Bendrųjų reikalų skyrius Vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 95388
Skelbimo data: 2024-04-15
Skelbimas galioja iki: 2024-04-29 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos valstybės istorijos archyvas
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Bendrųjų reikalų skyrius Vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 0,72
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1285,49
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Pagal įstaigoje patvirtintą darbo apmokėjimo sistemos aprašą šios pozicijos vidinio pareigybės lygio darbo užmokestis neatskaičius mokesčių gali būti nuo 1285,49 iki 2699,52 įskaitant maksimalią galimą pareiginės algos kintamąją dalį (40 proc.) Konkreti pareiginė alga, jos sudedamosios dalys, bandomojo laikotarpio trukmė bus derybų su pasirinktu užimti pareigybę pretendentu objektas.
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai gauti:
direktoriaus pavaduotojas Aleksej Pozniakov
telefono numeris: +370 5 213 76 12
e. pašto: adresas aleksej.pozniakov@lvia.lt
Pareigybės aprašymas:

BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Bendrųjų reikalų skyriaus (toliau – Skyriaus) vyriausiasis specialistas (toliau – darbuotojas) yra specialistas.
2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
3.2. turėti ne mažesnę kaip 1 (vienų) metų personalo valdymo ir (ar) personalo administravimo darbo patirtį per paskutinius 5 (penkerius) metus;
3.3. turėti ne mažesnę kaip 1 (vienų) metų dokumentų valdymo darbo patirtį per paskutinius 5 (penkerius) metus;
3.4. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymu, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybos ir darbo santykius, personalo valdymą ir administravimą, dokumentų rengimą ir valdymą;
3.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba pagal trečiosios valstybinės kalbos mokėjimo kategorijos reikalavimus.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. teisės aktų nustatyta tvarka rengia Lietuvos valstybės istorijos archyvo (toliau – Archyvas) personalo valdymo vidaus administracinių aktų projektus ir atlieka jų derinimą;
4.2. teisės aktų nustatyta tvarka bendradarbiauja su Nacionaliniu bendrųjų funkcijų centru, teikdamas visą reikiamą informaciją ir dokumentus, reikalingus centralizuotam personalo administravimo funkcijų atlikimui;
4.3. registruoja Archyvo dokumentų valdymo sistemoje Archyvo personalo valdymo ir (ar) administravimo bei veiklos organizavimo administracinius aktus;
4.4. administruoja Archyvo dokumentų valdymo sistemą ir Archyvo personalo bei su personalo valdymu susijusius duomenis išorinėse informacinėse sistemose;
4.5. teisės aktų nustatyta tvarka rengia ir tvarko Archyvo dokumentų registrų sąrašą ir dokumentacijos planą, konsultuoja ir kontroliuoja Archyvo personalą dėl dokumentacijos plano bylų ir registrų naudojimo;
4.6. pagal kompetenciją prisideda prie personalo valdymo ir vystymo politikos bei organizacinės kultūros formavimo, įgyvendinimo ir tobulinimo Archyve;
4.7. rengia informacinę, statistinę medžiagą, ataskaitas personalo valdymo klausimais;
4.8. techniškai aptarnauja personalo valdymui sudarytas komisijas, darbo grupes;
4.9. atlieka Archyvo veiklos dokumentų vertės ekspertizes, atrenka dokumentus tolimesniam saugojimui arba naikinimui, sudaro naikinti atrinktų bylų (dokumentų) aktus;
4.10. ilgai ar nuolat saugomų Archyvo veiklos dokumentų pagrindu rengia pažymas, dokumentų kopijas, išrašus, nuorašus;
4.11. rengia atskaitas apie Archyvo veiklos dokumentų apyvartą, jų tvarkymo būklę Archyve, teikia pasiūlymus dėl dokumentų valdymo tobulinimo;
4.12. teisės aktų nustatyta tvarka skelbia ir administruoja informaciją apie Archyvo veiklą Archyvo interneto svetainėje;
4.13. konsultuoja Archyvo darbuotojus personalo valdymo ir administravimo, Archyvo veiklos dokumentų valdymo klausimais;
4.14. vykdo kitus Archyvo ir Skyriaus vadovybės nenuolatinio pobūdžio su Archyvo ir (ar) Skyriaus veikla susijusius pavedimus.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 219 5320
El. paštas: istorijos.archyvas@lvia.lt
Adresas: Mindaugo g. 8, 03107 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.