Trečiadienis, gruodžio 24 d.

Moterų klinikos Vyresnysis akušeris

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 108432
Skelbimo data: 2025-10-23
Skelbimas galioja iki: 2025-11-06 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: VIEŠOJI ĮSTAIGA CENTRO POLIKLINIKA
Konkursą organizuojanti įstaiga: VIEŠOJI ĮSTAIGA CENTRO POLIKLINIKA
Pareigos: Moterų klinikos Vyresnysis akušeris
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Moterų klinikos vyresnysis akušeris, dirbti 0,5 etato darbo krūviu.
Pagrindiniai reikalavimai:
1. turėti aukštąjį arba aukštesnįjį slaugos ir akušerijos studijų krypties išsilavinimą, galiojančią akušerio licenciją ir spaudo numerį,
2. turėti ne mažiau kaip 3 (trijų) metų darbo patirtį asmens sveikatos priežiūroje ir ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų vadovavimo patirtį asmens sveikatos priežiūroje,
3. vadovautis ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, akušerio medicinos norma, Poliklinikos įstatais, vidaus tvarkos taisyklėmis, kitais įstaigos teisės aktais ir savo pareigybės aprašymu,
4. mokėti naudotis šiuolaikinio ryšio priemonėmis bei technologijomis, naudotis ir mokėti dirbti įstaigoje įdiegtomis dokumentų valdymo, informacinėmis sistemomis bei su jomis susietomis nacionalinėmis informacinėmis sistemomis ir posistemėmis, gebėti deramai pritaikyti savo darbe modernias kompiuterines informacijos paieškos ir archyvavimo programas, mokėti naudotis šiuolaikinėmis biuro technikos priemonėmis.
Pagrindinės funkcijos:
1. planuoti, organizuoti ir koordinuoti Moterų klinikos akušerių darbą, priimti sprendimus visais akušerijos veiklos klausimais, organizuoti nustatytų užduočių vykdymą, skirstyti darbus darbuotojams ir kontroliuoti jų kokybišką vykdymą,
2. sudaryti Moterų klinikos tiesiogiai pavaldaus personalo darbo grafikus, pildyti darbo laiko apskaitos žiniaraščius bei kontroliuoti darbo drausmę, racionaliai paskirstyti užduotis akušerijos personalui, sudaryti atostogų grafikus,
3. vertinti, apibendrinti, analizuoti bei rengti analitinę medžiagą apie Moterų klinikos akušerijos personalo veiklos kokybinius ir kiekybinius rodiklius, apie juos informuoti vyriausiąjį slaugos administratorių, Moterų klinikos vedėją,
4. tarpininkauti tarp įstaigos padalinių užtikrinant kokybiškas akušerijos paslaugas pacientams poliklinikoje ir namuose...
Pareiginis atlyginimas: nuo 1781,50 (bruto) (už 0,5 et.).
Atrankos būdas – testas raštu ir pokalbis žodžiu. Pokalbyje žodžiu dalyvauja tik testą raštu išlaikę kandidatai.
Teisės aktų sąrašas, kurio pagrindu bus rengiamas testas raštu:
1. Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymas;
2. Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymas;
3. Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymas;
4. Lietuvos Respublikos darbo kodeksas;
5. Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas;
6. Lietuvos Respublikos Slaugos praktikos ir akušerijos praktikos įstatymas 2001 m. birželio 28 Nr. IX – 413;
7. Lietuvos Respublikos vyriausybės 2004 m. rugsėjo 2 d. nutarimas Nr. 1118 ,,Dėl nelaimingų atsitikimų darbe tyrimo ir apskaitos nuostatų patvirtinimo“;
8. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2012 m. spalio 19 d. įsakymas Nr. V – 946 ,,Dėl Lietuvos higienos normos HN 47 – 1: 2012 ,,Sveikatos priežiūros įstaigos. Infekcijų kontrolės reikalavimai" patvirtinimo“;
9. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. balandžio 8 d. įsakymas Nr. V – 208 ,,Dėl būtinosios medicinos pagalbos ir būtinosios medicinos pagalbos paslaugų teikimo tvarkos bei masto patvirtinimo“;
10. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2005 m. gruodžio 5 d. įsakymas Nr. V-943 ,,Dėl pirminės ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros paslaugų organizavimo ir apmokėjimo tvarkos aprašo bei pirminės ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros paslaugų ir bazinių kainų sąrašo tvirtinimo“;
11. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2014 m. lapkričio 25 d. įsakymas Nr. V-1220 „Dėl Lietuvos medicinos normos MN 40:2021 „Akušeris“ patvirtinimo“.
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Viešosios įstaigos Centro poliklinikos

direktoriaus 2024 m. liepos 26 d.

įsakymu Nr. V – 145

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS CENTRO POLIKLINIKOS MOTERŲ KLINIKOS VYRESNIOJO AKUŠERIO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

  1. Viešosios įstaigos Centro poliklinikos (toliau – poliklinikos) Moterų klinikos (toliau – MK) vyresnįjį akušerį pareigoms skiria, sudaro darbo sutartį, nustato atlyginimo dydį, skiria priedus, premijas ir priemokas, leidžia atostogų, į komandiruotes ir kvalifikacijos kėlimo kursus, skiria paskatinimus arba drausmines nuobaudas, jo sutikimu perkelia į kitas pareigas ir atleidžia iš pareigų poliklinikos direktorius.

2. MK vyresnysis akušeris yra tiesiogiai pavaldus vyriausiajam slaugos administratoriui;

3. MK vyresniajam akušeriui tiesiogiai pavaldūs MK akušeriai;

4. MK vyresnysis akušeris spendžiant MK akušerijos klausimus bendradarbiauja su MK vedėju.

II. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI MOTERŲ KLINIKOS VYRESNIOJO AKUŠERIOPAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Vyresnysis akušeris turi atitikti šiuos reikalavimus:

5.1. turėti aukštąjį arba aukštesnįjį slaugos ir akušerijos studijų krypties išsilavinimą, galiojančią akušerio licenciją ir spaudo numerį;

5.2. turėti ne mažiau kaip 3 (trijų) metų darbo patirtį asmens sveikatos priežiūroje ir ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų vadovavimo patirtį asmens sveikatos priežiūroje;

5.3. laikytis akušerijos praktikos licencijavimo taisyklių, kelti kvalifikaciją;

5.4. vadovautis ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, akušerio medicinos norma, Poliklinikos įstatais, vidaus tvarkos taisyklėmis, kitais įstaigos teisės aktais ir savo pareigybės aprašymu;

5.5. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;

5.6. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti MK akušerijos veiklą;

5.7. išmanyti dokumentų, teisės aktų rengimo taisykles;

5.8. mokėti naudotis šiuolaikinio ryšio priemonėmis bei technologijomis, naudotis ir mokėti dirbti įstaigoje įdiegtomis dokumentų valdymo, informacinėmis sistemomis bei su jomis susietomis nacionalinėmis informacinėmis sistemomis ir posistemėmis, gebėti deramai pritaikyti savo darbe modernias kompiuterines informacijos paieškos ir archyvavimo programas, mokėti naudotis šiuolaikinėmis biuro technikos priemonėmis;

5.9. mokėti dirbti savarankiškai ir komandoje, gerai valdyti stresines situacijas, analizuoti, planuoti, organizuoti, kontroliuoti ir koordinuoti padalinio ir jam pavaldžių darbuotojų veiklą, organizuoti bendradarbiavimą su kitais padaliniais;

5.10. mokėti savarankiškai valdyti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti dokumentų projektus priskirtos veiklos kompetencijos klausimais;

5.11. mokėti bent vieną užsienio kalbą.

5.12. periodiškai tikrintis sveikatą teisės aktų nustatyta tvarka.

III. VYKDOMOS FUNKCIJOS

6.1. rengti MK akušerių pareigybės aprašymus bei akušerijos veiklą reglamentuojančius dokumentus;

6.2. planuoti, organizuoti ir koordinuoti MK akušerių darbą, priimti sprendimus visais akušerijos veiklos klausimais, organizuoti nustatytų užduočių vykdymą, skirstyti darbus darbuotojams ir kontroliuoti jų kokybišką vykdymą;

6.3. sudaryti MK tiesiogiai pavaldaus personalo darbo grafikus, pildyti darbo laiko apskaitos žiniaraščius bei kontroliuoti darbo drausmę, racionaliai paskirstyti užduotis akušerijos personalui, sudaryti atostogų grafikus;

6.4. dalyvauti kartu su MK vedėju, numatant MK materialinius išteklius, medicininio inventoriaus, medicinos priemonių, medikamentų poreikius praktiniams MK tikslams įgyvendinti, vykdyti jų užsakymą, kontroliuoti racionalų panaudojimą ir apskaitą;

6.5. atsako už materialinių vertybių gavimą, perdavimą, išdavimą ir naudojimą, siekiant užtikrinti nepertraukiamą ir efektyvią MK veiklą;

6.6. vertinti, apibendrinti, analizuoti bei rengti analitinę medžiagą apie MK akušerijos personalo veiklos kokybinius ir kiekybinius rodiklius, apie juos informuoti vyriausiąjį slaugos administratorių, MK vedėją;

6.7. nagrinėti skundus, prašymus, pareiškimus susijusius su akušerijos paslaugų teikimu MK;

6.8. užtikrinti MK higieninę ir epidemiologinę priežiūrą ir hospitalinių infekcijų profilaktiką, bendrą tvarką bei estetinę išvaizdą;

6.9. vertinti pavaldžių darbuotojų kompetencijas, pagal poreikį sudaro jų kompetencijos kėlimo planus;

6.10. organizuoti MK akušerijos personalo susirinkimus;

6.11. kontroliuoti MK akušerių statistinių formų bei medicininių dokumentų pildymą poliklinikos informacinėje sistemoje bei su jomis susietose nacionalinėse informacinėse sistemose ir posistemėse (popierinėse/elektroninėse versijose);

6.12. sekti savalaikį pavaldžių darbuotojų profilaktinį sveikatos tikrinimą;

6.13. pildyti Darbų saugos ir sveikatos instruktavimų registravimo kortelę (supažindinami darbuotojai su naudojamų dezinfektantų duomenų Saugos duomenų lapais pasirašytinai);

6.14. kontroliuoti medicininių instrumentų išvežimą ir grąžinimą iš centralizuotos sterilizacinės;

6.15. kontroliuoti medicininių atliekų surinkimą, rūšiavimą, pakavimą ir išgabenimą iš MK;

6.16. supažindinti ir apmokyti darbuotojus su poliklinikoje įdiegtomis naujovėmis;

6.17. ruošti dokumentaciją padalinio licencijavimui bei kontroliuoti akušerijos specialistų licencijų pratęsimą;

6.18. kontroliuoti MK esančių informacinių stendų turinį, platinamus lankstinukus ir brošiūras;

6.19. pildyti sveikatos ugdymo ir mokymo ataskaitas (Nr. 41-1-sveikata);

6.20. mokyti slaugos ir akušerijos specialybės studentus, jaunesnius kolegas akušerijos pagrindų, priežiūros ypatumų ir koordinuoti jų veiklą MK;

6.21. tarpininkauti tarp įstaigos padalinių užtikrinant kokybiškas akušerijos paslaugas pacientams poliklinikoje ir namuose;

6.23. nedelsiant informuoti savo tiesioginį vadovą, MK vedėją apie nepageidaujamus įvykius;

6.24. registruoti neatitiktis ir vykdyti korekcinius, prevencinius veiksmus pagal įstatymais numatytą tvarką;

6.25. vykdyti kitus vyriausiojo slaugos administratoriaus, MK vedėjo, direktoriaus pavaduotojo medicinai, direktoriaus pavedimus, susijusius su MK akušerijos veiklos gerinimu, koordinavimu ir organizavimu;

6.26. pareikalavus pateikti visą būtiną informaciją: dokumentus, kitokią medžiagą apie MK vykdomą veiklą, teikiamas paslaugas, darbuotojus bei kitą būtiną informaciją vyriausiajam slaugos administratoriui;

6.27. išeinant atostogų ar iš darbo, informuoti apie einamuosius darbus, perduoti dokumentus, darbo priemones vaduojančiam asmeniui ar tiesioginiam vadovui.

6.28. dalyvauti sprendžiant nenumatytas situacijas MK.

IV. TEISĖS

7. MK vyresnysis akušeris turi teisę:

7.1. pagal savo kompetenciją priimti sprendimus susijusius su MK darbo organizavimu bei veiklos koordinavimu;

7.2. teikti ir gauti informaciją, liečiančią MK veiklą ir jos darbuotojus;

7.3. dalyvauti posėdžiuose ir pasitarimuose, kai sprendžiami MK veiklos klausimai;

7.4. nustatyta tvarka kelti kvalifikaciją;

7.5. teikti pasiūlymus dėl MK veiklos gerinimo;

V. ATSAKOMYBĖ

8. MK vyresnysis akušeris už savo veiksmus, neveikimą, aplaidumą, netinkamą priskirtų funkcijų vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

Susipažinau ir įsipareigoju vykdyti,

aprašymo nuorašą gavau:

________________________________________________

(Vardas, pavardė, parašas)

20 m. _____________ mėn. _____ d.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: +370 5 251 4016
El. paštas: info@centropol.lt
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Pylimo g. 3
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.