Vikšrinių transporterių M113/M577 pagrindinių agregatų remonto paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Pirkimas gynybos sektoriuje

Direktyva 2009/81/EB

Paslaugos

I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas, adresas ir kontaktinis punktas(-ai)

Gynybos resursų agentūra prie Krašto apsaugos ministerijos
304740061
Šv. Ignoto g. 6
01144  Vilnius
LT
Kam: Rasa Vyšniauskienė
Telefonas: +370 52785045
El. paštas: rasa.vysniauskiene@kam.lt
Interneto adresas(-ai):
Pirkėjo profilio adresas: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/66779
Elektroninė prieiga prie informacijos: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=479148&B=PPO
Elektroninis pasiūlymų ir paraiškų dalyvauti pirkimo procedūroje teikimas: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=479148&B=PPO
Daugiau informacijos galima gauti iš: Minėti kontaktiniai punktai
Specifikacijas ir papildomus dokumentus (įskaitant konkurencinio dialogo ir dinaminės pirkimų sistemos dokumentus) galima gauti iš:Minėti kontaktiniai punktai
Pasiūlymai arba paraiškos dalyvauti pirkimo procedūroje turi būti siunčiami: Minėti kontaktiniai punktai
I.2)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federacinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.3)

Pagrindinė veikla

  • Gynyba
I.4)

Sutarties sudarymas kitų perkančiųjų organizacijų ar perkančiųjų subjektų vardu

Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas perka kitų perkančiųjų organizacijų ar perkančiųjų subjektų vardu: ne

II dalis: Sutarties objektas

II.1)

Aprašymas

II.1.1)

Pavadinimas, kurį perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas suteikė sutarčiai:

Vikšrinių transporterių M113/M577 pagrindinių agregatų remonto paslaugos

II.1.2)

Sutarties tipas ir darbų atlikimo vieta, prekių pristatymo ar paslaugų teikimo vieta

Paslaugos
    Kategorijos Nr.  1:  Priežiūros ir remonto paslaugos
    Pagrindinė darbų atlikimo, prekių pristatymo ar paslaugų teikimo vieta:

    Paslaugos teikiamos tiekėjo turimose patalpose

    NUTS kodas
    LIETUVA
    II.1.5)

    Trumpas sutarties ar pirkimo(-ų) aprašymas

    Pirkimo objektas yra skirstomas į 5 dalis:

    1 pirkimo dalis – iki 63 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 pavarų dėžių remontas;

    2 pirkimo dalis – iki 57 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 planetarinio posūkių valdymo ir stabdymo mechanizmų remontas;

    3 pirkimo dalis – iki 125 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 šoninių reduktorių remontas;

    4 pirkimo dalis – iki 53 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 tarpinių reduktorių remontas;

    5 pirkimo dalis – iki 63 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 variklių remontas.

    Per 36 mėnesių pirkimo sutarties galiojimo laikotarpį paslaugų bus įsigyjama pagal poreikį, tačiau ne daugiau kaip už:

    1 pirkimo dalis – 1 587 100,00 Eur su PVM;

    2 pirkimo dalis – 2 069 900,00 Eur su PVM;

    3 pirkimo dalis – 4 539 300,00 Eur su PVM;

    4 pirkimo dalis – 1 924 600,00 Eur su PVM;

    5 pirkimo dalis – 2 988 500,00 Eur su PVM.

    II.1.6)

    Bendrasis viešųjų pirkimų žodynas (BVPŽ)

    Pagrindinis žodynas
    50630000   Karinių transporto priemonių remonto ir priežiūros paslaugos
    II.1.7)

    Informacija apie subrangos sutarčių sudarymą

    Dalyvis pasiūlyme turi nurodyti sutarties dalį, kurią ketina pagal subrangos sutartį perduoti vykdyti trečiosioms šalimis, ir visus siūlomus subrangovus, taip pat subrangos sutarčių, kurioms jie siūlomi, dalyką
    Dalyvis turi nurodyti visus su subrangovais susijusius pokyčius, atsiradusius vykdant sutartį
    II.1.8)

    Pirkimo dalys

    Ši sutartis padalyta į dalis:  taip
    Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  vienos ar daugiau pirkimo dalių
    II.1.9)

    Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

    Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:  ne
    II.2)

    Kiekis arba sutarties apimtis

    II.2.1)

    Visas kiekis ar visa apimtis:

    1 pirkimo dalis – iki 63 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 pavarų dėžių remontas;

    2 pirkimo dalis – iki 57 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 planetarinio posūkių valdymo ir stabdymo mechanizmų remontas;

    3 pirkimo dalis – iki 125 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 šoninių reduktorių remontas;

    4 pirkimo dalis – iki 53 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 tarpinių reduktorių remontas;

    5 pirkimo dalis – iki 63 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 variklių remontas.

