Vidaus kelių ir aikštelių remonto darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninė
302583800
Josvainių g. 2
Kaunas
47144
LT
Asmuo ryšiams: Loreta Kapočienė
Telefonas: +370 37342391
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoligonine.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=698179
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Vidaus kelių ir aikštelių remonto darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45200000  -  Visi ar daliniai statybos ir civilinės inžinerijos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimas skaidomas į 2 pirkimo dalis: 1. Asfaltbetonio dangos remontas (apie 200 m2 ). 2. Asfaltbetonio dangos ženklinimas, seną dangą nušlifuojant (apie 1500 m asfaltbetonio dangos ženklinimas).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Asfaltbetonio dangos remontas
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45200000  -  Visi ar daliniai statybos ir civilinės inžinerijos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Adresai nurodyti pirkimo dokumentuose.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkama asfaltbetonio dangos remonto darbai, preliminarus kiekis 200 m2 .
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Asfaltbetonio dangos ženklinimas
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34922100  -  Kelių ženklinimas
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Adresai nurodyti pirkimo dokumentuose
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami asfaltbetonio dangos ženklinimo darbai, seną dangą nušlifuojant. Preliminarus kiekis 1500 m .
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Perkančioji organizacija reikalauja, kad rangovas pateiktų užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą EBVPD pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo bus prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Jei Rangovas ne dėl Užsakovo kaltės neatlieka techninę specifikaciją atitinkančių Darbų nustatytais terminais, Užsakovas turi teisę be oficialaus įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,05 % dydžio delspinigius nuo laiku neatliktų Darbų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną, bet ne ilgiau kaip 30 dienų nuo termino praleidimo dienos. Užsakovas turi teisę išskaičiuoti netesybų sumą iš Rangovui mokėtinų sumų. Užsakovas neprivalo įrodyti Rangovui, kad patyrė nuostolių. Praėjus 30 dienų delspinigių skaičiavimo terminui, Užsakovas vienašališkai nutraukia Sutartį pagal Sutarties specialiųjų sąlygų 5.3.1. p.
2. Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su Subrangovais už jų atliktus darbus. Subrangovui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, Rangovo ir jo Subrangovo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su Subrangovu tvarką

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-04-07
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-07-07
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-04-07
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
VšĮ Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninė, Viešųjų pirkimų sk., adresas
Hipodromo g. 13, Kaunas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Rangovai susipažinimo su pasiūlymais viešojo pirkimo komisijos posėdyje nedalyvauja. Perkančioji organizacija neteiks rangovams informacijos apie pasiūlymus pateikusius rangovus bei pasiūlymo kainas, kol nebus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Pasiūlymai teikiami tik Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos CVP IS priemonėmis.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrių.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-27
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.