Vaizdo transliavimo įranga įranga
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos muzikos ir teatro akademija
111950624
Gedimino pr. 42,
Vilnius
01110
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Kišūnienė
Telefonas:
+370 52617884
El. paštas:
rasa.bauzyte@lmta.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.lmta.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8323
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=678723Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=678723&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Viešoji įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vaizdo transliavimo įranga įranga
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
32232000
-
Vaizdo konferencijų įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1. PTZ vaizdo kamera – 2 vnt.
2. Transliacijų garso pultas – 1 vnt.
Tiekėjas turės atlikti:
a. Tiekėjo pateiktos įrangos (transliacijų garso pulto) montažą, instaliavimą, paleidimą, testavimą vietoje.
b. Perduoti veikiančią įrangą perkančiajai organizacijai, šalims pasirašant perdavimo – priėmimo aktą.
Prekės turi būti pristatytos per 6 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
2. Transliacijų garso pultas – 1 vnt.
Tiekėjas turės atlikti:
a. Tiekėjo pateiktos įrangos (transliacijų garso pulto) montažą, instaliavimą, paleidimą, testavimą vietoje.
b. Perduoti veikiančią įrangą perkančiajai organizacijai, šalims pasirašant perdavimo – priėmimo aktą.
Prekės turi būti pristatytos per 6 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 46000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
32210000
-
Transliavimo įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. PTZ vaizdo kamera – 2 vnt.
2. Transliacijų garso pultas – 1 vnt.
Tiekėjas turės atlikti:
a. Tiekėjo pateiktos įrangos (transliacijų garso pulto) montažą, instaliavimą, paleidimą, testavimą vietoje.
b. Perduoti veikiančią įrangą perkančiajai organizacijai, šalims pasirašant perdavimo – priėmimo aktą.
Prekės turi būti pristatytos per 6 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
2. Transliacijų garso pultas – 1 vnt.
Tiekėjas turės atlikti:
a. Tiekėjo pateiktos įrangos (transliacijų garso pulto) montažą, instaliavimą, paleidimą, testavimą vietoje.
b. Perduoti veikiančią įrangą perkančiajai organizacijai, šalims pasirašant perdavimo – priėmimo aktą.
Prekės turi būti pristatytos per 6 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 46000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas privalo deklaruoti, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas reikalauja avansinio mokėjimo grąžinimo užtikrinimo (banko garantijos rašto) visai sutarties sumai. Avansinio mokėjimo grąžinimo užtikrinimas Užsakovui pateikiamas kartu su avansinio mokėjimo sąskaita per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos.
Vykdytojas per 5 (penkias) darbo dienas po Sutarties pasirašymo pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą).
Vykdytojas per 5 (penkias) darbo dienas po Sutarties pasirašymo pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-16
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-16
Vietos laikas:
13:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne