VILNIAUS KONGRESŲ RŪMŲ I IR II AUKŠTŲ FOJĖ KILIMINĖS GRINDŲ DANGOS SU KLOJIMO DARBAIS PIRKIMAS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Koncertinė įstaiga Lietuvos valstybinis simfoninis orkestras
190755747
Vilniaus gatvė 6
Vilnius
01102
LT
Asmuo ryšiams: Agnė Balčytytė
Telefonas: +370 63046425
El. paštas: agne@lvso.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.lvso.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=737242
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Laisvalaikis, kultūra ir religija

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

VILNIAUS KONGRESŲ RŪMŲ I IR II AUKŠTŲ FOJĖ KILIMINĖS GRINDŲ DANGOS SU KLOJIMO DARBAIS PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39531400  -  Kiliminė danga
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

VILNIAUS KONGRESŲ RŪMŲ I IR II AUKŠTŲ FOJĖ KILIMINĖS GRINDŲ DANGOS SU KLOJIMO DARBAIS PIRKIMAS
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45432111  -  Lanksčiųjų grindų dangų klojimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

VILNIAUS KONGRESŲ RŪMŲ I IR II AUKŠTŲ FOJĖ KILIMINĖS GRINDŲ DANGOS SU KLOJIMO DARBAIS PIRKIMAS
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2023-12-31
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
3 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Vilniaus kongresų rūmų (Vilniaus g. 6-1) modernizavimas
07.1.1-CPVA-V-304-01-0008
Koncertinė įstaiga Lietuvos valstybinis simfoninis orkestras, 190755747
Įgyvendinama sutartis

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

SUTARTIES tinkamas įvykdymas yra užtikrinamas SUTARTIES įvykdymo užtikrinimu. SUTARTIES įvykdymas turi būti užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu. TIEKĖJAS taip pat gali sutarties įvykdymo užtikrinimą pateikti piniginiu užstatu, kuris iki turi būti pervestas į KĮ Lietuvos valstybinis simfoninis orkestras banko sąskaitą Nr. LT427044060005280604, AB SEB bankas, banko kodas 70440. SUTARTĮ užtikrinant užstatu, kartu turi būti pateikiama banko išrašo apie įvykdytą pavedimą kopija.
TIEKĖJAS, pasirašęs SUTARTĮ, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų, turi pateikti UŽSAKOVUI 5 procentų dydžio bei kitus reikalavimus atitinkantį SUTARTIES įvykdymo užtikrinimą. SUTARTIES įvykdymo užtikrinimas turi galioti iki TIEKĖJO sutartinių įsipareigojimų vykdymo pabaigos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-11-23
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-11-23
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos administracinis teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-11-08

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.2 papunktį (I tipo ekologinis ženklas)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.