VP-1958 Integruotos komunikacijos paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VĮ Turto bankas
112021042
Kęstučio g. 45
Vilnius
08124
LT
Asmuo ryšiams:
Liubov Lavrinovič
Telefonas:
+370 64943960
El. paštas:
liubov.lavrinovic@turtas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.turtas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/595
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=761537Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=761537&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
VP-1958 Integruotos komunikacijos paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79416000
-
Viešųjų ryšių paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos integruotos komunikacijos paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79416000
-
Viešųjų ryšių paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos integruotos komunikacijos paslaugas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 1 karta 12 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdas – netesybos:
1. Tiekėjui praleidus Paslaugų suteikimo terminą, nustatytą šioje Sutartyje ir/ar Užsakovo užsakyme, Tiekėjas moka Užsakovui 0,06 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną nuo pradinės Sutarties kainos (be PVM), tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 50,00 EUR (penkiasdešimt eurų, 00 euro ct) už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną. Bendra maksimali delspinigių skaičiavimo riba nustatoma 15 (penkiolikos) procentų nuo pradinės Sutarties kainos (be PVM).
2. Uždelsus laiku atsiskaityti už Paslaugas, Užsakovas, Tiekėjui reikalaujant, moka 0,06 procento delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą dieną.
1. Tiekėjui praleidus Paslaugų suteikimo terminą, nustatytą šioje Sutartyje ir/ar Užsakovo užsakyme, Tiekėjas moka Užsakovui 0,06 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną nuo pradinės Sutarties kainos (be PVM), tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 50,00 EUR (penkiasdešimt eurų, 00 euro ct) už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną. Bendra maksimali delspinigių skaičiavimo riba nustatoma 15 (penkiolikos) procentų nuo pradinės Sutarties kainos (be PVM).
2. Uždelsus laiku atsiskaityti už Paslaugas, Užsakovas, Tiekėjui reikalaujant, moka 0,06 procento delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-08
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-05-08
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje