Vertintojų paslaugų pirkimas bendrojo ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės išoriniams vertinimams vykdymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Nacionalinė švietimo agentūra
305238040
K. Kalinausko g. 7
Vilnius
03107
LT
Asmuo ryšiams:
Žydrė Jucevičienė
Telefonas:
+370 868440990
El. paštas:
zydre.juceviciene@nsa.smm.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.nsa.smm.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/77312
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=702229Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=702229&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vertintojų paslaugų pirkimas bendrojo ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės išoriniams vertinimams vykdymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
73220000
-
Taikomosios veiklos konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Turintys teisę vykdyti bendrojo ugdymo programas vykdančių mokyklų vertinimus asmenys turės atlikti išorinius vertinimus nurodytose šalies mokyklose, nustatyta tvarka surinkti kokybinius ir kiekybinius duomenis, juos apdoroti ir jų pagrindu parengti aprašomojo pobūdžio išorinio vertinimo ataskaitas ir pateikti struktūruotas išvadas bei rekomendacijas apie kiekvienos konkrečios vertinamos mokyklos veiklos kokybę
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Vadovaujančio vertintojo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
73220000
-
Taikomosios veiklos konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Vertintojo paslaugos bendrojo ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės išorės vertinimams vykdyti. Preliminarus įvertintų mokyklų skaičius 30 mėn. sutarties galiojimo laikotarpiu – 70 (septyniasdešimt).
Ne vėliau kaip prieš 3 savaites iki vertinimo pradžios susisiekia su vertinamos mokyklos vadovu ir sutaria dėl būsimo bendradarbiavimo, aptaria vertinimo organizavimo klausimus;
Iki vertinimo mokykloje analizuoja, kaip mokykla save vertina ir yra vertinama mokyklos savininko, nagrinėja surinktą kitą informaciją, prireikus tikslina duomenis bendraudamas su mokykla ir kitais išoriniame vertinime dalyvaujančiais ar jį organizuojančiais asmenimis;
Sudaro stebimų veiklų lankstų (koreguojamą pagal situaciją) tvarkaraštį, kuris mokyklos bendruomenei yra neskelbiamas;
Organizuoja ir koordinuoja vertintojų komandos darbą, apibendrina ir vertina vertintojų komandos narių surinktus duomenis, kelia hipotezes;
Vertinimo mokykloje dienomis organizuoja kasdienius vertintojų komandos susitikimus surinktiems duomenims apibendrinti, hipotezėms aptarti, tikrinti ir tikslinti;
Pristato vertintojų komandos pirmines išvadas;
Parengia išorinio vertinimo ataskaitos projektą ir teikia jį mokyklai, gavęs iš mokyklos išorinio vertinimo ataskaitos projekto komentarus ir argumentus, su vertintojų komandos nariais per 4 darbo dienas juos aptaria ir įvertina, prireikus koreguoja ataskaitą, su mokykla suderintą ataskaitą pateikia Užsakovui, sutvarko išorinio vertinimo duomenis ir dokumentus, atsiskaito su Užsakovu ir pasirašo paslaugų perdavimo-priėmimo aktą
Ne vėliau kaip prieš 3 savaites iki vertinimo pradžios susisiekia su vertinamos mokyklos vadovu ir sutaria dėl būsimo bendradarbiavimo, aptaria vertinimo organizavimo klausimus;
Iki vertinimo mokykloje analizuoja, kaip mokykla save vertina ir yra vertinama mokyklos savininko, nagrinėja surinktą kitą informaciją, prireikus tikslina duomenis bendraudamas su mokykla ir kitais išoriniame vertinime dalyvaujančiais ar jį organizuojančiais asmenimis;
Sudaro stebimų veiklų lankstų (koreguojamą pagal situaciją) tvarkaraštį, kuris mokyklos bendruomenei yra neskelbiamas;
Organizuoja ir koordinuoja vertintojų komandos darbą, apibendrina ir vertina vertintojų komandos narių surinktus duomenis, kelia hipotezes;
Vertinimo mokykloje dienomis organizuoja kasdienius vertintojų komandos susitikimus surinktiems duomenims apibendrinti, hipotezėms aptarti, tikrinti ir tikslinti;
Pristato vertintojų komandos pirmines išvadas;
Parengia išorinio vertinimo ataskaitos projektą ir teikia jį mokyklai, gavęs iš mokyklos išorinio vertinimo ataskaitos projekto komentarus ir argumentus, su vertintojų komandos nariais per 4 darbo dienas juos aptaria ir įvertina, prireikus koreguoja ataskaitą, su mokykla suderintą ataskaitą pateikia Užsakovui, sutvarko išorinio vertinimo duomenis ir dokumentus, atsiskaito su Užsakovu ir pasirašo paslaugų perdavimo-priėmimo aktą
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
31
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Vertintojo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
73220000
-
Taikomosios veiklos konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Vertintojo paslaugos bendrojo ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės išorės vertinimams vykdyti. Preliminarus įvertintų mokyklų skaičius 30 mėn. sutarties galiojimo laikotarpiu – 70 (septyniasdešimt).
