VANDENTIEKIO IR NUOTEKŲ TINKLŲ RANGOS DARBŲ IR ESAMŲ VANDENTIEKIO BEI NUOTEKŲ TINKLŲ AVARIJŲ LIKVIDAVIMO DARBŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Kretingos vandenys"
163994426
Padvarių k., Kretingos r.
Kretinga
97157
LT
Asmuo ryšiams:
Donatas Sirutis
Telefonas:
+370 44543825
El. paštas:
donatas.sirutis@kretingosvandenys.lt
Faksas:
+370 44578568
NUTS kodas:
LT02 -
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Pagrindinis adresas:
http://www.kretingosvandenys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2596
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=659477Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=659477&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
VANDENTIEKIO IR NUOTEKŲ TINKLŲ RANGOS DARBŲ IR ESAMŲ VANDENTIEKIO BEI NUOTEKŲ TINKLŲ AVARIJŲ LIKVIDAVIMO DARBŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45332000
-
Vandentiekio ir kanalizacijos tiesimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – Perkančiojo subjekto aptarnaujamoje zonoje, Kretingos miesto ir Kretingos rajono teritorijose, vykdomi naujų vandentiekio ir nuotekų tinklų statybos, esamų tinklų rekonstrukcijos, renovacijos ir remonto darbai, įskaitant projektavimo paslaugas, taip pat avarijų vandentiekio ir nuotekų tinkluose likvidavimo darbai.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 1000000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45232151
-
Centrinio vandentiekio atnaujinimo darbai
71322200
-
Vamzdynų projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LTZZ -
Extra-Regio NUTS 2
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kretingos rajonas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – Perkančiojo subjekto aptarnaujamoje zonoje, Kretingos miesto ir Kretingos rajono teritorijose, vykdomi naujų vandentiekio ir nuotekų tinklų statybos, esamų tinklų rekonstrukcijos, renovacijos ir remonto darbai, įskaitant projektavimo paslaugas, taip pat avarijų vandentiekio ir nuotekų tinkluose likvidavimo darbai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 1000000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Dėl nesklandaus/nepakankamo VNT statybos, rekonstrukcijos, renovacijos ir remonto darbų finansavimo, avarijos objekte ar šalia jo, teisės aktų pasikeitimų, aptiktų archeologinių radinių ar daikto vertingųjų savybių, projektinės dokumentacijos pakeitimų, nepriklausančių nuo rangovo valios, trečiųjų asmenų veiksmų, sutarties terminas gali būti pratęstas ne ilgiau kaip 2 kartus po 3 (tris) mėnesius.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą EBVPD formą, kuri pridėta prie Pirkimo dokumentų.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Tiekėjai gali remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais, kurių kvalifikacija remiasi siekdami atitikti Pirkimo sąlygose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija), išduotą Perkančiojo subjekto naudai, kurio suma yra 10 000 Eur (dešimt tūkstančių Eur). Pasiūlymo galiojimo užtikrinimas turi galioti 30 (trisdešimt) dienų ilgiau nei pasiūlymas.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkimo sutarčiai taikomas fiksuoto įkainio su peržiūra ir kintamo įkainio kainodaros. Fiksuoto įkainio su peržiūros galimybe kainodara taikoma darbams ir paslaugoms, numatytoms Pirkimo dokumentų 3 priede, kurį užpildytą su pasiūlymu pateikė tiekėjas Pirkimui. Kintamo įkainio kainodara taikoma vandentiekio ir nuotekų tinkluose įvykus avarijai, kuriai likviduoti reikia atlikti nenumatytus darbus. Kintamas įkainis nustatomas pagal UAB „SISTELA“ nurodytus rekomenduojamus įkainius ir pritaikius jiems tiekėjo pasiūlyme nurodytą nuolaidą. Nenumatytų darbų gali būti perkama neviršijant 10 proc. pradinės Pirkimo sutarties vertės. Perkantysis subjektas neįsipareigoja nupirkti viso nurodyto Pirkimo objekto kiekio. Mokėjimai atliekami per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po to, kai Šalių yra pasirašomas suderintas darbų atlikimo aktas ir Užsakovui pateikiami šiame skyriuje nustatyta tvarka parengti atitinkami mokėjimo dokumentai.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Nereikalaujama
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Rangovas darbus vykdys pagal Perkančiojo subjekto poreikį, o galutinė kaina, kurią Perkantysis subjektas turės sumokėti rangovui, priklausys nuo vykdant Pirkimo sutartį faktiškai atliktų darbų apimties, padauginus iš rangovo pasiūlyme nurodytų darbų įkainių, tačiau ne daugiau nei Pirkimui skirta maksimali lėšų suma be PVM.
Pirkimo sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Perkančiojo subjekto naudai išduota Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantija arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimu. Užtikrinimo dydis – 30 000 Eur.
Pirkimo sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Perkančiojo subjekto naudai išduota Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantija arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimu. Užtikrinimo dydis – 30 000 Eur.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-11
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-11
Vietos laikas:
14:00
Vieta:
UAB „Kretingos vandenys“, Švyturio g. 2A, Padvarių k..
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
su pasiūlymais susipažįstama elektroninėmis priemonėmis CVP IS, todėl į susipažinimo procedūrą tiekėjai nekviečiami ir šioje procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčai nagrinėjami Pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka
VI.5)
Paskelbimo data
2022-09-22
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |