VANDENTIEKIO IR NUOTEKŲ TINKLŲ RANGOS DARBŲ IR ESAMŲ VANDENTIEKIO BEI NUOTEKŲ TINKLŲ AVARIJŲ LIKVIDAVIMO DARBŲ PIRKIMAS

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB "Kretingos vandenys"
163994426
Padvarių k., Kretingos r.
Kretinga
97157
LT
Asmuo ryšiams: Donatas Sirutis
Telefonas: +370 44543825
Faksas: +370 44578568
NUTS kodas:  LT02 -  Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kretingosvandenys.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=659477
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

VANDENTIEKIO IR NUOTEKŲ TINKLŲ RANGOS DARBŲ IR ESAMŲ VANDENTIEKIO BEI NUOTEKŲ TINKLŲ AVARIJŲ LIKVIDAVIMO DARBŲ PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45332000  -  Vandentiekio ir kanalizacijos tiesimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – Perkančiojo subjekto aptarnaujamoje zonoje, Kretingos miesto ir Kretingos rajono teritorijose, vykdomi naujų vandentiekio ir nuotekų tinklų statybos, esamų tinklų rekonstrukcijos, renovacijos ir remonto darbai, įskaitant projektavimo paslaugas, taip pat avarijų vandentiekio ir nuotekų tinkluose likvidavimo darbai.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 1000000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45232151  -  Centrinio vandentiekio atnaujinimo darbai
71322200  -  Vamzdynų projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LTZZ -  Extra-Regio NUTS 2
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kretingos rajonas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – Perkančiojo subjekto aptarnaujamoje zonoje, Kretingos miesto ir Kretingos rajono teritorijose, vykdomi naujų vandentiekio ir nuotekų tinklų statybos, esamų tinklų rekonstrukcijos, renovacijos ir remonto darbai, įskaitant projektavimo paslaugas, taip pat avarijų vandentiekio ir nuotekų tinkluose likvidavimo darbai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 1000000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Dėl nesklandaus/nepakankamo VNT statybos, rekonstrukcijos, renovacijos ir remonto darbų finansavimo, avarijos objekte ar šalia jo, teisės aktų pasikeitimų, aptiktų archeologinių radinių ar daikto vertingųjų savybių, projektinės dokumentacijos pakeitimų, nepriklausančių nuo rangovo valios, trečiųjų asmenų veiksmų, sutarties terminas gali būti pratęstas ne ilgiau kaip 2 kartus po 3 (tris) mėnesius.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą EBVPD formą, kuri pridėta prie Pirkimo dokumentų.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.4)

Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai

Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Tiekėjai gali remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais, kurių kvalifikacija remiasi siekdami atitikti Pirkimo sąlygose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus.
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija), išduotą Perkančiojo subjekto naudai, kurio suma yra 10 000 Eur (dešimt tūkstančių Eur). Pasiūlymo galiojimo užtikrinimas turi galioti 30 (trisdešimt) dienų ilgiau nei pasiūlymas.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Pirkimo sutarčiai taikomas fiksuoto įkainio su peržiūra ir kintamo įkainio kainodaros. Fiksuoto įkainio su peržiūros galimybe kainodara taikoma darbams ir paslaugoms, numatytoms Pirkimo dokumentų 3 priede, kurį užpildytą su pasiūlymu pateikė tiekėjas Pirkimui. Kintamo įkainio kainodara taikoma vandentiekio ir nuotekų tinkluose įvykus avarijai, kuriai likviduoti reikia atlikti nenumatytus darbus. Kintamas įkainis nustatomas pagal UAB „SISTELA“ nurodytus rekomenduojamus įkainius ir pritaikius jiems tiekėjo pasiūlyme nurodytą nuolaidą. Nenumatytų darbų gali būti perkama neviršijant 10 proc. pradinės Pirkimo sutarties vertės. Perkantysis subjektas neįsipareigoja nupirkti viso nurodyto Pirkimo objekto kiekio. Mokėjimai atliekami per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po to, kai Šalių yra pasirašomas suderintas darbų atlikimo aktas ir Užsakovui pateikiami šiame skyriuje nustatyta tvarka parengti atitinkami mokėjimo dokumentai.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Nereikalaujama
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovas darbus vykdys pagal Perkančiojo subjekto poreikį, o galutinė kaina, kurią Perkantysis subjektas turės sumokėti rangovui, priklausys nuo vykdant Pirkimo sutartį faktiškai atliktų darbų apimties, padauginus iš rangovo pasiūlyme nurodytų darbų įkainių, tačiau ne daugiau nei Pirkimui skirta maksimali lėšų suma be PVM.
Pirkimo sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Perkančiojo subjekto naudai išduota Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantija arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimu. Užtikrinimo dydis – 30 000 Eur.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-10-11
Vietos laikas:  14:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-10-11
Vietos laikas:  14:00
Vieta:  
UAB „Kretingos vandenys“, Švyturio g. 2A, Padvarių k..
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
su pasiūlymais susipažįstama elektroninėmis priemonėmis CVP IS, todėl į susipažinimo procedūrą tiekėjai nekviečiami ir šioje procedūroje nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Ginčai nagrinėjami Pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka
VI.5)

Paskelbimo data

2022-09-22

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.