Verslo analitikos sistemos Qlik Sense priežiūros ir vystymo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė 'VILNIAUS VANDENYS'
120545849
Spaudos g. 8
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams:
Lina Černiauskienė
Telefonas:
+370 61975879
El. paštas:
lina.cerniauskiene@vv.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6988
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=678076Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=678076&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Verslo analitikos sistemos Qlik Sense priežiūros ir vystymo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72267000
-
Programinės įrangos priežiūros ir tvarkymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Verslo analitikos sistemos Qlik Sense priežiūros ir vystymo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72267000
-
Programinės įrangos priežiūros ir tvarkymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Verslo analitikos sistemos Qlik Sense priežiūros paslaugos - 36 mėn.
Verslo analitikos sistemos Qlik Sense vystymo paslaugos - 700 val.
Verslo analitikos sistemos Qlik Sense vystymo paslaugos - 700 val.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkantysis subjektas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
netaikoma
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Sąskaitos apmokėjimo terminas: per 30 Dienų nuo Sąskaitos pateikimo dienos per „E. sąskaita“ informacinę sistemą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjas Paslaugų gavėjui moka:
-0,05 proc. dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės EUR be PVM už kiekvieną uždelstą dieną, jei Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti sistemos Priežiūros paslaugas per Techninės specifikacijos 3.5.1.2.4 p., Konsultacijos paslaugas per Techninės specifikacijos 3.5.3.4 p.;
-0,05 proc. dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės EUR be PVM už kiekvieną uždelstą dieną, jei Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti Vystymo paslaugas per Techninės specifikacijos 3.5.4.3 p. ar kitais tarpusavyje suderintais terminais;
-neužtikrinus sistemos prieinamumo 99 proc. pagal Techninės specifikacijos 3.5.2 punktą, Paslaugų teikėjas už atitinkamo mėnesio sistemos priežiūros laikotarpį moka 20,00 (dvidešimties) EUR dydžio baudą už kiekvieną procentinį punktą žemiau nustatytos 99 proc. sistemos prieinamumo ribos;
-20,00 EUR dydžio baudą už kiekvieną tokį atvejį, kai Pardavėjas nepateikia Techninėje specifikacijoje prašomų dokumentų.
-0,05 proc. dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės EUR be PVM už kiekvieną uždelstą dieną, jei Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti sistemos Priežiūros paslaugas per Techninės specifikacijos 3.5.1.2.4 p., Konsultacijos paslaugas per Techninės specifikacijos 3.5.3.4 p.;
-0,05 proc. dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės EUR be PVM už kiekvieną uždelstą dieną, jei Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti Vystymo paslaugas per Techninės specifikacijos 3.5.4.3 p. ar kitais tarpusavyje suderintais terminais;
-neužtikrinus sistemos prieinamumo 99 proc. pagal Techninės specifikacijos 3.5.2 punktą, Paslaugų teikėjas už atitinkamo mėnesio sistemos priežiūros laikotarpį moka 20,00 (dvidešimties) EUR dydžio baudą už kiekvieną procentinį punktą žemiau nustatytos 99 proc. sistemos prieinamumo ribos;
-20,00 EUR dydžio baudą už kiekvieną tokį atvejį, kai Pardavėjas nepateikia Techninėje specifikacijoje prašomų dokumentų.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-09
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-09
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus Apygardos Teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-05
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne