Šeštadienis, gruodžio 13 d.

UAB Alytaus regiono atlieku tvarkymo centro 2021-2023 m. veiklos audito paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB Alytaus regiono atliekų tvarkymo centras
250135860
Vilniaus g. 31
Alytus
62112
LT
Asmuo ryšiams: Viktorija Zautrė
Telefonas: +370 31572842
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.aratc.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=760838
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  uždaroji akcinė bendrovė
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  atliekų tvarkymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

UAB Alytaus regiono atlieku tvarkymo centro 2021-2023 m. veiklos audito paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79210000  -  Apskaitos ir audito paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

UAB Alytaus regiono atliekų tvarkymo centro 2021-2023 metų veiklos audito paslaugos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79210000  -  Apskaitos ir audito paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuva
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Bendrovės 2021-2023 metų veiklos audito paslaugos:
1. Bendrovės atliekamų funkcijų, veiklų ir kaštų inventorizacija. Identiškų arba panašių funkcijų Bendrovėje identifikavimas.
2. Finansinių rezultatų ir išlaidų analizė už 2021-2023 metų laikotarpį siekiant palyginti sąnaudų panaudojimo efektyvumą ir/ar sąnaudų optimizavimo galimybes pagal identifikuotas Bendrovės veiklas. Analizė atliekama detalizuojant reikšmingas išlaidas (sąskaitų/tiekėjo lygiu) ir priskiriant jas vienai ar kitai veiklai.
3. Priklausimai nuo informacijos detalumo, bus siekiama nustatyti patirtų išlaidų efektyvumą išskaičiuojant finansinius ir veiklos rodiklius.
4. Veiklos/išlaidų optimizavimo scenarijų identifikavimas bei potencialių sutaupymų preliminarus įvertinimas.
5. Išvados ir rekomendacijos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas kartu su pasiūlymu EBVPD.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Užsakovas reikalauja, kad Sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimu arba turi būti pervedama Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma į Užsakovo banko sąskaitą (toliau – Garantija). Garantijos suma: 10 (dešimt) procentų nuo bendros Sutarties kainos be PVM.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-05-06
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-05-06
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Vilniaus g. 31, Alytus

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Interneto adresas: https://kat.teismas.lt/

VI.5)

Paskelbimo data

2024-04-22

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.