Išanalizuoja vadovaujančiojo vertintojo pateiktus duomenis, dokumentus, informaciją pateikia vadovaujančiajam vertintojui atliktos analizės išvadas, surašytas į Užsakovo nustatytą formą, vertinimo metu stebi, fiksuoja, analizuoja ir vertina mokyklos kasdienę veiklą, renka duomenis pagal mokyklos veiklos rodiklius, vertinimo mokykloje metu stebi visas mokyklos veiklos sritis: pamokas, projektus, klasės valandėles, neformalųjį vaikų švietimą ir kita;
Ne mažiau kaip 75 procentus darbo mokykloje laiko skiria ugdymo procesui stebėti. Likęs laikas naudojamas mokyklos surinktos informacijos analizei ir apibendrinimui, susitikimams su mokyklos mokytojų bendruomene ir kitais darbuotojais, tėvais (globėjais, rūpintojais) ir mokiniais, savivaldos institucijų atstovais, kitais suinteresuotais asmenimis;
Stebi mokinių ir su jais dirbančiųjų veiklą, pristato savo pastebėjimus ir įžvalgas apie stebėtų veiklos sričių stipriuosius ir tobulintinus aspektus, juos apibendrina, baigiantis vertinimui, su kitais komandos nariais susitaria dėl mokyklos vertinimo išvadų, per nustatytą terminą kokybiškai parengia išorinio vertinimo ataskaitos dalies projektą ir pateikia jį vadovaujančiajam vertintojui, prireikus ataskaitą koreguoja.
Išanalizuoja vadovaujančiojo vertintojo pateiktus duomenis, dokumentus, informaciją pateikia vadovaujančiajam vertintojui atliktos analizės išvadas, surašytas į Užsakovo nustatytą formą, vertinimo metu stebi, fiksuoja, analizuoja ir vertina mokyklos kasdienę veiklą, renka duomenis pagal mokyklos veiklos rodiklius, vertinimo mokykloje metu stebi visas mokyklos veiklos sritis: pamokas, projektus, klasės valandėles, neformalųjį vaikų švietimą ir kita;
Ne mažiau kaip 75 procentus darbo mokykloje laiko skiria ugdymo procesui stebėti. Likęs laikas naudojamas mokyklos surinktos informacijos analizei ir apibendrinimui, susitikimams su mokyklos mokytojų bendruomene ir kitais darbuotojais, tėvais (globėjais, rūpintojais) ir mokiniais, savivaldos institucijų atstovais, kitais suinteresuotais asmenimis;
Stebi mokinių ir su jais dirbančiųjų veiklą, pristato savo pastebėjimus ir įžvalgas apie stebėtų veiklos sričių stipriuosius ir tobulintinus aspektus, juos apibendrina, baigiantis vertinimui, su kitais komandos nariais susitaria dėl mokyklos vertinimo išvadų, per nustatytą terminą kokybiškai parengia išorinio vertinimo ataskaitos dalies projektą ir pateikia jį vadovaujančiajam vertintojui, prireikus ataskaitą koreguoja.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
31
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, visi Tiekėjų grupės nariai ir Subtiekėjai bei kiti ūkio subjektai, kurių kvalifikacija ar pajėgumais Tiekėjas remiasi pateikia užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešojo pirkimo dokumentą pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jeigu vertintojas netinkamai vykdo preliminariosios sutarties 4.1. papunktyje numatytus įsipareigojimus, turi sumokėti Agentūrai 100,00 Eur (vieno šimto eurų) dydžio baudą už kiekvieną pažeidimo atvejį.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:
11
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-17
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-17
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje