Visagino savivaldybės turto valdymo informacinė sistema
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Visagino savivaldybės administracija
188711925
Parko g. 14.
Visaginas
31140
LT
Asmuo ryšiams:
Rūta Mikulėnė
Telefonas:
+370 38636065
El. paštas:
ruta.mikulene@visaginas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.visaginas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6291
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=680522Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=680522&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Visagino savivaldybės turto valdymo informacinė sistema
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48000000
-
Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Turto valdymo informacinės sistemos (IS) paskirtis - užtikrinti racionalų ir efektyvų Visagino savivaldybės (toliau – savivaldybės) nekilnojamojo turto (žemės, statinių) valdymą, didinti jo panaudojimo ir aptarnavimo efektyvumą, padidinti informacijos apie savivaldybės nekilnojamąjį turtą pasiekiamumą suinteresuotiems asmenims.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 33884.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48000000
-
Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Turto valdymo informacinė sistema (IS) turi būti įdiegta, sukonfigūruota, adaptuota, integruota Tiekėjo virtualiame serveryje per 4 mėnesius nuo Sistemos pirkimo - pardavimo sutarties įsigaliojimo dienos. Virtualaus serverio paslaugos teikiamos preliminariai 12 mėn. nuo galutinio IS ir su ja susijusių paslaugų perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos. Tiekėjas, atitinkantis Konkurso sąlygose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus ir pateikęs mažiausios kainos pasiūlymą, turės pademonstruoti siūlomą IS Perkančiajai organizacijai. Perkančioji organizacija į sistemos demonstravimą tiekėją kvies apie tai informuodama per CVP IS ne vėliau kaip prieš 3 kalendorines dienas. Tiekėjas demonstravimo metu privalo pademonstruoti IS veikimą, įrodydamas, kad siūloma IS atitinka funkcinius ir technologinius reikalavimus (Techninės specifikacijos 8 punkto papunkčiai). Tiekėjas demonstracijos metu turi turėti veikiančią sistemą ir pademonstruoti jos veikimą Perkančiajai organizacijai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 33884.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
17
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Prekių tiekėjas pirkimo Sutartyje nustatyta tvarka neįdiegęs, nesukonfigūravęs, neadaptavęs, neintegravęs Prekių ir neįvykdęs kitų įsipareigojimų, Užsakovui pareikalavus, moka 0,03 (tris šimtąsias) procento delspinigius nuo bendros pirkimo Sutarties kainos už kiekvieną pradelstą darbo dieną (darbo dienos skaičiuojamos pagal Užsakovo darbo laiką).
Užsakovas pirkimo Sutartyje nustatyta tvarka neatsiskaitęs už įdiegtas, sukonfigūruotas, adaptuotas, integruotas Prekes, Prekių tiekėjui pareikalavus, moka 0,03 (tris šimtąsias) procento delspinigius nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną pradelstą dieną, jeigu Užsakovas nesilaiko pirkimo Sutarties 3.3 punkte nustatyto atsiskaitymo termino.
Užsakovas pirkimo Sutartyje nustatyta tvarka neatsiskaitęs už įdiegtas, sukonfigūruotas, adaptuotas, integruotas Prekes, Prekių tiekėjui pareikalavus, moka 0,03 (tris šimtąsias) procento delspinigius nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną pradelstą dieną, jeigu Užsakovas nesilaiko pirkimo Sutarties 3.3 punkte nustatyto atsiskaitymo termino.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-03
Vietos laikas:
10:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-03
Vietos laikas:
11:00
Vieta:
Visagino savivaldybės administracija, Parko g. 14, Visaginas.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Užsakovas už Prekes atsiskaito per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių perdavimo-priėmimo akto pasirašymo ir Prekės tiekėjo PVM sąskaitos faktūros pateikimo Užsakovui dienos. Prekių tiekėjas PVM sąskaitą faktūrą privalo pateikti naudojantis elektronine paslauga e. sąskaita. PVM sąskaita faktūra pateikiama kartu su Šalių įgaliotų atstovų pasirašytu perdavimo-priėmimo aktu. PVM sąskaitoje faktūroje turi būti nurodytas perdavimo-priėmimo akto numeris, Užsakovo pirkimo Sutarties registracijos numeris ir data.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-16
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne