IV operatyvios kontrolės skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64822
Skelbimo data: 2025-11-04
Skelbimas galioja iki: 2025-11-18 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: IV operatyvios kontrolės skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 0,90
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1606,86
Darbo vieta (miestas): Utena
Informacija apie įstaigą: Dėmesingas, efektyvus ir tikslus mokesčių administravimas visuomenei ir valstybei su profesionalia komanda pasirengusia vis naujiems iššūkiams, tai mūsų lūkestis!
Siūlomas darbo užmokestis 1606,86 eurų (neatskaičius mokesčių). Tikslus darbo užmokestis bus nustatomas atsižvelgiant į turimą darbo patirtį, stažą valstybės tarnyboje ir kompetenciją.
Pareigybei taikomas 3 mėn. bandomasis laikotarpis.
Darbo vieta: Utena
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS
OPERATYVIOS KONTROLĖS DEPARTAMENTO
IV OPERATYVIOS KONTROLĖS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinių sprendimų priėmimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. mokesčių administravimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. mokesčių administravimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
9. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
10. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
11. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
14. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
15. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
16. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
17. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
18. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
19. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
21. Nustatyta tvarka informuoja kompetentingus padalinius ar institucijas apie nustatytus galimų nusikalstamų veikų požymius, galimus teisės aktų pažeidimus ir teikia turimą informaciją mokesčių nemokėjimo / netinkamo mokėjimo ir kitai rizikai vertinti.
22. Siekdamas drausminti mokesčių mokėtojus tinkamai atlikti nustatytas prievoles, pagal Departamento skyriaus kompetenciją surašo administracinių nusižengimų protokolus, užtikrinant, kad jie atitiktų nustatytų norminių teisės aktų reikalavimus ir laiku pateikia peržiūrai Departamento skyriaus vedėjui.
23. Atsako į kitų VMI prie FM struktūrinių padalinių, funkcinių padalinių, AVMI bei kitų institucijų paklausimus, rengia paaiškinimus ir išvadas VMI prie FM vadovybei, VMI prie FM struktūriniams padaliniams, AVMI bei kitoms institucijoms pagal Departamento skyriaus kompetenciją.
24. Atlieka MM OP, MT, siekdamas nustatyti, kaip MM vykdo įstatymuose ir jų lydimuosiuose teisės aktuose numatytas pareigas apskaitos, mokesčių deklaravimo, sumokėjimo srityse, ar surenka priešpriešinę informaciją, jei, tikrinant, paaiškėja, kad tam tikras apmokestinimo klausimas negali būti išspręstas, negavus informacijos apie kitą MM, kuris su tikrinamu MM yra susijęs ūkiniais finansiniais ryšiais.
25. Vykdo mokesčių įstatymuose bei jų įgyvendinamuosiuose teisės aktuose ir kitose srityse nustatytų mokesčių mokėtojų pareigų vykdymo priežiūrą realiuoju laiku. Rengia mokesčių mokėtojui privalomus vykdyti nurodymus, jei tai būtina jo funkcijoms atlikti, užtikrinant, kad jie atitiktų norminių teisės aktų reikalavimus.
26. Dirba su duomenų analizės įrankiais, Microsoft Excel funkcijomis: formulės, PivotTables, Power Query, makrokomandos. Analizuoja, interpretuoja duomenis, atlieka sugretinimus iš skirtingų šaltinių (banko išrašų, kasos aparatų sistemų) rengia aiškias ir struktūrizuotas analitines ataskaitas, dėl galimų rizikų, pažeidimų ar neatitikimų nustatymo.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

27. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
27.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
27.3. studijų kryptis – teisė (arba);
27.4. studijų kryptis – politikos mokslai (arba);
27.5. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
27.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.7. darbo patirties sritis – mokesčių administravimas;
27.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;
28. Transporto priemonių pažymėjimai:
28.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

29. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
29.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
29.2. organizuotumas - 3 lygis;
29.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
29.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
29.5. komunikacija - 3 lygis.
30. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1. informacijos valdymas - 3 lygis;
30.2. konfliktų valdymas - 3 lygis;
30.3. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Gintara Miglinienė
Telefonas: +37067289565
El. paštas: gintara.migliniene@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.