose Lietuvos Respublikoje bei užsienio valstybėse;
4.18. pagal kompetenciją atstovauja Įmonei valstybės institucijose, teismuose, žiniasklaidos priemonėse bei kitose organizacijose ir ūkio subjektuose;
4.19. pagal kompetenciją organizuoja arba vykdo rinkodaros, vidinės ir išorinės komunikacijos, krizių komunikacijos, tarptautinio bendradarbiavimo priemones, taip pat visuomenės šviečiamąsias priemones;
4.20. dalyvauja Įmonės ugdymo programose ir prisideda prie jų įgyvendinimo;
4.21. teikia siūlymus Įmonės generaliniam direktoriui, Departamento direktoriui dėl KAC veiklos tobulinimo;
4.22. atlieka kitas teisės aktais nustatytas funkcijas ir kitus su nenuolatinio pobūdžio KAC funkcijomis susijusius Departamento direktoriaus, Įmonės generalinio direktoriaus pavedimus.

IV. TEISĖS IR ĮGALIOJIMAI

5. KAC vadovas turi teisę ir įgaliojimus teisės aktų nustatyta tvarka:
5.1. pagal kompetenciją administruoti, tvirtinti ir pasirašyti KAC personalo valdymo dokumentus;
5.2. atstovauti KAC teismuose, žiniasklaidos priemonėse bei kitose organizacijose ir ūkio subjektuose;
5.3. pasirašyti fiziniams ir juridiniams asmenims siunčiamus raštus, išduodamas pažymas ir kitus dokumentus;
5.4. neviršijant suteiktų įgaliojimų, leisti įsakymus, duoti nurodymus KAC veiklos organizavimo, darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais;
5.5. perduoti dalį savo įgaliojimų (pvz.: prašymų išduoti pažymas vizavimą, klientams išduodamų pažymų tvirtinimą, darbuotojų instruktavimą saugos ir sveikatos klausimais ir pan.) kitiems atsakingiems padalinio darbuotojams;
5.6. turi teisę naudotis Įmonės vidaus administravimo informacinėmis sistemomis.


V. ATSAKOMYBĖ

6. KAC vadovas atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka:
6.1. už KAC pavestų uždavinių, funkcijų atlikimą, biudžeto ir kitų išteklių valdymą bei iškeltų tikslų įgyvendinimą;
6.2. už pareigų, numatytų šiame pareigybės aprašyme, KAC nuostatuose ir kituose teisės aktuose, tinkamą įvykdymą;
6.3. už tinkamą asmens duomenų ir konfidencialios informacijos tvarkymą ir saugojimą.
7. Pasikeitus teisės aktams ar darbo pobūdžiui, šis pareigybės aprašymas gali būti papildytas arba pakeistas.
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Liepkalnio g. 97
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.