Direktoriaus pavaduotojas administracijos ir ūkio reikalams
| Skelbimo nr.: | 108422 |
|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-10-21 |
| Skelbimas galioja iki: | 2025-11-04 (imtinai) |
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Šilalės Dariaus ir Girėno progimnazija |
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Šilalės Dariaus ir Girėno progimnazija |
| Pareigos: | Direktoriaus pavaduotojas administracijos ir ūkio reikalams |
| Pareiginės algos koeficientas: | 1,27 |
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2267,46 |
| Darbo vieta (miestas): | Šilalė |
| Informacija apie įstaigą: | |
| Pareigybės aprašymas: | |
Šilalės dariaus ir Girėno progimnazijos DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO administracijos ir ŪKIO REIKALAMS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS. BENDROJI DALIS 1. Šilalės Dariaus ir Girėno progimnazijos (toliau – Progimnazija) direktoriaus pavaduotojo administracijos ir ūkio reikalams pareigybė yra priskiriama pareigybių, kurioms būtinas ne žemesnis kaip aukštasis išsilavinimas, grupei. 2. Pareigybės lygis: direktoriaus pavaduotojas administracijos ir ūkio reikalams priskiriamas A2 lygio pareigybei. 3. Pareigybės paskirtis: vykdyti vidinės ir išorinės Progimnazijos naudojamo turto ir aplinkos priežiūrą Progimnazijos pagrindiniame pastate, Pradinėje mokykloje bei Upynos skyriuje, organizuoti atliekamas ūkines operacijas ir vykdyti šių operacijų dokumentavimą; organizuoti ir prižiūrėti tiesiogiai pavaldaus energetinio ūkio ir techninio personalo darbą, užtikrinti higienos, darbų saugos, priešgaisrinės saugos bei darbuotojų saugos ir sveikatos saugumo laikymąsi progimnazijoje. 4. Etato struktūrą per savaitę sudaro 40 val., skirtų vadybinei veiklai. 5.Pavaldumas: direktoriaus pavaduotojas administracijos ir ūkio reikalams pavaldus Progimnazijos direktoriui. II SKYRIUS. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 6. Direktoriaus pavaduotojo administracijos ir ūkio reikalams kvalifikacijai keliami reikalavimai: 6.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; 6.2. turėti darbo įgūdžių ūkio aptarnavimo srityje/ne mažiau kaip 3 metų administracinio/vadovavimo darbo patirties; 6.3. puikiai mokėti lietuvių kalbą (jos mokėjimo lygis turi atitikti valstybinės lietuvių kalbos mokėjimo kategorijų, nustatytų teisės aktais, reikalavimus); 6.4. turėti reikalingus kvalifikacinius pažymėjimus, teisės aktų tvarka, pareigybės apraše reikalingoms funkcijoms atlikti: 6.4.1. žinių tikrinimo darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais (išduotas Valstybinėje darbo inspekcijoje); 6.4.2. priešgaisrinės saugos; 6.4.3. civilinės saugos; 6.4.4. teisėto darbo su vaikais kodą (leidimą); 6.5. būti nepriekaištingos reputacijos. 7. Direktoriaus pavaduotojas administracijos ir ūkio reikalams turi žinoti ir išmanyti: 7.1. saugumo techniką dirbant su įrenginiais; 7.2. ataskaitų pateikimo tvarką ir terminus; 7.3. medžiagų ir žaliavų sunaudojimo ir nurašymo, atsiskaitymo tvarką; 7.4. įstaigos veiklos sritis, įstaigos struktūrą; 7.5. darbo organizavimo tvarką; 7.6. darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, civilinės saugos, apsaugos nuo elektros reikalavimus; 7.7. viešuosius pirkimus, jų organizavimą; 7.8. Progimnazijos veiklos užtikrinimui naudojamų e. sistemų administravimą; 7.9. turto ir lėšų administravimą ir valdymą. 8. Direktoriaus pavaduotojas administracijos ūkio reikalams privalo vadovautis: 8.1. Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykius, darbuotojų saugą ir sveikatą; 8.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo, mokslo ir sporto, Sveikatos apsaugos, socialinės apsaugos ir darbo ministro bei Vyriausiojo darbo inspektoriaus įsakymais, Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus, švietimo ir aplinkos skyrių vedėjų įsakymais; 8.3. Progimnazijos nuostatais ir vidaus darbo tvarkos taisyklėmis; 8.4. darbo sutartimi; 8.5. šiuo pareigybės aprašymu; 8.6. kitais Progimnazijos lokaliniais dokumentais (įsakymais, nurodymais, taisyklėmis, aprašais ir tvarkomis). III SKYRIUS. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS IR PAREIGOS 9. Direktoriaus pavaduotojas administracijos ir ūkio reikalams atlieka šias funkcijas: 9.1. organizuoja ir vykdo priskirtų veiklos sričių stebėseną ir priežiūrą; 9.2. pagal priskirtą kompetenciją prižiūri kaip įgyvendinami Progimnazijos veiklą reglamentuojantys dokumentai, teikia siūlymus Progimnazijos direktoriui dėl jų tobulinimo; 9.3. dalyvauja rengiant ir vykdant Progimnazijos projektus, programas, sudaro pajamų-išlaidų sąmatas, kontroliuoja lėšų likutį bei stebi sąskaitų apmokėjimą; 9.4. administruoja Progimnazijos direktoriaus įsakymu priskirtas sistemas/registrus, teisės aktų nustatyta tvarka atsako už teisingų duomenų pateikimą laiku ir duomenų saugumą; 9.5. analizuoja poreikį, teisės aktų nustatyta tvarka rengia Progimnazijos Viešųjų pirkimų planą, organizuoja viešuosius pirkimus Progimnazijoje ir teikia ataskaitas kontroliuojančioms institucijoms; 9.6. rengia pavaldžių darbuotojų priėmimo ir darbo organizavimo dokumentų, įsakymų, susijusių su ūkio reikalais, viešaisiais pirkimais, projektus; 9.7. vykdo Progimnazijos materialinių vertybių apskaitą, dalyvauja susidėvėjusio inventoriaus, panaudotų žaliavų, kitų materialinių vertybių nurašyme, sudaro jų inventorizacijos aprašus-sutikrinimo žiniaraščius; kontroliuoja materialinių vertybių atitikimą techninėms sąlygoms ir standartams; 9.8. sudaro visų Progimnazijos patalpų nuomos ir juose vykstančių užsiėmimų tvarkaraštį ir skelbia jį viešai Progimnazijos tinklalapyje; 9.9. parengia civilinės bei priešgaisrinės saugos ekstremalioms situacijoms planą. Sudaro civilinės ir priešgaisrinės saugos veiksmų planą Progimnazijoje, civilinio mobilizacinio personalo rezervo sąrašą, rengia darbuotojų saugos instrukcijas; 9.10. pildo darbo laiko apskaitos žiniaraštį, pavaldžių darbuotojų darbo grafikus ir pateikia juos tvirtinti direktoriui; kontroliuoja pavaldžių darbuotojų darbo grafikų vykdymą, organizuoja sergančių ir nedirbančių tiesiogiai pavaldžių darbuotojų pavadavimą ir vykdo jo apskaitą; 9.11. atlieka Progimnazijos darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto (tarnybos) funkcijas; 9.12. pagal kompetenciją rengia statistines ataskaitas; 9.13. rengia darbų saugos instrukcijas darbuotojams, prireikus rengia sau pavaldžių asmenų darbo sutarčių pakeitimus ir su tuo susijusius teisės aktų projektus; 9.14. instruktuoja ir kontroliuoja, kaip Progimnazijos darbuotojai ir mokiniai laikosi vidaus darbo tvarkos taisyklių, saugos darbe, gaisrinės saugos, sanitarinės higienos ir civilinės saugos reikalavimų. Pakitus darbo sąlygoms ir procesui, informuoja darbuotojus apie pavojingus, kenksmingus ir kitus rizikos veiksnius darbo vietose ir jų poveikį sveikatai; 9.15. laikinai nušalina tiesiogiai pavaldų darbuotoją nuo darbo, jeigu darbo metu jis yra neblaivus, apsvaigęs nuo narkotikų ar kitų toksinių medžiagų; 9.16. laiku informuoja Progimnazijos direktorių apie nelaimingus atsitikimus ir kitus pažeidimus, gaisrus bei užsidegimus, vagystes; vykdo nelaimingų atsitikimų Progimnazijoje tyrimus, rengia atitinkamus dokumentus; 9.17. organizuoja Progimnazijos pastato paruošimą naujiesiems mokslo metams, rudens-žiemos sezonui, Progimnazijos kabinetų, edukacinių erdvių, patalpų bei IKT bei garso ir vaizdo įrangos priemonių parengimą renginiams (mokslo metų pradžiai ir kt.); 9.18. tikrina apšvietimo, šildymo, vėdinimo, kanalizacijos, vandentiekio ir kitų Progimnazijoje esančių sistemų būklę, organizuoja gedimų šalinimą ir užtikrina normalų funkcionavimą; vykdo Progimnazijos pastato ir patalpų priežiūrą pagal saugos darbe, priešgaisrinės saugos ir higienos reikalavimus; organizuoja ir užtikrina Progimnazijos pastato, patalpų ir teritorijos tinkamą priežiūrą bei apsaugą; 9.19. suderinęs su Progimnazijos vadovu, organizuoja ir paskirsto patalpų remonto darbus, kontroliuoja jų eigą; vykdo jam patikėtų įrankių teisingą eksploatavimą bei priežiūrą ir sklandų jam pavestų remonto darbų atlikimą; užtikrina reikalingų žaliavų paiešką, derinant ir informuojant atsakingus asmenis dėl jų kainų, kiekių; 9.20. vadovauja techninio personalo darbuotojams, paskirsto sau pavaldžių darbuotojų darbus/užduotis pagal pareigybių aprašymus bei nustato darbų atlikimo terminus bei prioritetus; kontroliuoją jų įvykdymą nustatytu laiku, organizuoja metinius pokalbius; 9.21. aprūpina sau pavaldžius darbuotojus reikiamomis medžiagomis, įrankiais, valymo ir higienos priemonėmis; kontroliuoja, kad įrankiai, asmeninės apsaugos priemonės būtų tvarkingi; 9.22. sistemingai vertina kanceliarinių ir kitų ugdymui reikalingų priemonių poreikį, siūlymus ir galimybes (pagal turimas lėšas ir viešųjų pirkimų planą, prioritetus) aptaria su Metodinėmis grupėmis ir/ar administracija; 9.23. organizuoja Progimnazijos aprūpinimą baldais, kitu inventoriumi, užtikrina jų apsaugą ir savalaikį remontą; organizuoja jam patikėtų Progimnazijos materialinių vertybių priežiūrą ir saugojimą; 9.24. organizuoja privalomus mokymus ir privalomas pratybas (pirmos pagalbos ir higienos įgūdžių, civilinės, gaisrinės saugos ir/ar kitus) ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų, progimnazijos mokytojų, bibliotekininkų ir kitų tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujančių asmenų sveikatos savalaikį patikrinimą, teikia informaciją Progimnazijos direktoriui; 9.25. organizuoja progimnazijos vidinės ir išorinės aplinkos tvarkos, apželdinimo, reklamos, šventinio apipavidalinimo darbus ir vėliavos iškėlimą nustatytų švenčių dienomis; 9.26. pagal kompetenciją ir kuravimo sritį kartu su atsakingu IT specialistu vykdo progimnazijos internetinio puslapio kūrimą/atnaujinimą ir informacijos paskelbimą jame; 9.27. užtikrina mokyklos valgyklų aprūpinimą maisto produktais, vykdo valgyklų darbo kontrolę; 9.28. dalyvauja komisijų ir/ar darbo grupių darbe, materialinių vertybių bei kito turto inventorizacijoje; 9.29. sudaro autobusų maršrutų grafikus, organizuoja mokinių pavėžėjimą, rengia ataskaitas; 9.30. vykdo direktoriaus pavaduotojo administracijos ir ūkio reikalams vadybinę veiklą formuojant Progimnazijos politiką, kultūrą; rūpinasi Progimnazijos įvaizdžio formavimu; 9.31. vykdo kitus teisėtus direktoriaus pavedimus.ir kontroliuojančių pareigūnų nurodymus.
IV SKYRIUS. PAREIGYBĖS TEISĖS 10. Direktoriaus pavaduotojas administracijos ir ūkio reikalams turi teisę: 10.1. gauti dokumentus ir informaciją, reikalingą pagal kompetenciją priskirtai veiklai vykdyti; 10.2. pasirinkti veiklos būdus ir formas; 10.3. dalyvauti kvalifikacijos tobulinimo renginiuose; 10.4. dirbti savitarpio pagarba grįstoje, psichologiškai, dvasiškai ir fiziškai saugioje aplinkoje, turėti higienos reikalavimus atitinkančią ir tinkamai aprūpintą darbo vietą; 10.5. dalyvauti progimnazijos savivaldoje, profesinių sąjungų, asociacijų veikloje; 10.6. gauti išsilavinimą ir kvalifikaciją atitinkančią algą, darbo užmokesčio priedą, priemokas ar kitas išmokas, būti skatinamas teisės aktų nustatyta tvarka; 10.7. direktoriaus pavaduotojas administracijos ir ūkio reikalams gali turėti kitų teisių, nustatytų Lietuvos Respublikos darbo kodekse ir kituose teisės aktuose.
V SKYRIUS. ATSAKOMYBĖ
11. Direktoriaus pavaduotojas administracijos ir ūkio reikalams atsako už: 11.1. Lietuvos Respublikos įstatymų, kitų teisės aktų, progimnazijos nuostatų, vidaus darbo tvarkos taisyklių, pareigybės aprašyme numatytų ir direktoriaus įsakymu skirtų kuruojamų sričių bei pareigų kokybišką vykdymą; 11.2. valstybinės bei Šilalės rajono savivaldybės švietimo politikos nuostatų įgyvendinimą; 11.3. kokybišką ir savalaikį savo pareigų atlikimą; 11.4. žalą, padarytą įstaigai dėl savo kaltės ar neatsargumo; 11.5. asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka; 11.6. kokybiškos informacijos pateikimą laiku bei teisingą darbo laiko naudojimą; 11.7. Progimnazijos pastato ir patalpų atitikimą pagal saugos darbe, gaisrinės saugos ir higienos reikalavimus; teritorijos tinkamą priežiūrą bei apsaugą; 11.8. Progimnazijos inžinerinių komunikacijų ir įrenginių techninę priežiūrą; 11.9. Progimnazijos aprūpinimą būtinais materialiniais resursais (inventoriumi, mokymo priemonėmis, maisto produktais ir pan.); 11.10. už visų Progimnazijos darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos reikalavimų vykdymą; savalaikį jų instruktavimą pagal patvirtintas instrukcijas bei supažindinimą su Progimnazijos vidaus darbo tvarkos taisyklėmis. 12. Direktoriaus pavaduotojas administracijos ir ūkio reikalams už savo pareigų netinkamą vykdymą ir drausmės pažeidimus atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. ___________________________________________________________ |
|
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
| Pareigos: | |
| Vardas, Pavardė: | |
| Telefonas: | (8-449) 74258 |
| El. paštas: | |
| Adresas: | Šilalė, D. Poškos g. 24 |