Infrastruktūros skyriaus vadovas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 109672
Skelbimo data: 2025-12-18
Skelbimas galioja iki: 2026-01-07 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Viešoji įstaiga Karoliniškių poliklinika
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Infrastruktūros skyriaus vadovas
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Siūlome darbo užmokestį 4200 eur už darbą 1 et.
Pareigybės aprašymas:
INFRASTRUKTŪROS SKYRIAUS VADOVO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

Į pareigas priimantis asmuo:
Direktorius
Tiesioginis vadovas:
Direktoriaus pavaduotojas valdymui
Pavaldūs darbuotojai:
Skyriaus darbuotojai
Darbuotojo atsakomybės sritys:
1. inovatyvių skyriaus teikiamų paslaugų, turto bei skyriaus procesų valdymo sprendimų diegimas, tobulinimas bei vystymas;
2. įstaigos Strateginio veiklos plano ir įstaigos metų veiklos užduočių įgyvendinimas;
3. motyvuotų siūlymų teikimas dėl skyriaus veiklos strategijos tobulinimo bei įgyvendinimo, skyriaus veiklos efektyvumo didinimo;
4. kuruojamų sutarčių su kitomis organizacijomis sudarymas, vykdymas, kontrolė ir jų nutraukimas;
5. tinkamas įstaigos valdomų pastatų, patalpų ir visos infrastruktūros gerbūvio palaikymas ir užtikrinimas;
6. įstaigos komunalinių patarnavimų, ryšių, transporto, apsaugos ir pan. sričių eksploatacijos ir tinkamos veiklos užtikrinimas;
7. įstaigos aprūpinimo būtinomis darbo, remonto, med. įrangos eksploatacijos ir kt. priemonėmis organizavimas ir užtikrinimas;
8. pavaldžių skyriaus darbuotojų darbo drausmės užtikrinimas, vidaus tvarkos taisyklių laikymasis.

Asmenys turintys teisę duoti privalomus nurodymus:
• įstaigos administracija;
• Strateginės analizės ir kontrolės skyrius (išskyrus analitiką);
• Administravimo skyrius (išskyrus administratorių, vyr. specialistą, viešųjų pirkimų specialistą);
• tiesioginis vadovas.

Už netinkamą pareigų vykdymą, padarytas klaidas, aplaidumą, netinkamą elgesį, materialinių vertybių netausojimą, padarytą žalą, darbuotojas gali būti traukiamas į drausminę, materialinę, administracinę ar baudžiamąją atsakomybę.
Patraukimo atsakomybėn tvarką bei atsakomybės ribas nustato galiojantys Lietuvos Respublikos įstatymai.
PARAŠO TEISĖ:
už įstaigos ribų – įstaigos vadovui pavedus;
įstaigos viduje – dokumentuose savo kompetencijos ribose.
BENDROSIOS NUOSTATOS:
Skyriaus vadovas renkamas konkurso būdu 5 metų kadencijai, priimamas į darbą pagal darbo sutartį, atleidžiamas Lietuvos Respublikos darbo kodekse nustatyta tvarka.
Specialieji reikalavimai:
1. aukštasis universitetinis išsilavinimas vadybos, teisės, inžinerijos ar technologijų srityje;
2. ne mažesnė kaip 2 metų vadovaujamo darbo patirtis infrastruktūros priežiūros ir valdymo srityje;
3. išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus ir užtikrinti jų įgyvendinimą skyriuje, netoleruoti pastebėtų korupcinių apraiškų įstaigoje;
4. mokėti įvertinti ir nustatyti rizikingas vadovaujamo skyriaus veiklos sritis ir taikyti tinkamus krizių valdymo modelius;
5. išmanyti ir mokėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Darbo kodeksą ir kitus teisės aktus susijusius su vykdomomis pareigomis;
6. turėti sertifikatus šiose srityse (energetika ir šilumos ūkis).
Skyriaus vadovas turi:
1. turėti lyderystės kompetenciją – gebėti perteikti įstaigos viziją, misiją, tikslus ir įkvėpti kitus jų siekti, suteikti reikalingą emocinę paramą, įtraukti į sprendimų priėmimą, ugdyti, kurti pozityvią darbo aplinką;
2. turėti vadybinių kompetencijų – gebėti planuoti, organizuoti ir kontroliuoti skyriaus veiklą, siekiant gerinti visos įstaigos ir kiekvieno darbuotojo darbo kokybę, vykdant skyriaus funkcijas; gebėti nustatyti veiklos prioritetus, užtikrinti tikslų įgyvendinimą;
3. žinoti žmogiškųjų išteklių vadybos, administravimo ir darbo organizavimo principų pagrindus;
4. mokėti analizuoti informaciją, ją sisteminti, apibendrinti, rengti išvadas, priimti racionalius sprendimus ir teikti siūlymus tiesioginiam vadovui pareigybės kompetencijos ribose;
5. žinoti įstaigos struktūrą, darbo organizavimą ir valdymą, darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės apsaugos, civilinės saugos reikalavimus;
6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba, išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus;
7. gerai išmanyti ir mokėti dirbti su šiuolaikinėmis informacinėmis technologijomis bei ryšio priemonėmis, puikiai gebėti naudotis informacinėmis paieškos sistemomis;
8. būti iniciatyviu, atsakingu, kruopščiu ir tolerantišku.

DARBUOTOJO TEISĖS:
1. Turėti tinkamai įrengtą, saugią ir sveikatai nekenksmingą darbo vietą.
2. Teikti medžiagą, informaciją ar pasiūlymus tiesioginiam vadovui ir administracijai dėl darbo, susijusio su pareigybės aprašyme nustatytomis pareigomis, tobulinimo.
3. Sužinoti apie jo darbo aplinkoje esančius sveikatai pavojingus ir kenksmingus veiksnius.
4. Kelti savo kvalifikaciją ir dalyvauti konferencijose ar kituose renginiuose pagal įstaigos veiklos sritį ir atliekamų funkcijų pobūdį, tęsti studijas, persikvalifikuoti, įgyti mokslinius laipsnius.
5. Kontroliuoti pavaldžių darbuotojų darbą, darbo drausmę, vidaus darbo taisyklių laikymąsi ir teikti atsakingiems asmenims teikimus dėl pavaldžių darbuotojų skatinimo ar drausminių nuobaudų.
6. Informuoti tiesioginį vadovą apie iškilusias problemas, kurių sprendimui nepakanka jo kompetencijos.
7. Dalyvauti pasitarimuose, kuriuose nagrinėjami veiklos klausimai, susiję su priskirtų funkcijų vykdymu.
8. Gauti iš darbuotojų visą reikalingą informaciją ir dokumentus, susijusius su priskirtų funkcijų vykdymu.
9. Atsisakyti atlikti užduotį ar pavedimą, jeigu jie prieštarauja įstatymams ir kitiems patvirtintiems teisės aktams.
10. Atstovauti įstaigos interesus kitose institucijose, įstaigose, įmonėse ir organizacijose šios pareigybės kompetencijos ribose.
11. Naudotis kitomis teisės aktų suteiktomis teisės.

DARBUOTOJO PAREIGOS:
1. Kokybiškai, sąžiningai ir efektyviai atlikti savo pareigas.
2. Tausoti poliklinikos turtą ir taupiai naudoti elektros bei šilumos energiją, medžiagas, vandenį ir kitus išteklius.
3. Laikytis darbo drausmės, vidaus tvarkos, darbo ir gaisrinės saugos bei darbo higienos ir kitų teisės aktais numatytų reikalavimų.
4. Teisės aktų nustatyta tvarka atlyginti materialinius nuostolius.
5. Pasibaigus darbo teisiniams santykiams, nustatyta tvarka atsiskaityti su darbdaviu ir perduoti suteiktas materialines vertybes bei su darbo funkcijomis susijusių turimą informaciją ar dokumentus.
6. Nepiktnaudžiauti darbdavio suteiktomis darbui priemonėmis, informacinėmis ir ryšių priemonėmis naudotis tik darbo tikslais, darbo laiku savo elgesiu nediskredituoti darbdavio.
7. Nepiktnaudžiauti teisės aktais darbuotojui suteiktomis teisėmis ir sąžiningai jomis naudotis.
8. Įgyvendinant savo kaip darbuotojo teises bendradarbiauti su darbdaviu.

DARBUOTOJO FUNKCIJOS:
1. Būti susipažinus su įstaigoje veikiančiais darbą reglamentuojančiais teisės aktais bei savo darbe vadovautis Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu, Lietuvos Respublikos Konstitucija, sveikatos priežiūros įstaigų, sveikatos sistemos, sveikatos draudimo ir kitais įstatymais, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymais, poliklinikos įstatais, vidaus tvarkos taisyklėmis, darbo reglamentu, poliklinikos direktoriaus įsakymais, kitais norminiais ir lokaliniais teisės aktais, aseptikos ir antiseptikos reikalavimais, Lietuvos higienos normos HN 47:2011 „Asmens sveikatos priežiūros įstaigos: bendrieji sveikatos saugos reikalavimai“, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. liepos 19 d. įsakymu Nr. V-737 (aktuali redakcija) ir Lietuvos higienos normos HN 47-1:2020 „Asmens sveikatos priežiūros įstaigos: infekcijų kontrolės reikalavimai”, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2012 m. spalio 19 d. įsakymu Nr. V-946 (aktuali redakcija) reikalavimais, profesinės etikos ir deontologijos principais, konfidencialumo ir asmens duomenų apsaugos reikalavimais, vidaus kokybės vadybos sistemos dokumentais, darbo drausmės, darbų saugos, sveikatos bei priešgaisrinės saugos reikalavimais, savo pareigų aprašymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą.
2. Kontroliuoti, kad skyriuje dirbantys darbuotojai darbe vykdytų savo pareigybės aprašymuose nustatytas funkcijas, norminius ir lokalius teisės aktus.
3. Planuoti, analizuoti, organizuoti ir kontroliuoti skyriaus darbą ir numatyti priemones jam gerinti.
4. Užtikrinti nenutrūkstamą skyriaus darbą darbuotojų kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, kvalifikacijos kėlimo bei kitu neatvykimo į darbą metu.
5. Užtikrinti, kad pavaldūs darbuotojai laiku kokybiškai atliktų užduotis bei pareigas.
6. Ruošti ir tvirtinti skyriaus darbuotojų darbo grafikus, darbo laiko apskaitos žiniaraščius.
7. Laiku, nustatyta tvarka, sudaryti skyriaus darbuotojų kasmetinių atostogų grafikus, kvalifikacijos kėlimo planą, vykdyti kasmetinį darbuotojų veiklos vertinimą.
8. Duoti privalomus nurodymus pavaldiems darbuotojams.
9. Diegti kokybės politiką ir užtikrinti kokybės sistemos tinkamą veikimą skyriuje.
10. Bendradarbiauti su kitais asmens sveikatos priežiūros darbuotojais bei specialistais.
11. Teikti siūlymus dėl skyriaus darbo organizavimo ir kokybės gerinimo, darbo priemonių ir /ar įrangos poreikio bei atnaujinimo.
12. Pagal kompetenciją dalyvauti atliekant viešuosius pirkimus, teikti siūlymus ir dalyvauti darbo grupių ar komisijų darbe bei įstaigoje vykdomuose ES ir kt. projektuose pagal kompetenciją.
13. Stebėti bei kontroliuoti su ūkine veikla susijusias sutartis bei jų vykdymą, prekių išpirkimą, numatyti savalaikį skyriaus kompetencijai priskirtų sutarčių pratęsimą bei nusimatyti ir planuoti naujų sutarčių poreikius.
14. Užtikrinti korupcijos prevencijos, duomenų apsaugos, kibernetinės saugos ir IT sistemų naudojimo tvarkoje nustatytų reikalavimų vykdymą savo skyriaus veikloje.
15. Organizuoti ir užtikrinti savalaikį skyriaus darbuotojų supažindinimą su lokaliniais teisės aktais, aktualia su skyriaus veikla susijusia informacija, naujovėmis, pavedimais.
16. Planuoti bei organizuoti poliklinikos pastatų, administracinių ir kitų patalpų einamojo bei kapitalinio remonto darbus.
17. Koordinuoti įstaigos veikloje naudojamo materialiojo turto (baldų, higienos ir švaros, kanceliarinių prekių) planavimą, įsigijimą, aptarnavimą ir remontą pagal skyriaus kompetenciją, bendradarbiaujant su kitais padaliniais.
18. Užtikrinti darbui reikalingą komunalinių (elektros, šildymo, karšto vandens, šalto vandens, dujų tiekimo, nuotėkų tvarkymo, šiukšlių išvežimo paslaugas), ryšių ir transporto paslaugų teikimą.
19. Organizuoti ir užtikrinti elektros energijos, vandens ir gamtinių dujų tiekimo, nuotekų šalinimo, šildymo, vėdinimo, vėsinimo, apsaugos, vaizdo stebėjimo, statinių ir jų patalpų, įrangos, kitų inžinerinių sistemų tinkamą parengimą, aptarnavimą ir eksploatavimą, gedimų ir defektų šalinimą.
20. Užtikrinti įstaigos darbuotojų aprūpinimą tinkama darbui apranga, darbo įrankiais, priemonėmis ir kitomis materialinėmis vertybėmis, būtinomis darbo vietai įrengti.
21. Dalyvauti arba užtikrinti skyriaus darbuotojų dalyvavimą atliekant skyriaus turto metinę ir neeilines inventorizacijas.
22. Organizuoti administracinių ir kitų patalpų bei teritorijos valymo darbus bei kontroliuoti nuolatinio švaros ir tvarkos palaikymo įstaigos teritorijoje, apželdinimo darbus.
23. Rūpintis ir kontroliuoti, kad poliklinikos biudžeto lėšos būtų naudojamos taupiai ir ekonomiškai.
24. Rengti su skyriaus funkcijomis susijusių lokalinių teisės aktų projektus.
25. Dalyvauti poliklinikos darbuotojų susirinkimuose, organizuoti ir vadovauti skyriaus pasitarimams.
26. Nustatyta tvarka teikti statistikos ir kitas privalomąsias ataskaitas.
27. Baigus darbą, sutvarkyti savo darbo vietą, dokumentaciją, naudojamas priemones, išjungti aparatūrą, kondicionierius, elektrą, uždaryti langus.
28. Dalyvauti konferencijose, kvalifikacijos kėlimo susirinkimuose, kelti dalykinę kvalifikaciją tobulinimosi kursuose.
29. Dalyvauti darbo sueigose, pasitarimuose, susirinkimuose, teikti siūlymus dėl darbo organizavimo bei sąlygų.
30. Vykdyti kitus, su darbinėmis funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus, tam, kad būtų pasiekti įstaigos tikslai.

Specialios užduotys:




_______________________________ ________________
(Darbuotojo vardas, pavardė, parašas) (Data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 5 245 8438
El. paštas: rastine@karpol.lt
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Loretos Asanavičiūtės g. 27A
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.