Vandens paruošimo įrangos priežiūros, aptarnavimo ir remonto darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams: Živilė Drulytė
Telefonas: +370 61640829
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=741540
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Vandens paruošimo įrangos priežiūros, aptarnavimo ir remonto darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45259200  -  Valymo įrenginių remonto ir priežiūros darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkami vandens paruošimo įrangos priežiūros, aptarnavimo ir remonto darbai. Išsami informacija pateikta pirkimo dokumentuose.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 130000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45259200  -  Valymo įrenginių remonto ir priežiūros darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kaunas, Kauno rajonas ir Jurbarkas.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami vandens paruošimo įrangos priežiūros, aptarnavimo ir remonto darbai. Tiekėjas turės užtikrinti vandens paruošimo įrangos funkcionalumo patikrinimo, remonto, aptarnavimo, programavimo, cheminių analizių, defektų nustatymo, rėžimo sureguliavimo, parametrų koregavimo ir kt. patikrinimo darbus. Išsami infomacija apie reikalavimus bei objektų sąrašas pateikti pirkimo sąlygų 1 priede.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 130000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis sudaroma 12 mėnesių laikotarpiui. Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus 12 (dvylika) mėnesių. Maksimalus Sutarties galiojimo terminas − 36 mėnesiai. Jeigu nei viena iš Šalių likus 30 kalendorinių dienų iki Sutarties galiojimo pabaigos termino raštu nepareiškia, kad nepageidauja pratęsti Sutarties, Sutartis automatiškai pratęsiama dar 12 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjams taikomi pašalinimo pagrindai, jie turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Perkantysis subjektas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau tiekėjas/ tiekėjų grupė, Perkančiajam subjektui raštu pareikalavus, turės sumokėti 6 000,00 Eur baudą pirkimo sąlygų 79 punkte nurodytais atvejais.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Užsakovas sumoka Vykdytojui už faktiškai ir kokybiškai atliktus Darbus per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo datos. Sąskaitos faktūros turi būti teikiamos per E. sąskaitą pagal kiekvieną Užsakymą atskirai. Jeigu sąskaitos faktūros bus pateiktos ne per E. sąskaitą, Užsakovas laikys, kad sąskaitos faktūros nėra gautos, o apmokėjimo terminai bus skaičiuojami tik nuo to momento, kai jos bus gautos per E. sąskaitą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Vykdytojui priskaičiuotos netesybos (delspinigiai, baudos) yra laikomos minimaliais neginčijamais Užsakovo nuostoliais, kurių nereikia įrodinėti. Vykdytojui priskaičiuotos netesybos ir Užsakovo dėl Vykdytojo kaltės patirtos išlaidos (nuostoliai) (toliau – kiti nuostoliai), Vykdytojui nevykdant ar netinkamai vykdant sutartinius įsipareigojimus, yra išskaitomos iš Vykdytojui mokėtinų sumų. Nesant mokėtinų sumų ar jų nepakankant, Užsakovas turi teisę pateikti Vykdytojui rašytinį reikalavimą dėl netesybų/ kitų nuostolių apmokėjimo, kurį jis turi įvykdyti per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo rašytinio pareikalavimo pateikimo dienos. Šis terminas gali būti atitinkamai trumpesnis, jei lieka mažiau nei 35 d. iki Sutarties galiojimo pabaigos. Užsakovas turi teisę iki netesybų bei kitų nuostolių padengimo momento nepriimti Vykdytojo atliktų Darbų (įskaitant, bet neapsiribojant nepasirašyti perdavimo−priėmimo aktų, neapmokėti sąskaitų faktūrų ir t.t.).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-12-14
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-12-14
Vietos laikas:  11:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Ginčų nagrinėjimo tvarka nustatyta Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-12-01

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.