Šeštadienis, gruodžio 06 d.

Visagino savivaldybės turto valdymo informacinė sistema

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Visagino savivaldybės administracija
188711925
Parko g. 14.
Visaginas
31140
LT
Asmuo ryšiams: Rūta Mikulėnė
Telefonas: +370 38636065
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.visaginas.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=680522
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Visagino savivaldybės turto valdymo informacinė sistema
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

48000000  -  Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Turto valdymo informacinės sistemos (IS) paskirtis - užtikrinti racionalų ir efektyvų Visagino savivaldybės (toliau – savivaldybės) nekilnojamojo turto (žemės, statinių) valdymą, didinti jo panaudojimo ir aptarnavimo efektyvumą, padidinti informacijos apie savivaldybės nekilnojamąjį turtą pasiekiamumą suinteresuotiems asmenims.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 33884.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

48000000  -  Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Turto valdymo informacinė sistema (IS) turi būti įdiegta, sukonfigūruota, adaptuota, integruota Tiekėjo virtualiame serveryje per 4 mėnesius nuo Sistemos pirkimo - pardavimo sutarties įsigaliojimo dienos. Virtualaus serverio paslaugos teikiamos preliminariai 12 mėn. nuo galutinio IS ir su ja susijusių paslaugų perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos. Tiekėjas, atitinkantis Konkurso sąlygose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus ir pateikęs mažiausios kainos pasiūlymą, turės pademonstruoti siūlomą IS Perkančiajai organizacijai. Perkančioji organizacija į sistemos demonstravimą tiekėją kvies apie tai informuodama per CVP IS ne vėliau kaip prieš 3 kalendorines dienas. Tiekėjas demonstravimo metu privalo pademonstruoti IS veikimą, įrodydamas, kad siūloma IS atitinka funkcinius ir technologinius reikalavimus (Techninės specifikacijos 8 punkto papunkčiai). Tiekėjas demonstracijos metu turi turėti veikiančią sistemą ir pademonstruoti jos veikimą Perkančiajai organizacijai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 33884.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 17
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Prekių tiekėjas pirkimo Sutartyje nustatyta tvarka neįdiegęs, nesukonfigūravęs, neadaptavęs, neintegravęs Prekių ir neįvykdęs kitų įsipareigojimų, Užsakovui pareikalavus, moka 0,03 (tris šimtąsias) procento delspinigius nuo bendros pirkimo Sutarties kainos už kiekvieną pradelstą darbo dieną (darbo dienos skaičiuojamos pagal Užsakovo darbo laiką).
Užsakovas pirkimo Sutartyje nustatyta tvarka neatsiskaitęs už įdiegtas, sukonfigūruotas, adaptuotas, integruotas Prekes, Prekių tiekėjui pareikalavus, moka 0,03 (tris šimtąsias) procento delspinigius nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną pradelstą dieną, jeigu Užsakovas nesilaiko pirkimo Sutarties 3.3 punkte nustatyto atsiskaitymo termino.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-03
Vietos laikas:  10:15
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-03
Vietos laikas:  11:00
Vieta:  
Visagino savivaldybės administracija, Parko g. 14, Visaginas.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Užsakovas už Prekes atsiskaito per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių perdavimo-priėmimo akto pasirašymo ir Prekės tiekėjo PVM sąskaitos faktūros pateikimo Užsakovui dienos. Prekių tiekėjas PVM sąskaitą faktūrą privalo pateikti naudojantis elektronine paslauga e. sąskaita. PVM sąskaita faktūra pateikiama kartu su Šalių įgaliotų atstovų pasirašytu perdavimo-priėmimo aktu. PVM sąskaitoje faktūroje turi būti nurodytas perdavimo-priėmimo akto numeris, Užsakovo pirkimo Sutarties registracijos numeris ir data.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-16
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.