    Per 36 mėnesių pirkimo sutarties galiojimo laikotarpį paslaugų bus įsigyjama pagal poreikį, tačiau ne daugiau kaip už:

    1 pirkimo dalis – 1 587 100,00 Eur su PVM;

    2 pirkimo dalis – 2 069 900,00 Eur su PVM;

    3 pirkimo dalis – 4 539 300,00 Eur su PVM;

    4 pirkimo dalis – 1 924 600,00 Eur su PVM;

    5 pirkimo dalis – 2 988 500,00 Eur su PVM.

    II.2.2)

    Informacija apie pasirinkimo galimybes

    Pasirinkimo galimybės: ne
    II.2.3)

    Informacija apie pratęsimus

    Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
    II.3)

    Sutarties trukmė arba įvykdymo terminas

    Trukmė mėnesiais: 036 

    Informacija apie pirkimo dalis

    Pirkimo dalis Nr.: 1  Pirkimo dalies pavadinimas: Vikšrinių transporterių M113 A1/A2 pavarų dėžių remontas
    1)

    Trumpas aprašymas:

    Iki 63 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 pavarų dėžių remontas. Paslaugų bus įsigyjama pagal poreikį, tačiau ne daugiau kaip už 1 587 100,00 Eur su PVM

    2)

    Bendrasis viešųjų pirkimų žodynas (BVPŽ)

    Pagrindinis žodynas
    50630000   Karinių transporto priemonių remonto ir priežiūros paslaugos
    3)

    Kiekis arba apimtis:

    Iki 63 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 pavarų dėžių remontas

    4)

    Informacija apie kitokią sutarties trukmės arba pradžios (pabaigos) datą

    Trukmė mėnesiais: 36 (nuo sutarties sudarymo)
    5)

    Papildoma informacija apie pirkimo dalis:

    Pirkimo dalis Nr.: 2  Pirkimo dalies pavadinimas: Vikšrinių transporterių M113 A1/A2 planetarinio posūkių valdymo ir stabdymo mechanizmų remontas
    1)

    Trumpas aprašymas:

    Iki 57 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 planetarinio posūkių valdymo ir stabdymo mechanizmų remontas. Paslaugų bus įsigyjama pagal poreikį, tačiau ne daugiau kaip už 2 069 900,00 Eur su PVM.

    2)

    Bendrasis viešųjų pirkimų žodynas (BVPŽ)

    Pagrindinis žodynas
    50630000   Karinių transporto priemonių remonto ir priežiūros paslaugos
    3)

    Kiekis arba apimtis:

    Iki 57 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 planetarinio posūkių valdymo ir stabdymo mechanizmų remontas.

    4)

    Informacija apie kitokią sutarties trukmės arba pradžios (pabaigos) datą

    Trukmė mėnesiais: 36 (nuo sutarties sudarymo)
    5)

    Papildoma informacija apie pirkimo dalis:

    Pirkimo dalis Nr.: 3  Pirkimo dalies pavadinimas: Vikšrinių transporterių M113 A1/A2 šoninių reduktorių remontas
    1)

    Trumpas aprašymas:

    Iki 125 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 šoninių reduktorių remontas. Paslaugų bus įsigyjama pagal poreikį, tačiau ne daugiau kaip už 4 539 300,00 Eur su PVM.

    2)

    Bendrasis viešųjų pirkimų žodynas (BVPŽ)

    Pagrindinis žodynas
    50630000   Karinių transporto priemonių remonto ir priežiūros paslaugos
    3)

    Kiekis arba apimtis:

    Iki 125 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 šoninių reduktorių remontas.

    4)

    Informacija apie kitokią sutarties trukmės arba pradžios (pabaigos) datą

    Trukmė mėnesiais: 36 (nuo sutarties sudarymo)
    5)

    Papildoma informacija apie pirkimo dalis:

    Pirkimo dalis Nr.: 4  Pirkimo dalies pavadinimas: Vikšrinių transporterių M113 A1/A2 tarpinių reduktorių remontas
    1)

    Trumpas aprašymas:

    Iki 53 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 tarpinių reduktorių remontas. Paslaugų bus įsigyjama pagal poreikį, tačiau ne daugiau kaip už 1 924 600,00 Eur su PVM.

    2)

    Bendrasis viešųjų pirkimų žodynas (BVPŽ)

    Pagrindinis žodynas
    50630000   Karinių transporto priemonių remonto ir priežiūros paslaugos
    3)

    Kiekis arba apimtis:

    Iki 53 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 tarpinių reduktorių remontas.

    4)

    Informacija apie kitokią sutarties trukmės arba pradžios (pabaigos) datą

    Trukmė mėnesiais: 36 (nuo sutarties sudarymo)
    5)

    Papildoma informacija apie pirkimo dalis:

    Pirkimo dalis Nr.: 5  Pirkimo dalies pavadinimas: Vikšrinių transporterių M113 A1/A2 variklių remontas
    1)

    Trumpas aprašymas:

    Iki 63 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 variklių remontas. Paslaugų bus įsigyjama pagal poreikį, tačiau ne daugiau kaip už 2 988 500,00 Eur su PVM.

    2)

    Bendrasis viešųjų pirkimų žodynas (BVPŽ)

    Pagrindinis žodynas
    50630000   Karinių transporto priemonių remonto ir priežiūros paslaugos
    3)

    Kiekis arba apimtis:

    Iki 63 vikšrinių transporterių M113 A1/A2 variklių remontas.

    4)

    Informacija apie kitokią sutarties trukmės arba pradžios (pabaigos) datą

    Trukmė mėnesiais: 36 (nuo sutarties sudarymo)
    5)

    Papildoma informacija apie pirkimo dalis:

    III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

    III.1)

    Su sutartimi susijusios sąlygos

    III.1.1)

    Reikalaujami užstatai ir garantijos:

    Banko garantijos ar draudimo bendrovės laidavimo raštu užtikrinamas sutarties vykdymas - 7 proc. nuomaksimalios sutarties kainos Eur be PVM kiekvienoje pirkimo dalyje.

    III.1.2)

    Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

    Pardavėjui sumokama, kai sutarties objektas atitinkantis Sutartyje ir jos priede (-uose) nustatytus reikalavimus perduodamas Pirkėjui, abiem Šalims pasirašius dokumentą, patvirtinantį prekių perdavimą-priėmimą, per 30 (trisdešimt) dienų nuo dokumento, patvirtinančio prekių perdavimą-priėmimą, ir sąskaitos gavimo dienos (sąskaita faktūra turi būti pateikiama Viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3 dalyje numatytomis elektroninėmis priemonėmis). Jei nustatomos kitokios apmokėjimo sąlygos, jos turi būti nustatytos Sutarties specialioje dalyje. Pirkėjui vėluojant atsiskaityti šiame punkte numatytu terminu, Pirkėjas, Pardavėjui pareikalavus (ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų nuo pareikalavimo gavimo), moka palūkanas pagal Lietuvos Respublikos mokėjimų, atliekamų pagal komercines sutartis, vėlavimo prevencijos įstatymą.

    III.1.4)

    Kitos sutarties vykdymui taikomos ypatingos sąlygos, visų pirma dėl tiekimo ir informacijos saugumo

    Sutarties vykdymui taikomos ypatingos sąlygos: ne
    III.2)

    Dalyvavimo sąlygos

    III.2.1)

    Asmeninė padėtis

    Informacija ir formalumai, reikalingi norint įvertinti atitiktį reikalavimams:

    1. Tiekėjas, kuris yra fizinis asmuo, arba tiekėjo, kuris yra juridinis asmuo, vadovas ar ūkinės bendrijos tikrasis (tikrieji) narys (nariai), turintis (turintys) teisę juridinio asmens vardu sudaryti sandorį, ar buhalteris (buhalteriai), ar kitas (kiti) asmuo (asmenys), turintis (turintys) teisę surašyti ir pasirašyti tiekėjo apskaitos dokumentus, neturi neišnykusio ar nepanaikinto teistumo arba dėl tiekėjo (juridinio asmens) per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už dalyvavimą nusikalstamame susivienijime, jo organizavimą ar vadovavimą jam, už teroristinį ir su teroristine veikla susijusį nusikaltimą, valstybės paslapties atskleidimą ar praradimą, už kyšininkavimą, prekybą poveikiu, papirkimą, sukčiavimą, kredito, paskolos ar tikslinės paramos panaudojimą ne pagal paskirtį ar nustatytą tvarką, kreditinį sukčiavimą, mokesčių nesumokėjimą, neteisingų duomenų apie pajamas, pelną ar turtą pateikimą, deklaracijos, ataskaitos ar kito dokumento nepateikimą, apgaulingą apskaitos tvarkymą ar piktnaudžiavimą, kai šiomis nusikalstamomis veikomis kėsinamasi į Europos Sąjungos finansinius interesus, kaip apibrėžta Konvencijos dėl Europos Bendrijų finansinių interesų apsaugos, parengtos vadovaujantis Europos Sąjungos sutarties K.3 straipsniu, 1 straipsnyje, nusikalstamu būdu gauto turto legalizavimą arba dėl kitų valstybių tiekėjų nėra priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už Direktyvos 2009/81/EB 39 straipsnio 1 dalyje išvardytuose Europos Sąjungos teisės aktuose apibrėžtus nusikaltimus.

    Pateikiama:

    Išrašas iš teismo sprendimo

    arba

    Informatikos ir ryšių departamento prie Vidaus reikalų ministerijos pažyma (pagal Įstatymo 34 straipsnio 1 dalį)

    arba

    atitinkamos užsienio šalies institucijos dokumentas.

    Pateikiamas dokumentas turi būti išduotas ne anksčiau kaip 90 dienų iki paraiškų priėmimo termino pabaigos. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo terminas ilgesnis nei paraiškų priėmimo terminas, toks dokumentas jo galiojimo laikotarpiu yra priimtinas.

    2. Tiekėjas nėra padaręs profesinio pažeidimo, kai už finansinės atskaitomybės ir audito teisės aktų pažeidimus tiekėjui ar jo vadovui paskirta administracinė nuobauda ar ekonominė sankcija, nustatytos Lietuvos Respublikos įstatymuose ar kitų valstybių teisės aktuose, ir nuo sprendimo, kuriuo buvo paskirta ši sankcija, įsiteisėjimo dienos arba nuo dienos, kai asmuo įvykdė administracinį nurodymą, praėjo mažiau kaip vieni metai.

    Pateikiama:

    Tiekėjo deklaracija (3 priedas).

    3. Tiekėjas nėra bankrutavęs, likviduojamas, su kreditoriais nėra sudaręs taikos sutarties (tiekėjo ir kreditorių susitarimo tęsti tiekėjo veiklą, kai tiekėjas prisiima tam tikrus įsipareigojimus, o kreditoriai sutinka savo reikalavimus atidėti, sumažinti ar jų atsisakyti), sustabdęs ar apribojęs savo veiklos arba jo padėtis pagal valstybės, kurioje jis registruotas, įstatymus nėra tokia pati ar panaši. Jam nėra iškelta restruktūrizavimo, bankroto byla arba bankroto procesas vykdomas ne teismo tvarka, inicijuotos priverstinio likvidavimo ar susitarimo su kreditoriais procedūros arba jam atliekamos analogiškos procedūros pagal valstybės, kurioje jis registruotas, įstatymus.

    Pateikiama:

    3.1. Jeigu tiekėjas yra fizinis asmuo, registruotas Lietuvos Respublikoje, pateikiama:

    Išrašas iš teismo sprendimo

    arba

    valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduota pažyma, patvirtinanti jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis

    arba

    valstybės įmonės Registrų centro išrašas.

    Kitos valstybės tiekėjas, kuris yra fizinis arba juridinis asmuo, pateikia šalies, kurioje jis yra registruotas, atitinkamos užsienio šalies institucijos išduotą dokumentą, patvirtinantį, kad tiekėjas nėra bankrutavęs, likviduojamas, jam nėra iškelta restruktūrizavimo, bankroto byla, nėra vykdomas bankroto procesas ne teismo tvarka, nėra inicijuotos priverstinio likvidavimo procedūros.

    Pateikiamas dokumentas turi būti išduotas ne anksčiau kaip 90 dienų iki paraiškų priėmimo termino pabaigos. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo terminas ilgesnis nei paraiškų priėmimo terminas, toks dokumentas jo galiojimo laikotarpiu yra priimtinas.

    Jeigu tiekėjas yra juridinis asmuo, registruotas Lietuvos Respublikoje, iš jo nereikalaujama pateikti jokių dokumentų, pagrindžiančių, kad tiekėjas nebankrutavęs, nelikviduojamas, tiekėjui neiškelta restruktūrizavimo, bankroto byla arba bankroto procesas nevykdomas ne teismo tvarka, neinicijuotos priverstinio likvidavimo procedūros. Perkančioji organizacija tikrina paskutinės paraiškų priėmimo termino dienos, nurodytos skelbime apie pirkimą, duomenis.

    3.2. Tiekėjo deklaracija (3 priedas).

    4. Tiekėjas nėra padaręs rimto profesinio pažeidimo, kurį perkančioji organizacija gali įrodyti bet kokiomis teisėtomis priemonėmis, kai yra bent vienas iš šių nurodytų pažeidimų:

    a) konkurencijos, socialinės ir darbo teisės, darbuotojų saugos ir sveikatos, aplinkos apsaugos, informacijos apsaugos, intelektinės nuosavybės apsaugos, už kurį tiekėjui ar jo vadovui yra paskirta administracinė nuobauda ar ekonominė sankcija, nustatytos Lietuvos Respublikos ar kitų valstybių įstatymuose, kai nuo sprendimo, kuriuo buvo paskirta ši sankcija, įsiteisėjimo dienos praėjo mažiau kaip vieni metai;

    b) draudimo sudaryti draudžiamus susitarimus, įtvirtintus Konkurencijos įstatyme ar panašaus pobūdžio kitos valstybės teisės akte, pažeidimas, kai nuo sprendimo paskirti Konkurencijos įstatyme ar kitos valstybės teisės akte nustatytą ekonominę sankciją įsiteisėjimo dienos praėjo mažiau kaip 3 metai;

    c) profesinės etikos pažeidimas, kai nuo tiekėjo pripažinimo nesilaikančiu profesinės etikos normų momento praėjo mažiau kaip vieni metai;

    d) tiekėjas yra neįvykdęs pirkimo sutarties, sudarytos vadovaujantis Įstatymu, Viešųjų pirkimų įstatymu ar Pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymu, ar koncesijos sutarties arba netinkamai ją įvykdęs ir tai buvo esminis sutarties pažeidimas, kaip nustatyta Civiliniame kodekse (toliau – esminis pirkimo sutarties pažeidimas), dėl kurio per pastaruosius 3 metus buvo nutraukta sutartis arba per pastaruosius 3 metus buvo priimtas ir įsiteisėjęs teismo sprendimas, kuriuo tenkinamas perkančiosios organizacijos reikalavimas atlyginti nuostolius, patirtus dėl to, kad tiekėjas sutartyje nustatytą esminę sutarties sąlygą vykdė su dideliais arba nuolatiniais trūkumais. Šiuo pagrindu tiekėjas taip pat pašalinamas iš pirkimo procedūros, kai vadovaujantis kitų valstybių teisės aktais per pastaruosius 3 metus nustatyta, kad jis, vykdydamas ankstesnę pirkimo ar koncesijos sutartį, sutartyje nustatytą esminį reikalavimą įgyvendino su dideliais arba nuolatiniais trūkumais ir dėl to ta ankstesnė sutartis buvo nutraukta anksčiau laiko, buvo pareikalauta atlyginti žalą ar taikomos kitos panašios sankcijos. Perkančioji organizacija iš pirkimo procedūros pašalina tiekėją ir tuo atveju, kai ji turi įtikinamų duomenų, kad tiekėjas yra įsteigtas siekiant išvengti šio pašalinimo pagrindo taikymo.

    Pateikiama:

    Tiekėjo deklaracija (3 priedas).

    5. Tiekėjas yra įvykdęs įsipareigojimus, susijusius su socialinio draudimo įmokų mokėjimu pagal valstybės, kurioje jis registruotas, ar valstybės, kurioje yra perkančioji organizacija, reikalavimus.

    Pateikiama:

    Jeigu tiekėjas yra fizinis asmuo, registruotas Lietuvos Respublikoje pateikiama:

    Valstybinio socialinio draudimo įstaigos išduota pažyma

    arba

    valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduota pažyma, patvirtinanti jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis.

    Kitos valstybės tiekėjas, kuris yra fizinis arba juridinis asmuo, pateikia šalies, kurioje jis yra registruotas, kompetentingos valstybės institucijos išduotą pažymą.

    Pateikiamas dokumentas turi būti išduotas ne anksčiau kaip 90 dienų iki paraiškų priėmimo termino pabaigos. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo terminas ilgesnis nei paraiškų priėmimo terminas, toks dokumentas jo galiojimo laikotarpiu yra priimtinas.

    Jeigu tiekėjas yra juridinis asmuo, registruotas Lietuvos Respublikoje, iš jo nereikalaujama pateikti jokių šį reikalavimą įrodančių dokumentų. Perkančioji organizacija tikrina paskutinės paraiškų priėmimo termino dienos, nurodytos skelbime apie pirkimą, duomenis. Jeigu dėl „Sodros“ informacinės sistemos techninių trikdžių perkančioji organizacija neturės galimybės patikrinti neatlygintinai prieinamų duomenų apie tiekėją (juridinį asmenį), ji turės teisę prašyti tiekėjo (juridinio asmens) pateikti nustatyta tvarka išduotą dokumentą, patvirtinantį atitiktį šiam reikalavimui: išrašą iš teismo sprendimo arba, jeigu tokio nėra, Valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduotą dokumentą, patvirtinantį jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis.

    6. Tiekėjas yra įvykdęs įsipareigojimus, susijusius su mokesčių mokėjimu pagal valstybės, kurioje jis registruotas, ar valstybės, kurioje yra perkančioji organizacija, reikalavimus. Tiekėjas laikomas įvykdžiusiu įsipareigojimus, susijusius su mokesčių, įskaitant socialinio draudimo įmokas, mokėjimu, jeigu jo neįvykdytų įsipareigojimų suma yra mažesnė kaip 50 eurų.

    Pateikiama:

    Valstybinės mokesčių inspekcijos išduota pažyma

    arba

    valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduota pažyma, patvirtinanti jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis

    arba

    atitinkamos užsienio šalies institucijos dokumentas.

    Pateikiamas dokumentas turi būti išduotas ne anksčiau kaip 90 dienų iki paraiškų priėmimo termino pabaigos. Jei dokumentas išduotas anksčiau, tačiau jo galiojimo terminas ilgesnis nei paraiškų priėmimo terminas, toks dokumentas jo galiojimo laikotarpiu yra priimtinas.

    7. Tiekėjas pirkimo procedūrų metu nenuslėpė informacijos ar nepateikė melagingos informacijos apie atitiktį nustatytiems reikalavimams, apie kurią perkančioji organizacija gali įrodyti bet kokiomis teisėtomis priemonėmis.

    Šiuo pagrindu tiekėjas taip pat šalinamas iš pirkimo procedūros, kai ankstesnių procedūrų, atliktų Įstatymo, Viešųjų pirkimų įstatymo, Pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka, metu nuslėpė informaciją ar pateikė šiame punkte nurodytą melagingą informaciją ir dėl to per pastaruosius vienus metus buvo pašalintas iš pirkimo procedūrų arba per pastaruosius vienus metus buvo priimtas ir įsiteisėjęs teismo sprendimas. Šiuo pagrindu tiekėjas taip pat pašalinamas iš pirkimo procedūros, kai, vadovaujantis kitų valstybių teisės aktais, ankstesnių pirkimo procedūrų metu jis nuslėpė informaciją ar pateikė melagingą informaciją ir dėl to per pastaruosius vienus metus buvo pašalintas iš pirkimo procedūrų arba per pastaruosius vienus metus buvo priimtas ir įsiteisėjęs teismo sprendimas ar taikomos kitos panašios sankcijos.

    Pateikiama:

    Tiekėjo deklaracija (3 priedas).

    8. Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti, t.y. sausumos transporto priemonių remonto paslaugos.

    Pateikiama:

    Pateikiamas valstybės įmonės Registrų centro išduotas Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinis išrašas arba kiti dokumentai (pvz., įmonės įstatai), patvirtinantys tiekėjo teisę verstis sausumos transporto priemonių remonto paslaugų teikimu, arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduotas dokumentas.

    Su asmenine subrangovų padėtimi susiję kriterijai (dėl kurių šių subrangovų gali būti atsisakyta), įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
    Informacija ir formalumai, reikalingi norint įvertinti atitiktį reikalavimams:

    Jei tiekėjas numato pasitelkti subtiekėjus, tokiu atveju kiekvienas subtiekėjas turi atitikti 1 punkte nustatytą kvalifikacijos reikalavimą.

    III.3)

    Paslaugų sutartims taikomos specialios sąlygos

    III.3.1)

    Informacija apie tam tikrą profesiją

    Paslaugą gali teikti tik tam tikros profesijos asmenys: ne
    III.3.2)

    Už paslaugos teikimą atsakingi darbuotojai

    Juridiniai asmenys turėtų nurodyti už paslaugų teikimą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją: ne

    IV dalis: Procedūra

    IV.1)

    Procedūros tipas

    IV.1.1)

    Procedūros tipas

    Ribota procedūra
    IV.1.2)

    Subjektų, kurie bus pakviesti teikti pasiūlymus ar dalyvauti pirkimo procedūroje, skaičiaus apribojimai

    IV.2)

    Sutarties sudarymo kriterijai

    IV.2.1)

    Sutarties sudarymo kriterijai

    Mažiausia kaina
    IV.2.2)

    Informacija apie elektroninį aukcioną

    Bus rengiamas elektroninis aukcionas: ne
    IV.3)

    Administracinė informacija

    IV.3.2)

    Ankstesnis(-i) skelbimas(-ai) apie tą pačią sutartį

    ne
    IV.3.4)

    Paraiškų dalyvauti pirkimo procedūroje priėmimo terminas

    2019-11-04 - 09:00
    IV.3.6)

    Kalba(-os), kuria(-iomis) gali būti parengti pasiūlymai ar paraiškos dalyvauti pirkimo procedūroje

    AnglųLietuvių

    VI dalis: Papildoma informacija

    VI.1)

    Informacija apie periodiškumą

    Tai periodiškas pirkimas: ne
    VI.2)

    Informacija apie Europos Sąjungos fondus

    Sutartis yra susijusi su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos fondų lėšomis: ne
    VI.4)

    Skundų pateikimo procedūra

    VI.4.1)

    Už skundų pateikimo procedūrą atsakinga įstaiga

     

    Už tarpininkavimą atsakinga įstaiga

    VI.4.2)

    Skundų pateikimas

    Tiksli informacija apie skundų pateikimo terminą(-us):

    Ginčai tarp perkančiosios organizacijos ir tiekėjų nagrinėjami Įstatymo IV skyriuje nustatyta tvarka.

    Pretenzija pateikiama perkančiajai organizacijai paštu arba per kurjerį, elektroninėmis priemonėmis – el. paštu, CVP IS priemonėmis, ar faksu per 10 dienų nuo perkančiosios organizacijos pranešimo apie jos priimtą sprendimą išsiuntimo tiekėjams dienos. Perkančioji organizacija nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo.

    VI.4.3)

    Tarnyba, kuri gali suteikti informacijos apir skundų pateikimą

    VI.5)

    Šio skelbimo išsiuntimo data:

    2019-10-02
    Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
    XIII-1330 2018-06-28 XIII-1330 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 46, 92 ir 95 straipsnių pakeitimo įstatymas
    Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2019-01-01-2019-12-31)
    XIII-327 2017-05-02 XIII-327 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 pakeitimo įstatymas
    Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2017-07-01-2017-12-31)
    Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2018-01-01-2018-12-31)
    Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (nuo 2020-01-01)
    Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.