Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5107 Vilkaviškis–Kalvarija kapitalinis remontas, įrengiant 0,270 km žiedinę sankryžą, techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija
188774441
S. Nėries g. 1
Vilkaviškis
LT-70147
LT
Asmuo ryšiams: Silvija Malinauskaitė
Telefonas: +370 34260092
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vilkaviskis.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=676073
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5107 Vilkaviškis–Kalvarija kapitalinis remontas, įrengiant 0,270 km žiedinę sankryžą, techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5107 Vilkaviškis–Kalvarija kapitalinis remontas, įrengiant 0,270 km žiedinę sankryžą, techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71248000  -  Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5107 Vilkaviškis–Kalvarija kapitalinis remontas, įrengiant 0,270 km žiedinę sankryžą, techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 48
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) turi pateikti: pasiūlymą pateikęs dalyvis;
kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė; kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
Įgaliotoji perkančioji organizacija netikrina subtiekėjų ir specialistų (kvazisubtiekėjų), kurių kvalifikacija tiekėjas remiasi, ir kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti, jei pasiūlymas bus pripažintas laimėjusiu, pašalinimo pagrindų.
Tiekėjas turi užpildyti EBVPD tokiu būdu:
1. kompiuteryje išsaugoti EBVPD formą XML formatu;
2. įkelti (importuoti) EBVPD duomenis svetainėje https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web;
3. pateikti atsakymus į EBVPD nurodytus klausimus;
4. kompiuteryje išsaugoti gautą formą su pateiktais atsakymais;
5. teikiant pasiūlymą, prie jo prisegti EBVPD formą su atsakymais PDF formatu kartu su kitais pasiūlymo dokumentais, t. y. pasiūlymo pateikimo lango skiltyje „Prisegti dokumentus“.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Perkančioji organizacija reikalauja, kad pirkimo sutarties sąlygų įvykdymas būtų užtikrinamas pasirinktinai: banko ar kitos kredito įstaigos garantija arba tiekėjo išduota garantija sutarties įvykdymui užtikrinti, deponuojant lėšas perkančiosios organizacijos banko sąskaitoje. Dalyvis, kurio pasiūlymas pripažintas laimėjusiu, per 10 darbo dienų nuo pirkimo sutarties pasirašymo privalės perkančiajai organizacijai pateikti deramai įformintą, atitinkančią Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, banko ar kitos kredito įstaigos arba tiekėjo išduotą besąlygišką ir neatšaukiamą pirkimo sutarties sąlygų įvykdymo garantiją pagal perkančiosios organizacijos pateiktą formą (6 priedas) bei visus ją lydinčius dokumentus (originalus).
Garantijos suma: ne mažiau kaip 10% tiekėjo pasiūlymo lentelės ,,Siūlome šias paslaugų kainas“ eilutėje „Techninio darbo projekto parengimas“ nurodytos paslaugų kainos be PVM.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-12-07
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-12-07
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais vyks Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos posėdžių salėje, S. Nėries g. 1, Vilkaviškis.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais komisijos posėdyje tiekėjai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-11-23

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.