VAIZDO STEBĖJIMO ĮRANGOS AUTOBUSUOSE PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga "Žaliasis regionas"
305836625
Respublikos g.2
Tauragė
LT
Asmuo ryšiams:
Rokas Grytė
Telefonas:
+370 61842485
El. paštas:
rokas@zaliasisregionas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.zaliasisregionas.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/89503
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=760249Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=760249&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
VAIZDO STEBĖJIMO ĮRANGOS AUTOBUSUOSE PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
32333100
-
Vaizdo įrašymo įtaisai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti vaizdo stebėjimo įrangą Tauragės regiono viešojo transporto autobusams. Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą Nr. 02-085-P-0012 „Viešojo transporto prieinamumo, patrauklumo ir saugumo didinimas Tauragės regione diegiant duomenų skaitmeninimo sprendimus“. Pirkimo objektas yra skaidomas į 2 dalis: Pirkimo dalis Nr.1 – 48 komplektai vaizdo stebėjimo įrangos mažiems autobusams Pirkimo dalis Nr.2 – 50 komplektų vaizdo stebėjimo įrangos dideliems autobusams
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
48 komplektai vaizdo stebėjimo įrangos mažiems autobusams
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
32333100
-
Vaizdo įrašymo įtaisai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti vaizdo stebėjimo įrangą Tauragės regiono viešojo transporto autobusams. Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą Nr. 02-085-P-0012 „Viešojo transporto prieinamumo, patrauklumo ir saugumo didinimas Tauragės regione diegiant duomenų skaitmeninimo sprendimus“. Pirkimo objektas yra skaidomas į 2 dalis: Pirkimo dalis Nr.1 – 48 komplektai vaizdo stebėjimo įrangos mažiems autobusams (į komplektą įeina įrašymo įrenginys (NVR), turintis galimybę nuotolinei vaizdo peržiūrai ir prie jo jungiamos 1 eismo kamera, filmuojanti važiuojamąją kelio dalį, 1 vidaus kamera filmuojanti transporto saloną, nemokama programinė įranga tiesioginio vaizdo ir vaizdo įrašų peržiūrai)
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 mėnesio laikotarpiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
02-085-P-0012 „Viešojo transporto prieinamumo, patrauklumo ir saugumo didinimas Tauragės regione diegiant duomenų skaitmeninimo sprendimus“
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
50 komplektų vaizdo stebėjimo įrangos dideliems autobusams
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
32333100
-
Vaizdo įrašymo įtaisai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti vaizdo stebėjimo įrangą Tauragės regiono viešojo transporto autobusams. Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą Nr. 02-085-P-0012 „Viešojo transporto prieinamumo, patrauklumo ir saugumo didinimas Tauragės regione diegiant duomenų skaitmeninimo sprendimus“. Pirkimo objektas yra skaidomas į 2 dalis:
Pirkimo dalis Nr.2 – 50 komplektų vaizdo stebėjimo įrangos dideliems autobusams (į komplektą įeina įrašymo įrenginys (NVR), turintis galimybę nuotolinei vaizdo peržiūrai ir prie jo jungiamos 1 eismo kamera, filmuojanti važiuojamąją kelio dalį, 2 vidaus kameros filmuojančios transporto saloną, nemokama programinė įranga tiesioginio vaizdo ir vaizdo įrašų peržiūrai)
Pirkimo dalis Nr.2 – 50 komplektų vaizdo stebėjimo įrangos dideliems autobusams (į komplektą įeina įrašymo įrenginys (NVR), turintis galimybę nuotolinei vaizdo peržiūrai ir prie jo jungiamos 1 eismo kamera, filmuojanti važiuojamąją kelio dalį, 2 vidaus kameros filmuojančios transporto saloną, nemokama programinė įranga tiesioginio vaizdo ir vaizdo įrašų peržiūrai)
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 mėnesio laikotarpiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
02-085-P-0012 „Viešojo transporto prieinamumo, patrauklumo ir saugumo didinimas Tauragės regione diegiant duomenų skaitmeninimo sprendimus“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Plačiau žiūrėti pirkimo dokumentuose
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti Pirkėjui 10 procentų dydžio nuo Pradinės Sutarties vertės be PVM, nurodytos Specialiųjų sąlygų 5.2 punkte draudimo bendrovės laidavimo draudimo raštą, atitinkantį Bendrųjų sąlygų 10 skyriaus reikalavimus. Esant poreikiui, gavus tiekėjo prašymą, šis terminas gali būti pratęstas Šalių suderintam terminui.
Aplinkosauginių reikalavimų netinkamam vykdymui taikoma 100 Eurų bauda kiekvienam užfiksuotam pažeidimui
Įsipareigojimų pagal sutartį vykdymo vėlavimui taikomi delspiningiai
Aplinkosauginių reikalavimų netinkamam vykdymui taikoma 100 Eurų bauda kiekvienam užfiksuotam pažeidimui
Įsipareigojimų pagal sutartį vykdymo vėlavimui taikomi delspiningiai
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-30
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-07-30
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-04-30
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Vokai bus atplėšiami CVP IS sistemoje
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H.manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose