UAB Alytaus regiono atlieku tvarkymo centro 2021-2023 m. veiklos audito paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Alytaus regiono atliekų tvarkymo centras
250135860
Vilniaus g. 31
Alytus
62112
LT
Asmuo ryšiams:
Viktorija Zautrė
Telefonas:
+370 31572842
El. paštas:
viktorija.zautre@alytausratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.aratc.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4838
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=760838Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=760838&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
uždaroji akcinė bendrovė
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
atliekų tvarkymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
UAB Alytaus regiono atlieku tvarkymo centro 2021-2023 m. veiklos audito paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79210000
-
Apskaitos ir audito paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
UAB Alytaus regiono atliekų tvarkymo centro 2021-2023 metų veiklos audito paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79210000
-
Apskaitos ir audito paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuva
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Bendrovės 2021-2023 metų veiklos audito paslaugos:
1. Bendrovės atliekamų funkcijų, veiklų ir kaštų inventorizacija. Identiškų arba panašių funkcijų Bendrovėje identifikavimas.
2. Finansinių rezultatų ir išlaidų analizė už 2021-2023 metų laikotarpį siekiant palyginti sąnaudų panaudojimo efektyvumą ir/ar sąnaudų optimizavimo galimybes pagal identifikuotas Bendrovės veiklas. Analizė atliekama detalizuojant reikšmingas išlaidas (sąskaitų/tiekėjo lygiu) ir priskiriant jas vienai ar kitai veiklai.
3. Priklausimai nuo informacijos detalumo, bus siekiama nustatyti patirtų išlaidų efektyvumą išskaičiuojant finansinius ir veiklos rodiklius.
4. Veiklos/išlaidų optimizavimo scenarijų identifikavimas bei potencialių sutaupymų preliminarus įvertinimas.
5. Išvados ir rekomendacijos.
1. Bendrovės atliekamų funkcijų, veiklų ir kaštų inventorizacija. Identiškų arba panašių funkcijų Bendrovėje identifikavimas.
2. Finansinių rezultatų ir išlaidų analizė už 2021-2023 metų laikotarpį siekiant palyginti sąnaudų panaudojimo efektyvumą ir/ar sąnaudų optimizavimo galimybes pagal identifikuotas Bendrovės veiklas. Analizė atliekama detalizuojant reikšmingas išlaidas (sąskaitų/tiekėjo lygiu) ir priskiriant jas vienai ar kitai veiklai.
3. Priklausimai nuo informacijos detalumo, bus siekiama nustatyti patirtų išlaidų efektyvumą išskaičiuojant finansinius ir veiklos rodiklius.
4. Veiklos/išlaidų optimizavimo scenarijų identifikavimas bei potencialių sutaupymų preliminarus įvertinimas.
5. Išvados ir rekomendacijos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas kartu su pasiūlymu EBVPD.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas reikalauja, kad Sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimu arba turi būti pervedama Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma į Užsakovo banko sąskaitą (toliau – Garantija). Garantijos suma: 10 (dešimt) procentų nuo bendros Sutarties kainos be PVM.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-06
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-05-06
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Vilniaus g. 31, Alytus
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-22
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose